Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Уроку фізичної культури

План-конспект

проведеного в 1 класі (2 варіант)

Завдання основної частини уроку:

1. Навчання техніки виконання вправ в рівновазі на гімнастичній лаві: ходьба на носках, руки в сторони; ходьба в присіді, руки до гори; ходьба з високим підніманням стегна, руки на пояс.

2. Удосконалення техніки лазіння по гімнастичній стінці вправо і вліво.

3. Формування правильної постави.

 

Тип уроку: комбінований

 

Методи навчання:

словесні:пояснення, команда, розпорядження

наочні: показ вправ, предметні орієнтири

практичні:практичне виконання вправ учнями

 

Методи ведення уроку:фронтальний, потоковий, позмінний.

 

Місце проведення уроку: спортивна зала

 

Час:35 хвилин

 

Обладнання:гімнастична лава, гімнастична стінка, свисток, годинник.

Завдання підготовчої частини уроку:

· Стройові вправи;

· ЗРВ прохідним способом;

· ЗРВ роздільним способом.

Завдання заключної частини уроку:

· Рухлива гра на увагу;

· Вправи на відновлення дихання;

· Домашнє завдання;

· Підведення підсумків уроку.

План уроку Зміст навчального матеріалу Дозування навантаження Організаційно методичні вказівки
І. Підготовча частина   10- 12 хв.  
1. Організація класу Приводжу клас до спортивної зали та вишиковую в одну шеренгу. Шикування класу в одну шеренгу 30 сек. Для шикування в шеренгу подаю команду: «В одну шеренгу – ставай!» «Рівняйсь!», «Струнко!», «За порядком – розподілись!». Звертаю увагу на зовнішній вигляд учнів.
2. Повідомлення завдань уроку Повідомляю завдання уроку. 30 сек. на сьогоднішньому уроці ми будемо навчатися техніці виконання вправ в рівновазі на гімнастичній лаві: ходьба на носках, руки в сторони; ходьба в присіді, руки до гори; ходьба з високим підніманням стегна, руки на пояс. Повторимо техніку лазіння по гімнастичній стінці вправо і вліво. Вивчимо рухливі ігри «Бездомний заєць», «Пузир».
3. Стройові вправи По моїй команді учні виконують повороти праворуч, ліворуч кругом різними способами 1,5 хв. Команди: «Право-руч!», «Ліво-руч!», «Кру-гом!». Під час поворотів слідкую щоб діти не розмахували руками, зберігали правильну поставу.
4. Ходьба та її різновиди Після поворотів, по моїй команді учні ідуть в обхід. 1,5 хв. «Наліво в обхід, кроком – руш!»
5. Ходьба та її різновиди     Ходьба на ноках, руки за голову. 10-15 м. «Руки за спину став, на носках – руш!» Слідкувати за поставою: підняти підборіддя, опустити плечі, втягти живіт, звести лопатки.
· Ходьба на п’ятках, руки за спину. 10-15 м. «Руки за спину став, на п’ятках – руш!» Слідкувати за поставою: підняти підборіддя, опустити плечі, втягти живіт, звести лопатки.
· Ходьба на зовнішній стороні стопи, руки на пояс. 10-15 м. «Руки на пояс став, на зовнішній стороні стопи – руш!» Слідкувати за поставою: підняти підборіддя, опустити плечі, втягти живіт, звести лопатки.
· Ходьба на внутрішній стороні стопи, руки в сторони. 10-15 м. «Руки в сторони став, на внутрішній стороні стопи – руш!» Слідкувати за поставою: підняти підборіддя, опустити плечі, втягти живіт, звести лопатки.
· Прискорена ходьба. 10-15 м. Зігнули руки в ліктях, долоні – в кулак, приготувались до прискореної ходьби. «Прискореною ходьбою – руш!»
· По моїй команді діти переходять з ходьби на біг   «Бігом, у повільному темпі – РУШ!»
6. Біг та його різновиди     7. Ходьба   1 хв. Під час бігу звертаю увагу на правильне дихання.
