Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Процес маркетингової комунікації

Тема 14 Комунікаційна політика промислового підприємства

Система регулювання запасів з фіксованою періодичністю замовлення

У системі з фіксованою періодичністю замовлення продукція замовляється й надходить на склад через рівні проміжки часу, а розмір запасу регулюється за рахунок зміни обсягу партії. При кожному надходженні чергової партії запас поповнюється до певного максимального рівня. Регулюючими параметрами системи з фіксованою періодичністю замовлення є максимальний рівень, до якого здійснюється поповнення запасів, та інтервал між двома замовленнями або черговими надходженнями партій. У даній системі змінюється розмір замовлення (обсяг партії), що залежить від ступеня споживання продукції в попередньому періоді. Розмір замовлення дорівнює різниці між фіксованим максимальним рівнем, до якого здійснюється поповнення запасу, та його фактичним обсягом у момент замовлення.

Перевагою даної системи є відсутність необхідності вести систематичний облік запасів на складах. Недоліки системи полягають в необхідності робити замовлення іноді на незначну кількість матеріалу, а при непередбаченому інтенсивному споживанні товарів виникає небезпека витрачання запасу до настання чергового моменту замовлення. Тому систему з фіксованою періодичністю замовлення доцільно застосовувати при невеликих витратах на замовлення продукції, високій вартості матеріалів, що запасаються, і рівномірній їх витраті.

 


План

1. Процес маркетингової комунікації

2. Інструменти маркетингових комунікацій

3 Дослідження ефективності маркетингової комунікації

4 Комплекс маркетингових комунікацій промислового підприємства

Якщо просування – одновекторний інформаційний вплив товаровиробника на споживача, то маркетингові комунікації передбачають і зворотний зв'язок між ними. Завдяки такому зворотному зв'язку підприємство отримує цінну інформацію, яка дає йому можливість правильно орієнтуватися в навколишньому бізнес-середовищі, вносити відповідні корективи у свою діяльність, у тому числі стосовно інструментів і дій комунікативного комплексу. Значимість комунікації в сучасних умовах стійко зростає унаслідок все більшої насиченості ринків товарами, все більшої розмаїтості потреб споживачів, форм і методів конкуренції, усе більшої кількості засобів збору, зберігання, обробки, передачі інформації.

Маркетингові комунікації – діяльність підприємства, спрямована на інформування, переконування, нагадування споживачам про товар підприємства, підтримку його збуту, створення позитивного іміджу підприємства у суспільстві та налагоджування тісних взаємовигідних партнерських стосунків між підприємством і громадськістю, а також оцінювання ринкової ситуації через зворотний інформаційний потік з метою адаптації цілей фірми до ситуації, яка склалася.

Комплекс маркетингових комунікацій – це комплекс методів впливу на цільові сегменти ринку для досягнення маркетингових цілей.

Маркетингові комунікації – це сукупність сигналів, що виходять від підприємства на адресу різноманітних аудиторій: посередників, конкурентів, споживачів, постачальників, акціонерів, органів державного управління, власного персоналу. Підприємство, направляючи свої інформаційні зусилля в навколишнє середовище, очікує визначеного бажаного результату (зворотного зв'язку) від такого інформаційного впливу, а саме:

– від постачальників і маркетингових посередників співробітництва на взаємовигідних умовах;

– від контактних аудиторій якщо не підтримки, то принаймні, відсутності протидії;

– від органів державного управління – формування режиму найбільшого сприяння;

– від головного адресата – споживачів зворотного реагування і, як наслідок, купівлі товару фірми.

Модель сучасних маркетингових комунікаційскладається з таких елементів:

джерело повідомлення (відправник, комунікатор) – це ініціатор маркетингових комунікацій (підприємство або особа), що передає інформацію. Це може бути виробник товару, посередник, споживач, державна установа, місцева влада тощо. Особливістю ролі відправника є те, що він оплачує всі витрати на комунікацію;

кодування – процес перетворення ідей, думок, образів у повідомлення за допомогою символів, зображення, малюнків, звуків і т. ін.;

повідомлення (звернення) – інформаційна сукупність слів, зображень, символів,образів, що передається цільовій аудиторії. Це може бути рекламний відеоролик, рекламне звернення в газеті та журналі, на радіо, лотерея чи гра;

канали передачі інформації – засоби, за допомогою яких повідомлення доводять до цільової аудиторії. До них належать радіо, телебачення, кіно, газети, журнали, Інтернет, факси тощо;

декодування (розшифровування) – це процес, за допомогою якого цільова аудиторія (приймач) приписує зміст символам, які надійшли від комунікатора, або розшифровує повідомлення;

приймач (одержувач) – цільова аудиторія (ЦА), що сприймає повідомлення і певним чином на нього реагує. Цільова аудиторія - основна й найбільш важлива для комунікатора категорія одержувачів комунікативного звернення. Переважна більшість ЦА − потенційні покупці рекламованого товару. Крім них у ЦА можуть входити особи, що відносяться до референтних груп, які впливають (у цьому випадку) на ухвалення рішення про покупку. Одержувачі значно різняться за особистісними, культурними, освітніми, сімейними, соціальними та іншими ознаками, що зумовлюють їхню реакцію на отримане комунікативне повідомлення;

зворотна реакція (відгук) – це порядок дій одержувача, спричинених контактом одержувача зі зверненням виробника: купити — не купити, читати — не читати, взяти участь — не брати участі тощо, або сукупна реакція цільової аудиторії (приймача) після ознайомлення з повідомленням;

зворотній зв'язок – частина відгуку приймача, що доходить до джерела повідомлення;

перешкоди (розголос) – поява скривлення або в системі комунікацій, або під час сприйняття, або під час передачі повідомлення, у результаті чого одержувачу надходить звернення, відмінне від того, що було відправлено. Скривлення відбуваються через обмежену кількість символів, наявність неточностей у змісті повідомлення, нераціонально обраний канал, різний соціальний статус відправника й одержувача і т. ін. Підвищення ефективності комунікації істотно залежить від зменшення перешкод. Для цього дублюють інформацію, використовуючи кілька джерел, по можливості точніше формулюють повідомлення, розробляють стійкі до скривлення тексти.

 


Читайте також:

  1. A) правові і процесуальні основи судово-медичної експертизи
  2. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  3. II. Поняття соціального процесу.
  4. IV. План навчального процесу.
  5. Iзобаричний процес
  6. Iзотермiчний процес
  7. Iзохоричний процес
  8. V Практично всі психічні процеси роблять свій внесок в специфіку організації свідомості та самосвідомості.
  9. V Процес інтеріоризації забезпечують механізми ідентифікації, відчуження та порівняння.
  10. А. В. Петровський виділяє три стадії розвитку особистості в процесі соціалізації: адаптацію, індивідуалізацію і інтеграцію.
  11. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США
  12. А/. Поняття про судовий процес.




Переглядів: 1471

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Система регулювання запасів з фіксованим розміром замовлення | Дослідження ефективності маркетингової комунікації

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.