Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Сутність, суб’єкти та об’єкти міжнародних ПР.

МІЖНАРОДНІ ПР ТА ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОГО ПРОСТОРУ В УКРАЇНІ

Контрольні запитання

1 Охарактеризуйте представницькі (законодавчі) органи влади та зв’язки із ними.

2 Охарактеризуйте зв’язки із закладами виконавчої влади та їхню роль в економічній діяльності.

3 Охарактеризуйте правові основи економічної діяльності, їх місце і роль у зв’язках з державними закладами.

4 Проаналізуйте систему зв’язків виробничих та комерційних структур з органами державної влади.

5 Дайте характеристику лобіюванню як одній із форм впливу на прийняття рішень органами влади.

6 Які основні напрями, форми і методи впливу бізнесу на урядові кола й законодавчу владу?

7 У чому полягає сутність і функції зв’язків з громадськістю у фінансовій сфері?

8 Вкажіть основні критерії вибору інвесторів. Роль зв’язків з громадськістю у правильному виборі інвесторів.

9 Проаналізуйте сутність і види ризиків у взаємодії бізнесу і влади, а також роль зв’язків з громадськістю у запобіганні їм.

10 Охарактеризуйте сутність та основні завдання політичних зв’язків з громадськістю.

11 Зв’язки з громадськістю як передумова ефективного розвитку політичного процесу. Роль зв’язків з громадськістю у формуванні політичної системи суспільства.

12 Вкажіть засоби комунікації, якими користується політична система.

13 Які функції політичної системи Ви знаєте?

14 Охарактеризуйте виборчі технології як найважливішу складову політичних зв’язків з громадськістю.

15 Охарактеризуйте роль зв’язків з громадськістю в організації та проведенні виборчих кампаній.

 

10.1 Сутність, суб’єкти та об’єкти міжнародних ПР.

10.2 Імідж країни та його роль у міжнародних ПР.

10.3 Міжнародні комунікації й аналіз міжнародної інформації.

10.4 Інформаційний простір в умовах соціально-економічної трансформації українського суспільства.

10.5 Проблеми взаємодії суспільства і влади в соціально-економічному інформаційному просторі.

10.6 Нові інформаційні технології та їхня роль у розвитку зв’язків з громадськістю у соціально-економічній діяльності.

 

Україна є однією з центральних держав Європи, однак її імідж на міжнародному рівні далекий від ідеалу. Чому ж так трапилося? Було багато спроб відповісти на це питання, але в більшості спроб не визначається і не піддається аналізу одна з причин такого становища нашої країни. Йдеться про міжнародні зв’язки з громадськістю, про недосконалий імідж України.

На перший погляд, Україна утвердила себе повноправним суб’єктом європейського та світового співтовариства, здобула міжнародні гарантії безпеки, уклала договори про дружбу і співпрацю з усіма сусідніми країнами, стала важливим чинником стабільності на європейському континенті і розв’язання конфліктних ситуацій у різних регіонах світу, показала світові приклад ядерного роззброєння, здійснює якісні, глибокі ринкові перетворення в економіці, однак багато в чому залишається невизнаною та без належного міжнародного авторитету.

Основною причиною такого становища є недосконалість наших економічних, політичних, культурних та інших зв’язків зі світовим співтовариством, передусім з провідними країнами світу, зокрема з нашими найближчими сусідами. Усі країни світу і міжнародні організації для нашої країни виступають певною громадськістю, цільовою аудиторією, яка повинна мати уявлення про істинний, а не надуманий чи свідомо перекручений імідж (образ) нашої держави і суспільства. Цього можна досягнути, налагодивши тісні міжнародні зв’язки з громадськістю.

Міжнародні зв’язки з громадськістю - це безперервний про­цес збирання, накопичення, аналізу та використання об’єктивної і систематичної міжнародної інформації про економічне, фінансове, політичне, соціологічне і духовне становище країн, держав і націй, про відносини між ними.

Міжнародні ПР здійснюються на основі політики держав з використанням міжнародних комунікацій, як прямих, так і непрямих, опосередкованих (преса, розвідка тощо).

Для кожної країни дуже важливо розуміти, що міжнародні комунікації можуть здійснюватися навіть у тих ситуаціях, коли немає яких-небудь відносин між державами. У разі розвинених відносин будь-яка дія супроводжується достатньо інтенсивним комунікативним потоком. Наприклад, світ за часів «холодної війни» був значною мірою збалансований лише завдяки розвиненим міжнародним зв’язкам з громадськістю на основі ефективних комунікативних систем. Тоді було створено спеціальні ядерні центри для зменшення напруженості, робилося досить багато зусиль для створення систем зв’язку між лідерами та військовими ворогуючих сторін. Таким чином, саме зв’язки між провідними державами світу на основі ефективної комунікації врятували світ від початку ядерної війни.

У сучасному світі міжнародні ПР, що ґрунтуються на досконалих комунікаціях, слугують не лише засобом інформування про свою політику, а й реальним елементом формування, коригування та реалізації власної політики. Як приклад - активне використання інформації у період конфлікту в Югославії, коли політика багатьох держав, зокрема й України, формувалася, коригувалася, уточнювалася на підставі оперативної міжнародної інформації.

З наведених визначень і пояснень випливає, що суб’єктом міжнародних ПР зазвичай виступає конкретна держава, об’єктом - решта країн світу, з якими вона спілку­ється, тобто держава є організацією, яка впливає на цільову аудиторію (іншу країну).

Таким чином, міжнародні ПР - це процес гармонізації відносин між організацією і громадськістю, коли громадськістю є країни світу, з якими існують певні відносини даної держави як організації.


Читайте також:

  1. А/. Фізичні особи як суб’єкти цивільного права.
  2. Б/. Юридичні особи як суб’єкти цивільного права.
  3. Банк міжнародних розрахунків
  4. Банки як провідні суб’єкти фінансового посередництва. Функції банків.
  5. Банки як суб’єкти підприємницької діяльності.
  6. Банківська система: сутність, принципи побудови та функції. особливості побудови банківської системи в Україн
  7. Банківська система: сутність, принципи побудови та функції. Особливості побудови банківської системи в Україні.
  8. Банківська система: сутність, принципи побудови та функції. Особливості побудови банківської системи в Україні.
  9. Безробіття: сутність, види, соціально – економічні наслідки.
  10. Бюджетні правовідносини: об’єкти, суб’єкти, норми бюджетного права
  11. Валютні відносини, валютні системи як основа міжнародних фінансів
  12. ВАЛЮТНО-ФІНАНСОВІ ОПЕРАЦІЇ, ЩО ЗДІЙСНЮЮТЬСЯ НА НАЦІОНАЛЬНИХ, МІЖНАРОДНИХ І СВІТОВИХ ФІНАНСОВИХ РИНКАХ




Переглядів: 1854

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Виборчі технології як найважливіша складова ПР | Імідж країни та його роль у міжнародних ПР.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.