Біг з високим підніманням стегна, руки на пояс 10-15 м. «Руки на пояс – став!», «З високим підніманням стегна – руш!» Під час бігу звертаю увагу на правильне дихання.
Біг з закидом гомілки, руки за спину 10-15 м. «Руки за спину – став!», «З закидом гомілки – руш!» Під час бігу звертаю увагу на правильне дихання.
Звичайний біг 20-30 м. «Бігом – руш!». Темп бігу середній. Під час бігу звертаю увагу на правильне дихання.
Після бігу учні переходять на ходьбу та виконують вправи на заспокоєння дихання. 1-2 Руки через сторони вгору, вдих 3-4 Руки через сторони вниз, видих 10-15 м. «Кроком – руш!» Темп виконання вправи повільний
8. Перешикування Перешиковую клас з колони по одному, в три шеренги. 30 сек. «Наліво в колону по три – руш!». «Півкроку!», «Клас, на місці!», «Стій!», «Право-руч!»
9. Розмикання Розмикаю учнів на довжину рук в сторони 30 сек. «Клас, від правофлангового (середини) на довжину рук в сторони, приставними кроками розім – кнись! ».
10. ЗРВ Виконання комплексу загально-розвиваючих вправ. 5-6 хв. Виконання вправ роздільним способом.
· Потягування В.п. – о.с. 1. руки в сторони. 2. руки вгору. 3. руки в сторони. 4. в.п. 7 – 8 раз Для всіх частин тіла. «В.п. – прийняти!», «Вправу почи – най!» Рахунок 1, 2, 3 – стій! Лікті випрямити, коліна прямі. Помірний темп. Показ боком.
· Нахили голови В.п. – стійка ноги нарізно, руки на пояс. 1. нахил вперед. 2. в.п. 3. нахил назад. 4. в.п. 5. нахил вліво. 6. в.п. 7. нахил вправо. 8. в.п. 7 – 8 раз Для м’язів шиї. «В.п. – прийняти!», «Вправу почи – най!» Рахунок 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 – стій! Слідкую за правильною поставою. Помірний темп. Дзеркальний показ вправи.  
· Колові оберти руками В.п. – стійка ноги нарізно, руки до плечей. 1-4. оберти вперед. 5-8. оберти назад. 7 – 8 раз Для м’язів рук. «В.п. – прийняти!», «Вправу почи – най!» Рахунок 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 – стій! Повні оберти рук. Помірний темп. Дзеркальний показ вправи.  
· Нахил тулуба В.п. – широка стійка ноги нарізно, руки за голову. 1. нахил вперед. 2. в.п. 3. нахил назад. 4. в.п. 5. нахил вліво. 6. в.п. 7. нахил вправо. 8. в.п. 7 – 8 раз Для м’язів тулуба. «В.п. – прийняти!», «Вправу почи – най!» Рахунок 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 – стій! Втягти живіт, звести лопатки. Помірний темп. Дзеркальний показ вправи.
· Колові оберти тулубом В.п. – стійка ноги нарізно, руки на пояс. 1-4. оберт вліво. 5-8. оберт вправо. 7 – 8 раз Для м’язів тулуба «В.п. – прийняти!», «Вправу почи – най!» Рахунок 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 – стій! Максимальна амплітуда рухів, коліна прямі. Помірний темп.
· Випади В.п. – о.с., руки на пояс. 1. випад лівою, руки в сторони. 2. в.п. 3. випад правою, руки в сторони. 4. в.п. 5-6 раз. Для ніг. «В.п. – прийняти!», «Вправу почи – най!». Рахунок 1, 2, 3 – стій! Стопа опорної ноги в напрямку коліна, тулуб не нахиляти. Помірний темп. Фронтальний показ вправи.
· Стрибки В.п. – о.с. 1-4. стрибки на лівій. 5-8. стрибки на правій. 5-6 раз. «В.п. – прийняти!», «Вправу почи – най!» Рахунок 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 – стій! Слідкую щоб діти виконували стрибки на носках. Фронтальний показ вправи.
· Ходьба на місці Після виконання стрибків учні переходять на швидку ходьбу на місці з поступовим її уповільненням 30 сек. Слідкувати за правильним диханням
· ІІ. Основна частина   18-20 хв.  
