Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Інтегровані уроки

Віршовані уроки

Уроки – мандрівки

Одним із найцікавіших нетрадиційних уроків упродовж усіх етапів вивчення матеріалу є уро­ки-мандрівки.

Особливість цих занять полягає в тому, що педагогічний процес реалізується як в умовах класного приміщення, так і поза ним.

Зрозуміло, що в умовах класного приміщення проводяться заочні уроки – мандрівки. Їх різновидами можуть бути: уроки – екскурси ( у минуле, у майбутнє), та уроки - подорожі (за планом чи за картою). У свою чергу, власне мандрівки (очні) – це уроки екскурсії та уроки – марафони.

Віршовані (римовані) - це такі нестандартні уроки, що проводяться у віршованій формі. Всі етапи такого уроку, всі завдання, задачі, пояснення - римовані тексти. Як правило, ці уроки підсумовують вивчені теми, тобто є узагальнюючими.

Мета таких уроків — розвивати зв'язне мов­лення молодших школярів, що дуже важливо для загального розвитку кожної дитини. А ще такі уроки максимально зосереджують увагу шко­лярів, бо матеріал подано стисло - віршами і не можна пропустити основне, треба зуміти чіт­ко визначити головне й зробити певні висновки. Безумовно, що такі уроки прищеплюють учням особисте бачення та розуміння світу, навчають їх мислити, відчувати красу і багатство рідної мови. Прищеплюють дітям любов до рідного слова. Після таких уроків діти роблять свої перші творчі спроби. Пишуть свої поезії, казки, лічилки, чистомовки, скоромовки.

Інтегровані уроки ставлять за мету спресувати споріднений матеріал кількох предметів навколо однієї теми. Покажемо лише основні зв’язки між предметами для проведення інтегрованих уроків за допомогою схеми.

Аналіз чинних програм для чотирирічної початкової школи та вивчення досвіду вчителів свідчить про широкі можливості для інтеграції навчального матеріалу з окремих предметів. Як зазначає О. Савченко, такі нестандартні уроки дають можливість учителеві разом із учнями опанувати значний за обсягом навчальний матеріал, домогтися формування міцних, усвідомлених міжпредметних зв’язків, уникнути дублювання у вивченні низки питань, досягти цілісності знань.

 

Уроки-дискусії

Уроки-дискусії проводяться після вивчення певної теми, розділу програми. Мета таких уроків - поглиблення й систематизація знань школярів з предмета.

Такі нестандартні форми організації уроків обов’язково мають містити підготовчий етап. Учням повідомляють тему диспуту, засідання, конференції. Учитель ознайомлює їх з правилами культури спілкування. Після обговорення правила затверджуються. Ці правила кожний учитель може доповнити, враховуючи особливості дітей свого класу.

 

Бінарні уроки

Бінарними називаємо заняття, на яких матеріал даної теми уроку подається блоками різних предметів. При цьому такий нестандартний урок готують учителі - предметники, кожний із яких проводить етап (блок) уроку стосовно того предмета, який викладає. Проведенню таких занять передують наступні етапи підготовки:

• ознайомлення вчителів - предметників з чинними програмами;

• знаходження суміжних тем у програмах з різних предметів;

• складання структури майбутнього уроку;

• написання спільного плану-конспекту.

Ці уроки є досить цікавими для учнів, підвищують творчу активність учнів.


Читайте також:

  1. N Уроки класного читання
  2. Великі інтегровані системи.
  3. Завершення української національно-демократичної революції, її наслідки та уроки
  4. Інтегровані маркетингові комунікації
  5. Інтегровані маркетингові комунікації в місцях продажу.
  6. Інтегровані підходи до управління
  7. Інтегровані підходи до управління (процесний, системний, ситуаційний).
  8. Інтегровані показники здатності учня до професійного самовизначення.
  9. Інтегровані структури міжнародного бізнесу та міжнародні стратегічні альянси
  10. Інтегровані уроки.
  11. Інші види інформаційних систем: експертні системи, системи управлінських знань, системи стратегічної інформації, системи бізнес інформації, інтегровані інформаційні системи.




Переглядів: 1025

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Нестандартні форми навчання молодших школярів на уроках рідної мови | Уроки – теле -, радіопередачі

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.