Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ІІ. Актуалізація.

До кожного рівняння 1-4 підібрати його область визначення

а) – д):

1); а)

2) ; б)

3) ; в)

4) . г)

д)

- А ще успіх залежить від наполегливості і тренувань. Тож почнемо наш урок з невеликої розминки – розчитки.

1.Читання складів на швидкість: (Зум сам но льон вік ро)

- Я показую склади, а ви швидко всі разом їх читаєте.

Яким був перший склад? Яким останній?

Яке слово можна скласти з цих складів? (На дошку слово - розум)

2. Читання слів – блискавок: (Звідки? Чому? Знання Скільки? Навіщо?)

- Тепер так само прочитаємо слова-блискавки.

- Яке слово особливе, відрізняється від інших? За якою ознакою? (На дошку слово - знання) Так, це іменник.

3. Читання речення – блискавки:(Хто багато питає, той багато знає.)

- Спробуйте за 3 секунди прочитати ціле речення.

- Хто встиг прочитати? Давайте тепер прочитаємо всі разом.

4. Повідомлення теми.

- Як називають людину, яка ставить багато питань? ( Чомучка, допитливий,…)

- Хто вважає себе допитливим? Я бачу, що не всі піднімали руки.

- Насправді, кожен із вас щодня дізнається щось нове, являється дослідником цього прекрасного світу.

- Тому тема сьогоднішнього уроку саме для вас. Давайте разом її прочитаємо.

ІІІ. Проблемне питання (дискусійна сітка).

- Поміркуйте, чи може допитливість, бажання отримати знання бути шкідливим? Хто готовий відповісти на це питання так? Хто ні? А хто ще не визначився з відповіддю?

- Я бачу, що серед вас є діти, які ще не визначилися. Можливо відповідь на це питання ви знайдете у творі В.Сухомлинського «Горобчик і вогонь»

- Давайте ближче познайомимося з твором. Відкрийте свої підручники на стор.5




Переглядів: 583

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Які із запропонованих нижче рівнянь зводяться до квадратних методом заміни змінних? | ІV. Опрацювання тексту «Горобчик і вогонь».

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.