· Техніка виконання вправ в рівновазі на гімнастичній лаві: ходьба на носках, руки в сторони; ходьба в присіді, руки до гори; ходьба з високим підніманням стегна, руки на пояс.     Перешикування   Підготовчі вправи: · В.п. – ноги нарізно ліва (права) на носок, руки на пояс. Колові оберти стоп, позмінно на кожну ногу.   · В.п. - ноги нарізно, руки в боки; Зігнути коліно лівої ноги вперед i ліктем правої руки торкнутися його;Те саме для правої ноги.   · В.п. – ноги нарізно, руки на пояс. Присідання, не відриваючи п’яток від підлоги.   Підвідні вправи:   · В.п. – зімкнута стійка 1 - Піднімання правого плеча якомога вище, одночасно переносячи центр ваги на ліву ногу і піднімаючи праве стегно. 2 - в.п., 3-4 - те саме для лівого плеча і лівого стегна .   · В.п. – о.с   Рівновага на двох ногах, стоячи на носках ( до втрати рівноваги).   · Те саме, але з заплющеними очима.   · В.п. – о.с. Рівновага на одній, інша зігнута на 90 градусів ( до втрати рівноваги).   Безпосереднє виконання: · Виконання вправ в рівновазі по лінії на підлозі: ходьба на носках, руки в сторони; ходьба в присіді, руки до гори; ходьба з високим підніманням стегна, руки на пояс.     · Виконання вправ в рівновазі на гімнастичній лаві   Перешикування для виконання наступної вправи 2-3 хв.     По 8 р.   По 6 р.     8р.     2 хв.   8 – 10 р.     2-4 р.   2-4 р   По 2-4 р.     6 хв.   3 хв.     3 хв.   30 с.   Для підготування м’язів ніг, перед виконанням вправ в рівновазі. Показую правильне виконання вправи. Слідкую за виконанням кожної вправи учнями (діти виконують вправи самостійно, у кожного свій темп, амплітуда рухів). Після завершення, подаю команду « ЗАКІНЧИЛИ!».     Вище підняти ногу, руки – о.с.     Руками не допомагати.     Не розплющувати очі. Руками не допомагати.   не відхилятися ні вперед, ні назад.   «В колону по одному – СТАВАЙ!» , « Інтервал два кроки!» Слідкую за правильність виконання.   Діти виконують ті самі дії, але уже на снаряді. Слідкую за правильність виконання, виконую страхування учнів. Перешиковую учнів з колони по 1, в 2 шеренги. «Право - РУЧ!», « На 1,2 РОЗПОДІЛИСЬ!», «Перші номери 2 кроки вперед, кроком – РУШ!»
Лазіння по гімнастичній стінці вправо і вліво. Учні виконують лазіння по гімнастичній стінці вправо і вліво, позмінним способом.     5 хв. Після показу вчителем, учни виконують лазіння по гімнастичній стінці вправо і вліво. Позмінний метод.
Рухлива гра «Бездомний заєць»   Вправи для формування правильної постави Учні, крім двох, стають парами по колу (обличчям один до одного) взявшись за руки. Один з гравців – «Заєць», другий – «Вовк». Заєць, рятуючись від переслідування, стає в середину пари. Той, до кого заєць стає спиною, вважається бездомним. Якщо вовк заквацав втікача, вони міняються місцями.   В.п. - Лежачи на спині, ноги разом, руки в сторони. Повільно згинати ноги в колінах і підтягувати їх до стану, в якому вони стосуються чола. Випрямити ноги за головою, намагаючись шкарпетками торкнутися підлоги за головою. Повернутися у в.п.     В.п. - Лежачи на спині, руки в сторони. Згинати ноги в колінах і підтягувати їх до підборіддя. Повернутися в в.п.   В.п. - Стоячи на колінах, спертися руками об підлогу, голова опущена на груди, спина прогнута. Підняти голову і відвести її якомога далі назад, одночасно прогинаючи хребет. Виконувати вправу спочатку повільно, а потім збільшити темп.   В.п. - Стоячи на колінах, руки на потилиці. У цьому положенні постаратися сісти спочатку вліво від п'ят, а потім вправо, тримаючи коліна і ступні зімкнутими.     3 хв.   2 хв.   3-4 рази.     6-8 разів.   6-8 разів.   