МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
План-конспект заняття з трудового навчанняКлас: 8-А ТЕМА ЗАНЯТТЯ: Ручна і механічна обробка деталей виробів. Монтаж виробів ЗМІСТ ЗАНЯТТЯ: 1. Теоретичні відомості: Технологічна послідовність виготовлення спідниці. Термінологія ручних, машинних, волого-теплових робіт. Підготовка деталей крою до обробки (перевірка наявності деталей; перенесення ліній виточок, складок, надсічок на симетричні деталі; позначення лінії середини деталей і лінії стегон). Підготовка виробу до першої примірки (зметування виточок, складок, бокових швів; приметування пояса чи корсажної стрічки). Проведення першої примірки, виявлення дефектів та їх усунення. 2. Практична робота: Підготовка і проведення першої примірки. Підготовка виробу до першої примірки. Проведення першої примірки, виявлення дефектів.
МЕТА ЗАНЯТТЯ: 1. Навчальна: Ознайомити з технологічною послідовністю виготовлення спідниці. Дати термінологію ручних, машинних, волого-теплових робіт. Ознайомити з підготовкою деталей крою до обробки(перевірка наявності деталей; перенесення ліній виточок, складок, надсічок на симетричні деталі; позначення лінії середини деталей і лінії стегон). Навчити учнів готувати виріб до першої примірки(зметування виточок, складок, бокових швів; приметування пояса чи корсажної стрічки); проводити першу примірку та усувати дефекти. 2. Виховна: Виховувати в учнів уважність, працелюбність доброзичливість, взаємоповагу під час колективної роботи. 3. Розвивальна : Сприяти розвитку в учнів наочно-образного мислення, зорової пам’яті, просторової уяви. Розвивати вміння з організації робочого місця, дотримання санітарно-гігієнічних вимог. 4. Профорієнтаційна: Продовжити знайомити учнів з професією швачки. ОБ’ЄКТИ ПРАЦІ: пряма спідниця, спідниця з зустрічною складкою, спідниця в клини. ДИДАКТИЧНІ ЗАСОБИ: – підручник Денисенко Л.І. «Трудове навчання 7 клас», 2007р. – робочий зошит; – ілюстрації з журналів; – таблиця «Види дефектів при пошитті спідниці»; – навчально-технічна документація (НТД): – технологічні картки «Послідовність виготовлення прямої спідниці»; «Послідовність виготовлення спідниці з зустрічною складкою»; «Послідовність виготовлення спідниці в клини»; – зразки виробів різного способу пошиття; – матеріали для контролю знань учнів: різнорівневі картки-завдання. ОБЛАДНАННЯ, ІНСТРУМЕНТИ, МАТЕРІАЛИ : · кабінет трудового навчання; · швейні машини; · інструменти: голка (№ 80), кравецькі ножиці, кравецькі шпильки, праска, лінійка 30 см, олівець НВ, мило або крейда, швейна машина. · матеріали: нитки в тон тканини (№ 40), деталі спідниці (передня і задня половини, пояс, корсажна стрічка). ТРУДОВІ ДІЇ, ПРИЙОМИ ТА ОПЕРАЦІЇ: зметування, заметування, зшивання, різання, приметування, копіювання ліній прасування. МЕТОДИ НАВЧАННЯ: розповідь, демонстрація, робота в групах, самостійна робота, різнорівневі завдання. ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ: фронтальна. Тип ЗАНЯТТЯ: комбінований. Читайте також:
|
||||||||
|