Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ІV. Опрацювання тексту «Горобчик і вогонь».

- Зверніть увагу на заголовок та малюнок у підручнику.

- Давайте спробуємо передбачити, час коли відбуваються описані у творі події? Яка пора року? (час)

- Де відбуваються події? (місце)

- Хто на вашу думку є головним героєм твору? (герої)

- З яких подій може починатися розповідь? (події)

- Зараз я прочитаю першу частину, а ви уважно слідкуйте. Потім ми перевіримо чи справдяться ваші передбачення.

1. Читання 1 частини вчителем.

- Чи справдилися ваші передбачення? Які передбачення не підтвердилися?

- Перечитайте першу частину самостійно і віднайдіть ключові слова, які нам вказують на місце, де відбуваються дії та головних героїв.

2. Читання 1 частини дітьми.

- Зверніть увагу, чим закінчується перша частина? (Питанням) А якщо є питання, то повинна обов’язково бути. (Відповідь). Давайте спробуємо передбачити, що відповість Горобчику Горобчиха. А для цього прослухайте будь-ласка спів птахів.

-

Давайте і ми уявимо себе птахами.


Читайте також:

  1. III. Аудіювання тексту з метою розуміння
  2. III.4 Форматування тексту.
  3. Аналіз опрацювання помилок
  4. Введення та редагування тексту.
  5. Введення тексту
  6. Види текстів. Структура тексту службового документа.
  7. Виділення тексту
  8. Викладення тексту інструкцій
  9. Вимоги до тексту документа
  10. Вимоги до тексту документа
  11. Вимоги до тексту документа
  12. Вимоги до тексту документа




Переглядів: 733

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ІІ. Актуалізація. | V. Фіз. хвилинка.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.