Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Ознайомлення із структурою управління, технічним оснащенням і технологією підприємств локомотивного господарства.

Самостійна робота № 6

Ознайомлення із структурою управління, технічним оснащенням і технологією підприємств електропостачання і енергетичного господарства.

Самостійна робота № 4

 

 

 

 

 

1. Локомотивне господарство має забезпечувати процес перевезень справними тяговими засобами, утримувати ці засоби відповідно до вимог ПТЕ у справності, удосконалювати їх і забезпечувати безпеку руху.

Головне управління локомотивного господарства (ЦТ) забезпечує запровадження на залізницях нових видів тяги, обладнання і пристроїв для ремонту і обслуговування локомотивів, розробляє і здійснює заходи щодо розвитку і утримання локомотивного парку.

Госпрозрахункова служба локомотивного господарства(Т) має такі ж завдання і функції, тільки в межах залізниці.

 

Рис. 6.1. Структурна схема управління локомотивним господарством

 

Головною виробничої одиницею у локомотивному господарстві є локомотивне депо (ТЧ), яке безпосередньо обслуговує локомотивний парк. За характером роботи депо бувають основні і оборотні.

Основне оборотне депо – це лінійне виробниче підприємство, до якого приписана певна кількість локомотивів або одиниць моторвагонного рухомого складу, які воно має вчасно видавати в рейс, постійно здійснювати їх технічне обслуговування і ремонт. Основне депо працює на самостійному господарському розрахунку.

Основні депо бувають вантажні, пасажирські, змішані, а в залежності від виду тяги – електровозні, тепловозні і моторвагонні. Депо мають цехи і дільниці для певних видів робіт, обладнані необхідним устаткуванням і підйомно-транспортними машинами та механізмами, місця відстою локомотивів, екіпірувальні пристрої, виробничі, службові і побутові споруди та будівлі.

Оборотне депо розташовується в кінці тягового плеча, і до якого локомотиви не приписані. Виконує огляди, деякі види поточних ремонтів, організовує відпочинок локомотивних бригад. В оборотних депо розміщуються пункти технічного обслуговування і екіпірування локомотивів, екіпірувальні пристрої і кімнати відпочинку бригад.

 

Рис. 6.2. Типова структура основного локомотивного депо.

2. Інвентарний локомотивний парк поділяється на експлуатаційний і не експлуатаційний.

Експлуатаційний парк складають всі локомотиви, що перебувають в рейсі або в очікуванні рейсу.

Неексплуатаційний парк складають всі несправні локомотиви, що перебувають в ремонті, а також у запасі Укрзалізниці і у резерві Управління залізниці.

Дільниці в межах яких обертаються локомотиви, називають тяговими плечами (рис. 6.2).

· пункт обороту локомотивів – залізнична станція в кінці дільниці обертання локомотивів, на якій усі локомотиви, що перебувають з поїздами чи резервом, відправляються тільки у зворотному напрямку;

· пункт зміни локомотивів – залізнична станція, розташована всередині дільниці обертання, на якій локомотиви, що відчіпляються від поїздів чи прибувають резервом, відправляються з поїздами як у зустрічному, так і попутному напрямках;

· пункт зміни локомотивних бригад – залізнична станція, розташована в межах дільниці обертання локомотивів, на якій відбувається зміна локомотивних бригад.

Дільниці обертання локомотивів бувають короткі, подовжені та розгалужені.

 


Читайте також:

  1. Cистеми безпеки торговельних підприємств
  2. IV група- показники надійності підприємства
  3. L2.T4/1.Переміщення твердих речовин по території хімічного підприємства.
  4. WEB - сайт підприємства в Інтернет
  5. Або продукція підприємств, що знаходяться за кордоном.
  6. Абсолютні та відності показники результатів діяльності підприємства.
  7. Автопідприємства вантажних автомобілів
  8. Автопідприємство пасажирських автомобілів
  9. Адміністративно-правовий статус торговельного підприємства
  10. Активами торговельного підприємства
  11. Активи підприємства, їх кругооборот і оборот
  12. АКЦІОНЕРНА ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВА ФОРМА ПІДПРИЄМСТВ




Переглядів: 2508

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Нумерація вагонів, знаки і написи на вагонах. | Самостійна робота № 7

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.