Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Урок № 17

Тема: Усвідомлення вибору положення аркуша паперу залежно від форми об’єкта зображення. «Веселий сніговик»

Мета: навчати свідомо визначати положення аркуша паперу залежно від форми та положення об’єкту зображення; продовжувати закріплювати поняття «симетричний малюнок»; навчати учнів визначати центр композиції; засвоювати основи симетричної композиції; формувати навички роботи в техніці гуаші; навчати дітей виявляти емоційне ставлення до краси зимової природи, працювати за зразком; розвивати дрібну моторику руки; виховувати спостережливість, акуратність, увагу; збуджувати в учнів інтерес до творчої діяльності в умовах практичної роботи.

Обладнання: репродукції картин відомих художників, альбом для малювання; кольоровий картон; простий олівець; гумка; фарби — гуаш або акварель; пензлі № 4, 6; ємність для води; серветки для витирання рук і пензлів; палітра.

Хід уроку

I. Організаційний момент

II. Повідомлення теми і мети уроку:

– Сьогодні на уроці ми вчитимемося малювати веселих сніговичків, вчитимемося правильно розміщувати їх на малюнку.

ІII. Вивчення нового матеріалу

1. Розповідь учителя

– Ми вже знаємо, що найбільше білого кольору ми бачимо взимку. Усе навкруги вкриває Зима пухнастою білою ковдрою. На білому снігу, мов на білому аркуші, вона створює свої казкові малюнки.

2. Організація сприйняття творів мистецтва

(Учитель демонструє репродукцію картини, на якій зображено сніговика на тлі пейзажу.)

Бесіда

– Що можна сказати про цю картину?

– Який настрій вона створює? (Розповіді учнів.)

– Яке місце на картині займає сніговик?

– Що допомогає художникові відтворити зимовий настрій?

– Пропорції картини більші у ширину. Чому, на вашу думку, художник обрав саме такі пропорції?

– Якби вам необхідно було зобразити лише сніговика на пагорбі, то які пропорції зображення ви обрали б?

(Учитель демонструє фрагменти картини квадратних та вертикальних пропорцій, пропонує учням відповісти, як змінюється настрій зображення залежно від зміни пропорцій картини.)

– Складіть невеличку розповідь за картиною. (Розповіді учнів.)

– А ось який вірш чудовий склав С. Маршак.

Ми не їли, ми не пили

Бабу снігову ліпили.

Тихне в місті дзвін трамваїв,

Місяць вже встава,

Наша баба сніговая

буде не сама.

За С. Маршаком

– Давайте й ми намалюємо Веселого сніговита але вже за допомогою фарб. Яким кольором ми малюватимемо сьогодні? Слід звернутися за порадою до королеви Райдуги!

– Добре,— сказала королева Райдуга,— усе, що розташовано позаду головного зображення на нашому малюнку, художники називають фоном. Пейзаж або стіна будинку, біля якого стоїть наш Веселий сніговик,— це її фон.

ІV. Закріплення вивченого матеріалу

1. Творче завдання

Учитель малює на дошці композиційні схеми і пропонує учням обрати правильну, обґрунтувавши свій вибір. Потім учитель малює крок за кроком спочатку схему побудови загальної форми, потім — деталі. (Можна об’єднати учнів у групи, запропонувавши одним намалювати Веселого сніговика, а решті — його родину.) 

2. Правила роботи і техніка безпеки

– Головне зображення на малюнку не приховується по кутках аркуша, а розташовується посередині.

– Головне зображення на малюнку не повинне бути завеликим або замалим.

– Малюємо чистими фарбами і ретельно вимиваємо пензлик, коли переходимо від одного кольору до іншого;

– Не використовуємо під час малювання кольори безпосеред¬ньо з банки, а змішуємо їх на палітрі.

– Під час роботи не розмахуємо пензлями й олівцями.

– Обережно поводимося з водою і фарбами.

Під час виконання роботи вчитель (за потреби) надає індивідуальну допомогу.

V. Підсумок уроку:

1. Обговорення учнівських робіт.

2. Бесіда:

– Що найбільше сподобалось на уроці?

– Як же слід розміщувати зображення на малюнку?

3. Прибирання робочих місць.


 




Переглядів: 745

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Урок № 16 | Урок № 18-19

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.