МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||
Питання 5. Категорії ПРСучасне розуміння і практика ПР включає наступні види діяльності. Скотт Катлип, Аллен Сентер, Глен Брум Питання 5. Сфери ПР
У вивченні та використанні паблік рилейшенз, як і інших наук, важливу роль відіграють поняття та категорії для аналізу та описання складних явищ і процесів зв’язків з громадськістю. Основними категоріями ПР, як науки та практики (мистецтва) є наступні: громадськість, громадська думка, зв’язки з громадськістю, комунікації, вербальні комунікації, комунікаційна система, консенсус, імідж, інформація, інформаційне поле, кореспонденція, маркетинг, маркетингові комунікації, мас-медіа, зворотній зв’язок, спілкування, преса, паблісіті, споживча інформація, прес-конференція, прес-реліз, прогнозування, реклама, репортаж, ринок, служба ПР, спіч, стиль ділового спілкування, рекламні послуги, товарна інформація, цільова аудиторія, людський фактор, економічна інформація, емблема, товарний знак, бренд, ярмарок та багато інших. Названі та інші категорії використовуються в процесі вивчення дисципліни ПР. У кожній темі вони будуть визначатися та пояснюватися, але в даній темі необхідно визначити та пояснити основні, так званні наскрізні категорії ПР, до яких належать: Громадськість – це певна група людей, які виражають свою думку з якої-небудь проблеми, а також реагують на події та ситуації, що виникають. Наприклад, студентська громадськість або громадськість журналістів України або якого-небудь видавництва, засобу масової інформації, тобто громадськість має певну соціальну спільноту, групу... Громадська думка – це рівень і стан масової свідомості, яка містить у собі певне ставлення до подій, до різних соціальних груп, особистостей, державних і громадських організацій, фірм, засобів масової інформації.. Зв’язки з громадскістю – це одна з основних функцій управління, яка забезпечує встановлення, підтримку те безперервне здійснення спілкування між організацією та громадськістю, взаєморозуміння та співробітництво між ними. Ця функція включає в себе вирішення наступних завдань: Ø забезпечення керівництва організації необхідною інформацією; Ø формування, регулювання й управління громадською думкою; Ø зворотній зв’язок громадськості з організацією; Ø забезпечення діяльності керівництва та всієї організації (фірми) в інтересах громадськості; Ø передбачення та прогнозування тенденцій розвитку; Ø відкрите спілкування з громадськістю через засоби масової інформації Читайте також:
|
|||||||||||||||
|