Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Основні несправності та ТО карданної передачи

На автомобілях, у яких відстань між коробкою передач і головною передачею велика, застосовують два карданних вали — проміжний 3 і головний 10. Проміжний вал дає можливість зробити головний вал коротшим і жорсткішим, а також зменшити його вібрацію. Проміжний вал, який з'єднують з веденим валом коробки передач за допомогою кардана, підвішують на опорі, що складається з корпусу, прикріпленого до поперечки рами, і кулькового підшипника 6, закритого стальними, штампованими кришками і сальниками. Підшипник з кришками встановлюють у гумову подушку 5. На головному карданному валу встановлюють два кардани. Через передній на вал передається обертальний рух із змінною частотою. Щоб усунути нерівномірності обертання, на другому кінці вала встановлюють задній кардан. Кожний кардан складається із хрестовики 2 і двох вилок . Кардан, що має ковзний наконечник, називають універсальним. Тертя цапф хрестовини зменшують голчасті підшипники, встановлені в оторах внлок. Шліцьові (телескопічні) з'єднання проміжного вала дають можливість змінювати довжину карданної передачі, оскільки під час руху відстань між коробкою передач і ведучим мостом змінюється не тільки по вертикалі, а й по горизонталі. Шліцьовий наконечник універсального кардана входить у шліцьову втулку, приварену до заднього кііщя проміжного зала., Шліцьова втулка заповнюється мастилом через прес-маслянку й ущільнюється обоймою сальників , яка нагвинчена на проміжний вал . Для встановлення вилок карданів у одній площині на валу та універсальному кардані нанесено позначки у вигляді стрілок . Карданна передача автомобіля ЗИЛ-130 має таку саму будову, що й карданна передача автомобіля ГАЗ-53А. Карданна передача автомобіля ГАЗ-24 має один карданний вал (без проміжної опори) з двома карданами. Ковзна вилка переднього кардана з'єднується з веденим валом коробки передач, задній кінець якого розміщений у подовясувачі картера коробки передач. На автомобілі ГАЗ-66 карданна передача складається з трьох карданних валів з двома карданними шарнірами на кожному. Проміжний вал передає крутний момент від коробки передач до роздавальної коробки, передній вал — від роздавальної коробки до переднього моста і задній вал — від роздавальної коробки до заднього ведучого моста. Карданна передача автомобіля ЗИЛ-131 складається з чотирьох карданних валів з двома карданними шарнірами на кожному. Проміжний вал передає крутний момент від коробки передач 1 до роздавальної коробки, вал переднього моста — від роздавальної коробки до переднього ведучого моста , а вали — до середнього і заднього мостів. У трьохосьовому автомобілі Урал-375Д карданна передача виконана аналогічно карданній передачі автомобіля ЗИЛ-131. У автомобілі КрАЗ-255Б з приводом на всі три осі застосовують передачу з паралельним приводом середнього і заднього ведучих мостів ). Голчасті підшипники хрестовин карданів автомобілів ГАЗ-53А, ЗИЛ-130 і ГАЗ-24 «Волга» змащують за допомогою прес-маслянок, угвинчених в різьбовий отвір у центрі хрестовини. З протилежного боку хрестовини, в її центрі розміщено запобіжний клапан, який випускає зайве мастило при заповненні хрестовини і підшипників. Це запобігає пошкодженню сальників, які захищають голчасті підшипники від витікання мастила. Змащують також шліцьові з'єднання і підшипники проміжного вала. Для мащення карданних шарнірів застосовують трансмісійне або спеціальне масло (особливо під час тривалої експлуатації). Шліцьове з'єднання карданного вала автомобіля ГАЗ-24 «Волга» розміщене в подовжувані коробки передач.

На сучасних автомобілях встановлюють відкриті карданні передачі, які складаються з одного або кількох карданних валів, проміжних опор, карданних шарнірів і шліцьових з'єднань. Відрізняються карданні передачі кількістю і довжиною карданних валів, кількістю і конструкцією проміжних опор, розміром труб карданних валів і шарнірів.
Справність карданної передачі визначають візуально, а під чаї руху автомобіля — на слух.
Характерними ознаками несправності карданної передачі є підвищений шум внаслідок спрацювання деталей, що особливо добре чути під час руху автомобіля накатом, вібрація карданних валів. Спрацювання хрестовин і шліцьових з'єднань визначають за поштовхами на початку руху або сильним стукотом при переключенні передач. Ознакою погнутості або порушення балансування карданного вала є його биття при обертанні. Підвищене спрацювання деталей карданної передачі може бути викликане недостатнім змащуванням або ослабленням кріплень.
Основні несправності карданної передачі та способи їх усунення наведено в таблиці


Читайте також:

  1. II. Основні закономірності ходу і розгалуження судин великого і малого кіл кровообігу
  2. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції
  3. Амортизація основних засобів, основні методи амортизації
  4. Артеріальний пульс, основні параметри
  5. Банківська система та її основні функції
  6. Біржові товари і основні види товарних бірж. Принципи товарних бірж.
  7. Будова й основні елементи машини
  8. Будова оптоволокна та основні фізичні явища в оптоволокні.
  9. Бюджетування (основні поняття, механізм).
  10. Валютний ринок, основи його функціонування. Основні види валютних операцій
  11. Варіатори та їхні основні параметри
  12. Взаєморозрахунки з контрагентами та податковий облік: основні принципи




Переглядів: 2809

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Карданна передача автомобіля ГАЗ-53А . | Головна передача, диференціал, півосі (приводні вали) і маточини ведучих коліс

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.