МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Урок 23ГОСПОДАРСТВО 1. Промисловість Австралійського Союзу розвинена, більшість іноземного інвестованого копіталу припадає на Великобританію та США, але останнім часом головні позиції у деяких галузях промисловості ( наприклад гірничодобувній) захопила Японія. 2. Сільське господарство має високий рівень розвитку. Переважна частина площі сільськогосподарських земель – 65% належить землевласникам ( насамперед крупним), решта є державною власністю. 3. Транспорт ПІДСУМОК УРОКУ ‑ Австралійський Союз – розвинена індустріально-аграрна країна, що займає всю площу материка Австралія та прилеглих до нього островів; ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ Опрацювати відповідний текст у підручнику. ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Тема: Південна Америка. Географічне положення. Історія дослідження. Мета: Н:сформувати в учнів загальне уявлення про географічне положення, площу та форму материка; поглибити систему знань учнів про відкриття та дослідження Південної Америки; В: Виховувати цікавість до предмету, мовну, трудову культуру. Р: удосконалити практичні навички учнів характеризувати географічне положення материка. Обладнання: фізична карта Південної Америки, картини природи материка, портрети дослідників материка. Тип уроку: урок вивчення нового матеріалу. ХІД УРОКУ ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ ТА УМІНЬ УЧНІВ Бесіда за запитаннями та завданнями. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ
|
||||||||
|