4-6 разів. Варіант: пари розміщуються не по колу, а довільно на майданчику, ведучі бігають між парами.   Учні виконують вправи на гімнастичних матах. Для перешикування , команда «кру – ГОМ!», « в одну шеренгу – СТАВАЙ!». В залежності від кількості учнів, розподіляю їх по матах.     Слідкую за правильністю виконання, звертаю увагу на помилки, індивідуально виправляючи їх у кожного учня. Помірний темп.     Слідкую за правильністю виконання, звертаю увагу на помилки, індивідуально виправляючи їх у кожного учня. Помірний темп.     Слідкую за правильністю виконання, звертаю увагу на помилки, індивідуально виправляючи їх у кожного учня. Помірний темп.     Слідкую за правильністю виконання, звертаю увагу на помилки, індивідуально виправляючи їх у кожного учня. Помірний темп.
ІІІ. Заключна частина   3-5 хв.  
1. Організація класу Шикування класу в одну шеренгу 15 сек. «Клас, в одну шеренгу – ставай!»
2. Перешикування Перешиковую клас з однієї шеренги в коло 20 сек. « В коло тримаючись за руки – ставай!»
3. Рухлива гра «Пузир» Діти стоять у колі пліч-о-пліч. За сигналом керівника вони беруться за руки і, ступаючи дрібним повільним ритмічним кроком назад, разом з керівником розширюють коло, декламуючи: «Роздувайся пузир, Роздувайся великий, Залишайся такий, Та не лопайся. От такий!» Діти роблять велике коло, витягуючи руки і не відпускають їх, поки керівник не скаже: «Пузир лопнув». Тоді всі діти присідають і, плескаючи в долоні, промовляють: «Лоп», після цього відразу підіймаються. Далі керівник каже: « З пузиря виходить повітря», і діти дрібним кроком сходяться до центру ( повертаючись у вихідне положення), промовляючи: « Т-с-с.». Гра повторюється кілька разів. 2 хв. Правило: якщо хтось з дітей відпустить руки раніше команди керівника, він вибуває з гри.
  4. Підведення підсумку уроку та організоване повернення в клас. На сьогоднішньому уроці ми вивчили техніку виконання вправ в рівновазі на гімнастичній лаві: ходьба на носках, руки в сторони; ходьба в присіді, руки до гори; ходьба з високим підніманням стегна, руки на пояс. Удосконалили техніку лазіння по гімнастичній стінці вправо і вліво. Вивчили рухливі ігри «Бездомний заєць», «Пузир». 30 сек. «Рівняйся!», «Струнко!». Підводжу підсумки уроку.
5.Домашнє завдання Удосконалювати техніку ходьби на носках, руки в сторони; ходьби в присіді, руки до гори; ходьба з високим підніманням стегна, руки на пояс. 30 сек.  
6. Організований вихід зі спортивного залу Вивожу дітей зі спортивного залу в клас 30 сек. «Право - руч!», « Наліво в обхід кроком-руш!», «На вихід з залу-руш!»

 


Читайте також:

  1. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  2. IV. Підсумок уроку
  3. IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок.
  4. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  5. VI . Екзаменаційні питання з історії української культури
  6. VII. Підсумки уроку
  7. VIІ. Підсумок уроку
  8. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  9. АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ У ГАЛУЗІ КУЛЬТУРИ
  10. Амстердам, Дельфт — осередки культури Нідерландів
  11. Аналіз та оцінка проведеного уроку
  12. Артефакти культури. Знання, цінності і регулятиви як три основних види смислів культури.




Переглядів: 2279

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Обеспечение личной безопасности сотрудников ОВД в ситуациях, связанных с применением огнестрельного оружия. | Урок № 2

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.