МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Сутність і основні складові корпоративного іміджу.КОРПОРАТИВНИЙ ІМІДЖ ТА ОСОБЛИВОСТІ ЙОГО ВИКОРИСТАННЯ У СФЕРІ ЗВ’ЯКІВ З ГРОМАДСЬКІСТЮ Контрольні запитання 1 Охарактеризуйте сутність та основні завдання системи зв’язків з громадськістю в сучасній промисловості. 2 У чому полягають особливості ділового спілкування з промисловими партнерами? 3 У чому полягають особливості виробничих цільових аудиторій? 4 Охарактеризуйте особливості спілкування з діловими партнерами. 5 Які особливості ПР в комерційній діяльності? 6 Охарактеризуйте роль зворотного зв’язку в промисловій і комерційній діяльності. 7 Як зробити правильний вибір системи комунікацій у промисловості та комерційній діяльності? 8 У чому полягають сутність та основні характеристики фінансової сфери суспільства? 9 Проаналізуйте сутність та особливості системи ПР у фінансовій сфері, визначте її завдання. 10 Назвіть основні функції системи фінансових ПР, дайте їх загальну характеристику. 11 Дайте характеристику особливостям організації і здійснення зв’язків з інвесторами. 12 Проаналізуйте сутність і роль оборонних, наступальних і підкріплювальних комунікацій у фінансових відносинах. 7.1 Сутність і основні складові корпоративного іміджу. 7.2 Місце і роль особистого іміджу керівника (лідера) у формуванні корпоративного іміджу. 7.3 Просування і використання корпоративного іміджу у зв’язках з громадськістю.
Нині, за умов активного переходу суспільства від тоталітаризму до демократії, все більше людей стають економічно незалежними від держави, мають можливості для самоорганізації та самоврядування, для автономної діяльності і поведінки. В результаті різко зростає рівень непередбачуваності, а особистість, соціальна група чи певна організація прагнуть до чіткого визначення можливих результатів свого спілкування з іншими людьми, організаціями, державними закладами, тобто хочуть знати, що вони взаємодіють з надійними, ефективно працюючими і справедливими організаціями, закладами, лідерами. Для цільової аудиторії, тобто громадськості, дуже важливим є образ фірми, організації, керівника, лідера з їх безумовно високими характеристиками, тобто з бажаним і приємним іміджем. Імідж — це образ, репутація, якісні характеристики лідера, фірми, керівника і характер ставлення до них громадськості. У публіцистичній і навчальній літературі можна знайти визначення і характеристику іміджу лідера, депутата, міністра та ін. Однак реально існує й імідж цілої структури, корпорації. Корпорація - це сукупність осіб (особистостей), об’єднаних у певну організацію, спілку з метою спільної діяльності з реалізації своїх інтересів і завдань. Вона є юридичною особою. Корпоративний імідж - це цілеспрямовано сформований образ фірми (корпорації), покликаний здійснювати емоційно-психологічний вплив на громадськість, клієнтів, споживачів з метою своєї популяризації і реклами. Образ (імідж) корпорації включає в себе її кількісні та якісні характеристики. «Корпоративний імідж, - пише Г. Почепцов, - простежується в усьому - в імені, в емблемі чи символі, в уніформі працівників, у зовнішньому вигляді вироблених продуктів, в архітектурному стилі будівель, у публікаціях фірми і багато у чому іншому». Усе це зовнішній вигляд фірми, але є характеристики фундаментальні - це її основний і оборотний капітал, рівень використання інновацій, комунікації, відносини з державними закладами та інші, які не завжди піддаються спостереженню, а вимагають певного дослідження стану фірми. Кожна складова корпоративного іміджу має свою сутність і зміст, формується і розвивається за участю всіх працівників і системи зв’язків з громадськістю .
Читайте також:
|
||||||||
|