Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Урок № 30

Тема: Складові частини будівлі. Визначення основного (геометричного) характеру форми будівлі. «Чарівна країна».

Мета: ознайомлювати учнів із простими геометричними фігурами, основними складовими споруд; надавати учням поняття про архітектуру як синтетичний вид мистецтва; ознайомлювати з архітектурними пам’ятками України; надавати первинні навички роботи у техніці відбитка; навчати міркувати; формувати у дітей уміння сприймати, розрізняти й аналізувати характерні особливості архітектурної форми та її частин; розвивати кмітливість; аналітичне мислення під час виконання дидактичних вправ; продовжувати формувати в дітях уміння аналізувати, порівнювати, узагальнювати; стимулювати розвиток допитливості; виховувати дбайливе і шанобливе ставлення до пам’яток архітектури та історії, гарний смак, акуратність, увагу.

Обладнання: набір геометричних фігур: квадрат, круг, овал, трикутник, прямокутник; фотографії різних видів архітектурних споруд; репродукції картин відомих художників і навчальні роботи з методичного фонду, обладнання: ТЗН; альбом для малювання; простий олівець; гумка; сірникова або інша невелика коробка з наклеєними на бічні сторони картонними прямокутниками і трикутниками; гуаш; пензлі № 4, 6; ємність для води; серветки для витирання рук і пензлів; тарілка.

Хід уроку

І. Організаційний момент

ІІ. Актуалізація опорних знань

– Уявіть, що вам потрібно написати листа своєму другові який живе в іншій країні. Розкажіть про своє місто (селище)

– Що, на вашу думку, у нашому місті (селищі) найголовнішо Опишіть, що ми побачимо, вирушивши на прогулянку наши містом (селищем).За що ми його любимо?

III. Мотивація навчальної діяльності

– Згадаймо зачин казок: «В одній далекій країні в прекрасному і замку мешкали принц і принцеса...»

IV. Вивчення нового матеріалу

1. Розповідь учителя

– Сьогодні ми не з’ясовуватимемо, що сталося з красунею принцесою і сміливим принцом.

– Уважно розгляньмо фотографії замків та інших архітектурних руд. Вони різняться. Одні масивні й міцні, інші тендітні і легкі але мають одну спільну рису — вони складаються з частин, жих на різні геометричні форми. (Учитель демонструє учням геометричні фігури і нагадує їх зви.)

– На відміну від геометричних фігур, частини замків не пласкі, об’ємні. (Учні називають геометричні форми і знаходять на фотографіях замків схожі на них елементи.)

– Зображення замку на папері можна скласти з геометричних фігур. Якщо вкрити фарбою квадрат (прямокутник, трикутник) картону, який ми наклеїли на сторони сірникової коробки, потім притиснути коробку до паперу, то отримаємо те, що художники називають відбитком. Наш замок ми будуватимемо в техніці відбитка.

V. Закріплення вивченого матеріалу

1. Творче завдання:

– А як же наші принц і принцеса? Створімо для них чудовий замок. Напевно, у нього будуть високі вежі, гострі дахи, вузькі вікна.

– Вигадайте власний чудовий замок. Спочатку виконайте малюнок олівцем, а потім фарбами в техніці відбитка. Щоб замок не вийшов таємничим і похмурим, обирайте тільки світлі, веселі кольори.

2. Правила роботи і техніка безпеки

– Підготувати штампи з цупкого картону різної геометричної форми.

– Розмішати фарбу на тарілці.

– Нанести її на штамп.

– Притиснути штамп до аркуша паперу і різко підняти його.

– За потреби змінити колір спочатку слід протерти штамп серветкою, а потім нанести на нього наступний колір. (Учні мають намалювати замок, використовуючи техніку відбитка. Роботу виконують у групах.)

VI. Підбиття підсумків

1. Обговорення учнівських робіт

2. Бесіда:

– Що найбільше сподобалося на уроці?

– Які емоції викликав урок?

– Кому подаруєте малюнок?

3. Прибирання робочих місць.


 




Переглядів: 721

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Урок № 29 | Урок № 31

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.