Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Строки настанняня фаз гніздового циклу

Строки шлюбної активності

РИБИ

Метелики

Географічий пункт__________________

Спостерігач________________________

 

 

 

Вид Дата вильоту
20_ г. 20_г. 20_г. 20_г. 20_г.
Махаон          
Подалірій          
Аполон          
Мнемозина          
Переливниця велика, вербова          
Переливпица мала, тополева          
Стрічкарка тополева          
Павичеве око денне          

 

Бджоли (Бджола медоносна - Арis теllifеrа)

Географічний пункт_____________________

Спостерігач_________________________

 

 

 

Види робіт, явища Дата
20__р. г. 20__р. г. 20__р. 20__р. 20__р.
Виставляння вуликів з омшаника          
Перший виліт з вуликів          
Перший обліт квіток          
Початок взятка          
Період головного взятка (від—по)          
Поява першого рою          
Вигнанння трутнів з вуликів          
Закінчення льоту          
Прибирання вуликів на зиму вомшаник          

 

 

Географічний пункт_____________________

Спостерігач_________________________

 

 

 

Вид Початок весняного нересту
20__ р. 20__ р. 20____р. . 20__ р. 20___ р.
Щука          
Карась          
Лящ          
Окунь          

 

Підкриговий відлов риби Початок восени Закінчення навесні
На озері (ставку)    
На річці    

 

 

ЗЕМНОВОДНІ (20 р.)

 

Географічий пункт______________________

Спостерігач_________

 

 

Вид Дата
першої появи ікрометання Поява пуголовків   зникнення
Ропуха звичайна        
Ропуха зелена        
Жаба трав’яна        
Жаба гостроморда        
Жаба озерна        
Жаба ставкова        
Тритон звичайний        
Тритон гребінчастий        
Квакша        

 

ПЛАЗУНИ(20_ р.)

Географічий пункт______________________

Спостерігач____________________

 

 

Вид Дата
першої появи зникнення
Ящірка прудка    
Веретільниця ламка    
Вуж звичайний    
Мідянка    
Гадюка звичайна    

ПТАХИ(20_ р.)

 

Географічний пункт_______________

Спостерігач______________

 

Вид Початок весняного прольоту Закінчення весняного прольоту
Журавель сірий    
Лебеді (вид)    
Гуси (вид)    
Качки (вид)    
     
     
     
     
     

Географічний пункт_____________________

Спостерігач ___________

 

Вид Початок токування Кінець токування
Глухшець    
Тетерук    
Вальдшнеп    
Бекас(баранець)    

 

 

Вид Дата
при­льоту початок гнізду­вання виліт молоді повтор­на кладка масо­вий відліт
Крячок річковий          
Шилохвіст          
Чирок-тріскунець          
Чирок-свистунець          
Боривітер          
Канюк звичайний          
Ластівка міська          
Ластівка сільська          
Ластівка берегова          
Вивільга          
Бджолоїдка звичайна          
Рибалочка голубий          
Горлиця звичайнана          
Горлиця садова          
Зозуля звичайна          
Жовта плиска          
Біла плиска          
Вівчарик жовтобровий          
Вівчарик-ковалик          
Чекан луговий          
Кам’янка звичайна          
Горихвістка чорна          
Вільшанка          
Шпак звичайний          

 

Вид птаха_________________________________________________

Месцерозташування гнізда____________________________________________

Біотоп_________________________________________________________

Розташування гнізда_________________________________________

 

Фенологічне явище Дата
Початок гніздобудування  
Закінчення гніздобудування  
Відкладання 1-го яйця  
Відкладання останнього (вказати к-кість) яйця  
Початок насиджування  
Поява першого пташеняти  
Поява останнього (вказати к-кість) пташеняти  
Пташенята покинули гніздо (гнездо порожнє)  

Примітка.Спостереженняза гніздовим життям птахів проводяться з макси­мальною обережністю, бажано на відстані. Одиночні гнізда потрібно навідувати якомога рідше, не порушуючи рослинний покрів, не при­вертаючи уваги ворон, не позначаючи підходи до гнізда, за якими його мо­жуть знайти собаки чи коти.

 

ССАВЦІ (20_ р.)
Географічний пункт____________________________________

Спостерігач____________________________________________

 

Вид Строки гону Початок весняного линяння Закінчення осіннього линяння
Заяц-русак      
Горностай      
Ласка      
Лисиця      

Чисельність мишовидних гризунів (мишей, полівок) восени
(висока, середня (звичайна), низька)____________________

Незвичайні явища (масові міграції, великі скупчення, масова загибель, тощо)______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________

 


 


Читайте також:

  1. Адміністративна відповідальність та строки адміністративної відповідальності
  2. Арифметичні цикли. Оператор циклу For – Next
  3. Архітектурно- планувальні заходи по поліпшенню стану міського середовища .Аналіз циклу життя споруди
  4. Будова циклу
  5. Взаємозв'язок інноваційної стратегії з фазами життєвого циклу продукту
  6. Взаємозв'язок реклами і життєвого циклу товару
  7. Визначення виробничого циклу складного процесу
  8. Вихідні дані для аналізу життєвого циклу товару
  9. Від стадії життєвого циклу підприємства
  10. Відпочинок та виконання робочого циклу
  11. Графічне зображення ділового циклу, що допомагає зрозуміти процес та схему підприємницької діяльності
  12. Життєві стадії та цикли організації. Співвідношення стадій життєвого циклу та особливостей персоналу




Переглядів: 871

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Програма фенологічних спостережень | Визначте відповідність. Обкресліть правильну відповідь.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.