Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Внутрішнє керівництво реалізацією стратегій підприємства

Управління реалізацією стратегії і тактики підприємства

Тема 8

 

8.1 Внутрішнє керівництво реалізацією стратегій підприємства

8.2 Вимоги до керівника-стратега та його ключові компетенції

8.3 Стратегічне лідерство і його місце в реалізації стратегій

 

 

Ключову роль в реалізації стратегічного набору грає спеціаліст, компетентний у питаннях стратегічного управління, керівник-стратег, здатний навіть слабку стратегію реалізувати з високою довгостроковою ефективністю.

При формуванні стратегії керівник є синтезатором різних течій і підходів, узятих у різний час і в різних підрозділах підприємства. При цьому вони можуть здійснювати керівництво реалізацією стратегії різними способами. Вони можуть грати активну роль або неключову роль за сценою. Можуть приймати рішення авторитарно або на основі консенсусу, діяти швидко чи обережно.

Однією з творчих умов чи умов, які порушують успішне виконання стратегії, є рівень керівництва цим процесом, який залежить від ряду факторів (рис. 8.1).

 
 

 

 


Рис. 8.1 – Фактори, що визначають рівень керівництва реалізацією стратегії

Використання у практиці діяльності підприємства моделі забезпечення ефективного управління реалізацією стратегій значною мірою вплине на якість і ефективність їх реалізації (рис. 8.2).

Менеджер зі стратегії повинен вміти грати безліч різних ролей: підприємець і стратег, адміністратор і виконавець стратегії, помічник, наставник, оратор, розподільник ресурсів, радник, політик, ментор і улюблений керівник. Іноді йому потрібно бути авторитарним і твердолобим, іноді вміти прислухатися до думки інших і піти на компроміс, а в ряді випадків найкраще спрацьовує дорадчий, колегіальний підхід. У багатьох випадках необхідна його постійна присутність, в той час як в інших – тільки коротка церемоніальна поява, а деталі можуть бути доручені підлеглим.

 


Рис. 8.2 – Модель забезпечення ефективного управління реалізацією стратегій підприємства

 

А.А. Томпсон і А.Дж. Стрикленд визначають шість ролей, які повинен виконувати керівник-стратег:

1. Бути в курсі усього, що відбувається.

2. Підтримувати корпоративну культуру, що дозволяє підприємству функціонувати на високому рівні і відповідає стратегії.

3. Підтримувати підприємство в стані, яке відповідає умовам, що змінюються і відкрите для нових можливостей.

4. Забезпечувати консенсус і уникати протиборства інтересів при формулюванні політики, розробці і реалізації стратегії.

5. Підтримувати на високому рівні етичні норми.

6. Проводити коригувальні дії, що удосконалюють як виконання стратегії, так і загальні стратегічні показники.


Читайте також:

  1. IV група- показники надійності підприємства
  2. L2.T4/1.Переміщення твердих речовин по території хімічного підприємства.
  3. WEB - сайт підприємства в Інтернет
  4. Абсолютні та відності показники результатів діяльності підприємства.
  5. Автопідприємства вантажних автомобілів
  6. Адміністративні справи, пов'язані із реалізацією вибор­чих прав (ст.ст. 172, 173, 174, 175, 176).
  7. Адміністративно-правовий статус торговельного підприємства
  8. Активами торговельного підприємства
  9. Активи підприємства, їх кругооборот і оборот
  10. Альтернативні варіанти довгострокового фінансування діяльності підприємства
  11. Альтернативність у реалізації стратегії розвитку підприємства
  12. Амортизація основних фондів підприємства. Методи нарахування амортизації




Переглядів: 785

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Місце тактики в процесі стратегічного управління підприємством | Вимоги до керівника-стратега та його ключові компетенції

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.