Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






МОСТОВІ ПЕРЕХОДИ

Забезпечення будівництва

Матеріали про поширення родовищ баластових і будівельних матеріалів уздовж траси дороги для

Для кожного родовища повинні бути приведені дані про його геологічну будову, умови залягання корисних копалин, потужність, показники якості і запаси, умови розкриття і розробки.

Щоб мати у своєму розпорядженні перераховані матеріали для обґрунтування технічного проекту земляного полотна дороги, необхідно при детальних вишукуваннях виконувати наступні геологічні роботи:

1) інженерно-геологічну зйомку;

2) розвідувальні роботи;

3) дослідні роботи;

4) стаціонарні спостереження;

5) науково-дослідні роботи;

6) лабораторні роботи;

7) камеральні роботи.

Перерахований комплекс робіт проводиться аналогічно методикам, описаним вище.

 

У тих випадках, коли траса залізниці, автомобільної дороги або міської магістралі перетинає ріку, канал або яр, будують мостові переходи. Звичайно перехід складається з власне моста, підходів до нього і регулюючих споруд для пропуску під ним води. Отже, міст — це штучна споруда для прокладання дороги через водний потік. При переході її через інші перешкоди замість назви «міст» вживають інші: віадук (при перетинанні, гірської ущелини), шляхопровід (при переході через іншу дорогу), естакада (при перетинанні міської території), акведук (для пропуску водопостачання). За призначенням розрізняють мости залізничні, автодорожні, пішохідні. За матеріалами, з яких них будують, — металеві, залізобетонні, бетонні, кам'яні і дерев'яні.

Кожен міст складається з опор і прогонних будівель, що перекривають простір між опорами і передають на них навантаження від власної ваги і рухливого складу. Прогоном називається відстань по горизонталі між суміжними опорами. При цьому, якщо опор тільки дві, то міст називається однопрогоновим, а якщо мається кілька проміжних опор — багатопрогоновим. Проміжні опори називаються биками, крайні — береговими підвалинами. Відстань між зовнішніми гранями підвалин однопрогонового моста на рівні високих вод називається отвором моста, При декількох прогонах отвором моста є сума всіх прогонів, що пропускають воду.

По величині отворів мости прийнятий розділяти на малі (до 25м), середні (від 25 до 100м) і великі (більш 100м). Довжиною моста називається відстань між задніми гранями правих і лівого берегових підвалин. У залежності від умов роботи прогонних будівель під навантаженням і їх конструктивними особливостями мости прозділяють на балкові, аркові, рамні, комбіновані і висячі.

Опори моста (берегові, підвалини і бики) є однією з головних його частин. Вони служать для передачі навантаження на гірські породи, що є природною основою їх фундаментів. Від міцності і стійкості гірських порід основ опор залежать стійкість і довговічність моста в цілому.

Тому головною задачею інженерних вишукувань для обґрунтування проектів мостів є дослідження стійкості опор. Підходами до мостів на дорогах звичайно є насипи, рідше виїмки, а на міських магістралях часто естакади. Регулюючі споруди — струмененапрямні дамби, траверси, буни, різні види берегоукріплення і зміцнень основи опор направляють річковий потік під мостом і захищають береги і опори моста від підмиву і розмиву. Наприклад, у 1973 р. закінчене будівництво моста через Босфор, у якого довжина середнього прольоту досягає 1067м.

 


Читайте також:

  1. Майнові права на об'єкти права інтелектуальної власності мо­жіть переходити до інших осіб у спосіб, передбачений законом.
  2. Мостові крани
  3. Переходи в тексті екскурсії
  4. Переходи трубопроводів через природні перешкоди
  5. Перша множина містить також звичайні команди керування такіяк умовні та без умовні переходи.
  6. Перша множина містить також звичайні команди керування такіяк умовні та без умовні переходи.
  7. Право власності на результати проектно-дослідницьких робіт переходить до замовника після повної їх оплати.
  8. Фізичний стан і фазові переходи ліпідів у мембранах




Переглядів: 1137

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Склад і методика інженерних вишукувань для обґрунтування технічного проекту земляного полотна дороги | Місця і траси мостового переходу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.