МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Методика основ економіки як навчальний предмет характеризується об’єктом, завданнями і методами дослідження.Методика основ економіки як навчальний предмет Навчання – це цілеспрямований процес взаємодії вчителя й учнів, у ході якого здійснюється освіта, виховання і розвиток. Загальні закономірності процесу навчання розглядає окрема галузь педагогіки, яка називається «дидактика». Особливості викладання окремих навчальних дисциплін вивчаються методиками відповідних предметів. Об’єктом вивчення методики основ економіки є зміст навчального матеріалу, методи викладання, пізнавальна діяльність учнів тощо. Перед методикою основ економіки як галуззю педагогічної науки стоять такі завдання: Обґрунтування завдань навчання учнів основ економіки. Завдання навчання основ економіки деталізуються в процесі аналізу основних завдань економічної науки. Так, актуальними завданнями економічної науки в нинішніх умовах України є формування національного господарського комплексу, шляхів, методів і механізмів демонополізації господарської системи, забезпечення ефективного функціонування ринкової інфраструктури, захист інтересів споживача, питання зайнятості. Дуже важливим завданням є обґрунтування політики структурної перебудови економіки. Нині актуальною є проблема формування нової економічної культури. Її основні риси – прагнення до заощадження, економне господарювання, дисциплінованість, відповідальність за результати своєї праці тощо. Важливу роль у становленні нової економічної культури суспільства мають відіграти економічні знання людей. Обґрунтування змісту навчального матеріалу. Зміст навчального матеріалу кожного предмета – це дидактично обґрунтована система знань, вмінь та навичок, відібраних з певної науки. Для предмета «Основи економіки» – це наука економіка, яка досліджує проблеми використання обмежених ресурсів. З економічної науки фахівцями (методистами) відбирається матеріал, який систематизується у навчальному предметі. Отже, обґрунтування змісту навчального предмета повинно полягати: по-перше, у відборі матеріалу з того, що має економічна наука, і, по-друге, у систематизації відібраного матеріалу в певній послідовності, яка враховує вікові особливості учнів, їхні знання з базових дисциплін і деякі інші чинники. Систематизація навчального матеріалу з основ економіки не може копіювати системи побудови економічної науки, а повинна підпорядковуватися навчально-виховним завданням. В основу навчальної програми мають бути покладені результати досліджень, які проводяться в зв’язку з обґрунтуванням змісту учнівського предмета. Відібраний на основі дослідження навчальний матеріал систематизується у навчальній програмі. Навчальна програма – це документ, що визначає зміст і обсяг знань, умінь і навичок, які підлягають засвоєнню, а також зміст розділів і тем із розподілом їх за часом і роками навчання. Побудова навчального процесу. Враховуючи характер організації процесу викладання і засвоєння знань, специфіку побудови змісту навчального матеріалу і провідних методів та засобів навчання, що використовуються при цьому, побудова навчального процесу з основ економіки включає підготовку навчально-методичної літератури, викладання і навчання. Читайте також:
|
||||||||
|