МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Засоби масової інформації: сутність, цілі, функції, права та обов’язки.МЕХАНІЗМИ ВЗАЄМОДІЇ ІЗ ЗМІ Контрольні запитання 1 У чому полягає сутність і необхідність організаційних форм управління зв’язками з громадськістю? 2 Дайте характеристику організації ПР-служби в простій системі управління. 3 Які напрями діяльності спеціалістів ПР-служби Ви знаєте? 4 Які види планів зв’язків з громадськістю Вам відомі? Вкажіть їх зміст та основні характеристики. 5 Охарактеризуйте довгостроковий (стратегічний) план зв’язків з громадськістю та його складові. 5 Дайте характеристику оперативному плану ПР, вкажіть його зміст і роль у діяльності фірми (організації). 6 Що таке ПР-програма? Назвіть її головні елементи. 7 Проаналізуйте алгоритм процесу розроблення і реалізації програми зв’язків з громадськістю. 8 ПР-кампанія, її сутність і доцільність проведення. 9 Назвіть основні етапи підготовки і проведення ПР-кампанії та подайте їх характеристику. 10 Які основні правила використання реклами Вам відомі? 5.1 Засоби масової інформації: сутність, цілі, функції, права та обов’язки. 5.2 Зв’язки і співпраця із ЗМІ – механізм взаємодії. 5.3 Стан і перспективи розвитку засобів масової інформації в Україні.
Реалізація функцій ПР відбувається на основі поєднання випробуваних методик із творчими пошуками, несподіваними підходами й оригінальними рішеннями і характеризується використанням різноманітних засобів та інструментів. Найчастіше ПР реалізуються із застосуванням засобів масової інформації. Демократизація суспільства якісно змінює місце і роль засобів масової інформації. Вони перетворюються на активний суб’єкт впливу на населення країни, формування громадської думки та керування нею. Водночас з’явилася гостра потреба у використанні ЗМІ у всіх напрямах економічної діяльності. Звідси необхідність пізнання механізму взаємодії із засобами масової інформації та надбання первинних навиків його використання. Засоби масової інформації (ЗМІ) — преса, радіо, телебачення - це самостійна індустрія, спрямована на формування громадської думки, національної свідомості та самосвідомості населення з використанням організаційно-технічних комплексів, що забезпечують масове тиражування і швидку передачу словесної, образної та музичної інформації. Кожна форма ЗМІ має свою знакову систему: друк чи преса - письмове слово або візуальний образ; радіо - усне слово, музику; телебачення - синтез усного слова, зображення та музики. Преса — це масові періодичні друковані видання, тобто газети та журнали. Радіо — це комплекс електронно-технічних пристроїв з унікальними, практично необмеженими можливостями передачі звуків на значні відстані, що робить його доступним для широких верств населення. Це і новини, і розважальні програми, і театр, і ринок. Тобто радіо спроможне живою, реальною мовою, різними звуками передавати інформацію безпосередньо з місць подій. Телебачення – це складний електронно- і лазерно-технічний, технологічний і організаційно-функціональний комплекс, здатний передавати на великі відстані одночасно чорно-біле і кольорове зображення предмета, який рухається, суспільних чи природних подій, явищ, процесів, звуків, мови і музики. Телебачення впливає на всі сфери життя, побуту, дозвілля, ділової активності, залучає до обговорення важливих соціальних проблем, формує погляди, громадську думку, екологічну етику, життєву позицію та менталітет людини, створює зворотний зв’язок з багатомільйонною аудиторією. Сьогодні в Україні в умовах демократизації суспільства існують і активно функціонують телекомпанії різних форм власності: державні, громадські, муніципальні, акціонерні, кооперативні, приватні. Державна телекомпанія — організація, яка діє від імені держави і на державні кошти, виражає погляди держави, різних гілок влади і обстоює їхні інтереси. Міждержавна телекомпанія — заснована на міждержавних спільних угодах організація, яка діє на основі статуту, який приймається представниками держав-засновників. Громадські телекомпанії — це такі, співзасновниками яких є державні органи, юридичні особи та громадяни. Недержавні телекомпанії засновуються одним або кількома юридичними чи фізичними особами (приватно-комерційні канали, кабельні мережі). Зрозуміло, що будь-яка форма організації телебачення має свою соціально-економічну і політичну базу, представляє і обстоює інтереси певних соціальних, економічних, політичних і духовно-культурних сил (партій, етнічних утворень тощо). ЗМІ покликані виконувати три основні завдання: 1) об’єктивно висвітлювати в пресі, на радіо і телебаченні найважливіші події в країні і світі; 2) поширювати за ініціативою ділових кіл та громадськості комерційну інформацію, зокрема рекламу; 3) ініціювати позитивні зміни в суспільстві з метою підвищення темпів виробництва, конкурентоспроможності національної економіки, стабільного політичного розвитку. Вирішуючи ці завдання, засоби масової інформації виконують усебічну роботу в галузі інформатизації суспільства, формуванні та функціонуванні економіки, політики, соціальної сфери і культури.
Читайте також:
|
||||||||
|