МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
І. Активізація опорних знань і мотивація навчальної діяльності учнів.ХІД УРОКУ ПОЛЬЩА ЧЕХІЯ Утворення 1 січня 1993 рік Парламентська республіка УНІТАРНА Конституція 1993 року вступила в силу, писана, жорстка не кодифікована (не єдиний документ) є ще «Хартія Основних Прав і свобод» 9 січня 1993 р. Парламент двопалатний, функція – законодавча, ратифікація міжнародних договорів, вирішення питання бюджету; Глава держави – президент, який обирається на спільному засіданні парламенту, на 5 – ть років на два терміни; Призначає вибори до нижньої палати, має право її розпустити; Виконавча влада – уряд чеської республіки. Прем‘єра призначає президент. Конституція не розписує повноваження уряду (керує економіним, соціальним,життям країни)
СУДОВА ВЛАДА – є конституційний суд; Верховний суд країни; Вищі обласні і районні суди; Парламентсь –президентська Унітарна Демократія Конституція 25 травня 1997 року писана, кодифікована, жорстка Парламент – двопалатний (сейм 465, сенат 100) повноваження признач (сейм) глави уряду; Глава держави президент на 5 років, на прямих виборах, на два терміни; Всі акти президента скріплюються підписами міністра та прем‘ра; Виконавча влада: уряд, рада міністрів; Порядок формувань – керує держ адміністрацією Уряд у Польщі несе відповідальність перед сеймом Суд – є конституційний трибунал. Є 4 – ри інстанції загальних судів, районні суди, апеляційні суди, апеляційні суди ( 10 штук), ВЕРХОВНИЙ СУД – найвища судова інстанція
Всі люди протягом свого життя є пішоходами і пасажирами різного транспорту. Наша розмова сьогодні буде про безпеку на дорогах, яку мають створити пішохід і пасажир. Зайшовши у транспорт – ми стаємо пасажирами. Вийшли з нього – і є пішоходами. І одні, і другі створюють аварійні ситуації на дорогах і в транспорті, які називаються дорожньо-транспортною пригодою – ДТП. Дорогами України рухаються різноманітні автомобілі. Налічується їх більше 10 млн. Їдуть вони з великою швидкістю і з невеликими інтервалами та створюють щільні потоки. Під колеса автомобілів на наших дорогах потрапляють дорослі люди та діти. Постраждалі часто нехтують важливими правилами. І наше завдання сьогодні пригадати Правила дорожнього руху. Робота в групах. Учні об’єднуються в три групи – “Пішоходи”, “Пасажири”, “Експерти”. Учасники кожної групи за допомогою підручника, стор. 110-116, складають звід правил: “Як треба поводитись на дорозі, щоб уникнути небезпечної ситуації”, “Як вести себе в транспорті?”, “Як уникнути небезпечних ситуацій на дорозі, які призводять до ДТП?” Після самостійної роботи група представляє на обговорення всього класу свої правила, які в процесі обговорення можуть доповнюватись й корегуватись. Готові правила вивішуються на дошку. Читайте також:
|
||||||||
|