Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Урок 25

Завдання.

Амазонська низовина

Гори Анди.

Їхня назва перекладається з мови інків як „мідні гори”. У складі цієї гірської системи виділяється три частини:
Північні
Центральні
Південні Анди

Анди є зоною активного вулканізму, про що свідчать землетруси та велика кількість діючих вулканів.
Чілійський та Перуанський землетруси тільки у ХХ столітті призвели до загибелі 10 тисяч чоловік кожний.

– найбільша на планеті: її площа складає понад 5 млн км2, протяжність із заходу нв схід становить 3200 км. Переважає площинний рельєф. Клімат жаркий, вологий, випадає до 3000 мм опадів за рік. Екваторіальні ліси називають „легенями планети

Бразильське плоскогір’я

Розташоване на південь від Амазонської низовини, на сході материка. Найбільша висота – 2890 м. Бразильське плоскогір’я – складна розгалужена гірська країна з рядом хребтів. Це виступи кристалічної основи Південно-Американської платформи, між якими розташовані великі тектонічні западини. У рельєфі плоскогір’я переважають рівнини, середня висота яких на сході складає 250-300 м., у центрі 800-900 м.

Гвіанське нагір’я

Лежить на північному сході материка, найвища точка – 3014 м. У рельєфі переважають хвилясті рівнини та плато, де беруть початок численні річки басейнів Амазонки та Оріноко.

1. Знайдіть на карті атласу основні форми рельєфу Південої Америки: гори Анди, Бразильське плоскогір’я, Гвіанське нагір’я, Амазонську низовину, Ла – Платську низовину, Орінокську низовину.
2. Надпишіть назви цих об’єктів на контурній карті, позначте найвищі точки гір.

Знаючи основні форми рельєфу Південної Америки та їх геологічне походження, ми можемо охарактеризувати корисні копалини материка
Південна Америка багата на рудні корисні копалинимідні та залізні, поліметалічні та уранові, руди кольорових металів, боксити, марганець, молібден, олово, золото, вольфрам. Крім того великі запаси нафти, селітри, слюди, алмазів, менші – кам’яного вугілля.

ПІДВЕДЕННЯ ПІДСУМКІВ УРОКУ (згідно до питань плану)

ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
Опрацювати відповідний текст у підручнику.
Нанести на контурну карту умовні позначки найбільших родовищ корисних копалин, назви вулканів.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

ТЕМА: Клімат і кліматичні пояси Південої Америки.

МЕТА: Н:охарактеризувати клімат Південної Америки; сформувати в учнів систему знань про причини формування жаркого та помірного клімату материка;

В: Виховувати цікавість до предмету, екологічне мислення, мовну і розумову культуру.

Р: удосконалити практичні навички учнів працювати з кліматичними картами і кліматодіаграмами.

Обладнання: фізична карта Південної Америки, кліматична карта Південної Америки, атласи, підручники, схеми кліматичних показників, діаграми опадів.

Тип уроку: комбінований.

ХІД УРОКУ

ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ ТА УМІНЬ УЧНІВ

Бесіда за запитаннями.
1). Розкажіть про особливості рельєфу Південної Америки.
2). Порівняйте поверхню Південної Америки з поверхнею Африки.
3). Які корисні копалини є на території Південної Америки?

4). Згадайте, що таке клімат. Назвіть кліматотворні чинники.

ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ




Переглядів: 929

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Урок 24 | Завдання.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.