Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Порядок виконання бюджету та звітність про виконання бюджетів

Виконання Державного бюджету України є основною третьою стадією бюджетного процесу та являє собою практичну реалізацію бюджету за всіма передбаченими показниками з його прибутковою та витратною частинами.

Виконати бюджет – це зібрати доходи, мінімальна сума яких встановлена у законах про державний чи місцевий бюджети.

Забезпечення виконання Державного Бюджету покладено на Кабінет Міністрів, а місцевих – на виконавчі органи територій (державні адміністрації).

Міністерство фінансів України здійснює загальну організацію і управління виконання Державного бюджету України, координує діяльність учасників бюджетного процесу з питань виконання бюджету.

Фактично виконання всіх бюджетів починається з початком бюджетного року, тобто 1 січня, і закінчується 31 грудня.

Виконання бюджету здійснюється (згідно з бюджетним зако­нодавством) відповідно до бюджетного розпису, який є оператив­ним планом виконання державного бюджету, на підставі якого відкриваються асигнування, перераховуються кошти, зараховують­ся кошти на реєстраційні рахунки в установах казначейства, тобто здійснюється весь процес перерахування коштів та фінансування витрат шляхом оплати рахунків, що супроводжується фінансовим контролем. Його показники конкретизують показники бюджету.

Бюджетний розпис затверджується Міністерством фінансів України відповідно з бюджетними призначеннями в місячний строк після того, як Закон "Про Державний бюджет України" вступає в силу. Екземпляр затвердженого бюджетного розпису передається в Бюджетний комітет з подальшим інформуванням про внесені зміни. Міністр фінансів України протягом бюджетно­го періоду забезпечує відповідність розпису встановленим бюд­жетним призначенням. До затвердження бюджетного розпису Міністром фінансів затверджується тимчасовий розпис доходів і витрат бюджету.

Витрачення бюджетних коштів здійснюється шляхом списання коштів з реєстраційного рахунку в розмірі підтвердженого бюджетного асигнування.

31 грудня Державне казначейство закриває всі рахунки (в окремих випадках протягом 5 днів після закінчення бюджетного року). Усі невитрачені кошти переходять як залишки на наступний бюджетний період.

Облік усіх операцій про виконання Державного бюджету України здійснюють органи Державного Казначейства (за правилами визначеними Міністерством Фінансів).

Зведення, складання і подання звітності про виконання Державного бюджету України здійснюється Державним Казначейством України.

Форми і методика звітності встановлюються Державним казначейством України за погодженням з Рахунковою палатою і Міністерством фінансів України.

Бюджетний цикл за певним бюджетом закінчується оприлюдненням звіту про виконання бюджету.

 
 

 


Місячна звітністьпро ви­конання Державного бюджету України надається Державним казначейством України Верховній Раді України, Кабінету Міністрів України, Рахунковій палаті, Міністерству Фінансів України не пізніше 15 числа місяця, наступного після звітного.

Зведені показники звітів про виконання бюджетів, інформа­ція про виконання захищених статей Державного бюджету Украї­ни, інформація про використання коштів із резервного фонду надається не пізніше 25 числа місяця, наступного після звітно­го. Звіт про бюджетну заборгованість надається не пізніше 15 числа другого місяця від звітного.

Місячний звіт про фактичні надходження податків і зборів (обов'язкових платежів) та інших доходів до бюджету, місяч­ний звіт про податкову заборгованість, включаючи суми недо­їмки та переплат (у галузевому й територіальному розрізі, а також у розрізі джерел доходів і форм власності), надається органами стягнення не пізніше 12 числа місяця, наступно­го після звітного.

Квартальний звітпро виконання Державного бюджету України надається не пізніше, ніж за 35 днів після закінчення звітного кварталу. Квартальний звіт складається з таких частин:

1. Звіт про фінансовий стан (баланс) Державного бюджету України.

2. Звіт про рух грошових коштів.

3. Звіт про виконання Державного бюджету України.

4. Інформація про стан державного боргу.

5. Зведені показники звітів про виконання бюджетів.

6. Звіт про кредити й операції, що стосуються державних гарантійних зобов'язань.

Органи стягнення надають інформацію органам фінансово­го контролю про втрати доходів бюджету внаслідок податкових пільг, а також про суми реструктуризованої та списаної податко­вої заборгованості, а також суми відстрочених і розстрочених платежів не пізніше, ніж за 35 днів після закінчення кварталу.

Річний звіт про виконання закону про Державний бюджет України Кабінет Міністрів України подає до Верховної Ради України не пізніше 1 травня року, наступного після звітного. Річний звіт про виконання закону про Державний бюджет України склада­ється з таких частин:

1. Звіт про фінансовий стан (баланс) Державного бюджету України.

2. Звіт про виконання Державного бюджету України.

3. Звіт про рух грошових коштів.

4. Інформація про виконання захищених статей видатків Державного бюджету України.

5. Звіт про бюджетну заборгованість.

6. Звіт про використання коштів із резервного фонду КМУ.

7. Інформація про стан державного боргу.

8. Звіт про кредити й операції, що стосуються державних гарантійних зобов'язань.

9. Зведені показники звітів про виконання бюджетів.

10. Інформація про виконання місцевих бюджетів.

11. Інша інформація, визнана КМУ необхідною для пояснен­ня звіту.

Рахункова палата протягом двох тижнів від дня офіційного подання КМУ річного звіту про виконан­ня закону про Державний бюджет України готує висновки щодо використання коштів Державного бюджету України. Верховна Рада України розглядає звіт про виконання закону про Держав­ний бюджет України у двотижневий термін від дня отримання ви­сновків Рахункової палати щодо використання коштів Державно­го бюджету України.

Звіт Кабінету Міністрів України перед Верховної Радою України про виконання закону про Державний бюджет України представляє Міністр фінансів України. Із співдоповіддю про виконання закону про Державний бюд­жет України виступають Прем’єр-Міністр України, Голова Комітету Верховної Ради Украї­ни з питань бюджету та Голова Рахункової палати. Верховна Рада України може заслухати головних розпорядників коштів Державного бюджету України щодо використання ними бюд­жетних коштів.

За результатами розгляду Верховна Рада України приймає рішення щодо звіту про виконання закону про Державний бюджет України.

 

 

Модуль 3. Правове регулювання державних доходів та видатків


Читайте також:

  1. II. Класифікація видатків та кредитування бюджету.
  2. III. Виконання бюджету
  3. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  4. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  5. The peace – порядок
  6. V. Виконання вправ на застосування узагальнювальних правил.
  7. А.1. Порядок Magnoliales - магнолієцвіті
  8. Алгоритм розробки методичних основ бюджетування
  9. Аналіз, звітність і аудит у сфері праці
  10. Антидоти і порядок їхнього використання. Само і взаємодопомога при ураженні ОР.
  11. Атестація аудиторів та порядок скасування атестата
  12. Аудит витрат на виробництво продукції, виконання робіт, надання послуг




Переглядів: 1974

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Порядок розгляду і прийняття проекту бюджету | Тема 7. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ ПОДАТКОВОГО ПРАВА В УКРАЇНІ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.