МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Практична робота №4Урок 5 ВИСНОВОК ЗАВДАННЯ 1.Використовуючи карту кліматичних поясів, підпишіть на картосхемі назви основних кліматичних поясів у межах територій, які вони займають. Визначте особливості розташування основних кліматичних поясів і назвіть основний чинник їх формування.
На земній кулі виділяють (сім)----------------основних кліматичних поясів. Основний чинник формування кліматичних поясів – зміна (кута падіння сонячних променів)-----------------------------, а оскільки він залежить від географічної широти, то можна сказати: клімат цієї місцевості залежить від (географічної широти)-------------------------------------------, на якій вона розташована. Кожному кліматичному поясу відповідає певний тип (або кілька типів) (клімату)----------------------------. В межах багатьох поясів виділяють кліматичні області, що утворюються в результаті чергування на земній поверхні (материків та океанів) --------------------- Укажіть причини існування закономірностей у розміщенні основних типів клімату Землі. ДОДАТКОВІ ЗАВДАННЯ виконується за бажанням учнів __________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Тема: Аналіз карти географічних поясів і природних зон з метою виявлення закономірностей у розміщенні географічних поясів і природних зон Землі. Мета: Н:закріпити поняття „ географічний пояс ”, „природна зона”, зясувати особливості формування і розміщення природних зон. В: Виховувати культуру співпраці, розумову і мовну культуру. Р: розвивати знання про закономірності в розміщенні географічних поясів і природних зон по території Землі й причини, що їх обумовлюють; розвивати вміння користуватися картами географічних поясів і природних зон. Обладнання: карта географічних поясів і природних зон. ХІД УРОКУ
Повторення теоретичного матеріалу, необхідного для виконання практичної роботи. Географічні пояси – найбільші зональні природні комплекси, що закономірно змінюються від екватора до полюсів. Природна зона – великий природний комплекс суходолу або Світового океану, із подібними кліматичними умовами, рослинним і тваринним світом, однорідними ґрунтами. Природний комплекс – поєднання компонентів природи (гірських порід, води, повітря, ґрунтів, рослинного і тваринного світу), що взаємодіють між собою й утворюють єдину систему. Карта географічних поясів і природних зон – карта, що відображає розміщення географічних поясів і природних зон по території земної кулі (материка). Читайте також:
|
||||||||
|