Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Питання 5. Категорії ПР

Сучасне розуміння і практика ПР включає наступні види діяльності. Скотт Катлип, Аллен Сентер, Глен Брум

Питання 5. Сфери ПР

 

 

1. Паблісіті – це інформація, отримана із зовнішнього джерела, яка використовується ЗМІ, оскільки являє, на їх думку, цінність, що полягає в новизні інформації. Паблісіті являє собою неконтрольований метод розміщення повідомлень в ЗМІ, оскільки джерело не платить за їх розміщення.  
2. Реклама – це інформація, розміщена в ЗМІ явно визначеним спонсором, який оплачує реалмний час та місце. Реклама - це контрольований метод розміщення повідомлень в ЗМІ.  
3. Громадська діяльність – являє собою складову ПР яка сприяє формуванню і підтриманню зв`язків з державними органами й місцевою спільнотою з метою вплинути на державну (регіональну, місцеву) політику.  
4. Управління проблемами являє собою упереджувальний процес прогнозування, виявлення, оцінювання і реагування на ті проблеми, які здійснюють вплив на відносини організації з її громадськістю. Управління проблемами є управлінським процесом, метою якого є допомагати зберігати ринки, знижувати ступінь ризику, створювати нові можливості і здійснювати вплив на імідж організації до взаємної вигоди самої організації і її головних акціонерів. Це здійснюється наступними способами: прогнозуванням, дослідженням і виявленням пріоритетів окремих проблем; оцінкою міри впливу цих проблем на організацію; виробленням рекомендацій проведення такої політики та стратегії, які дозволяли б мінімізувати ризик і використовувати наданими можливостями; участю в реалізації такої стратегії; оцінкою впливу програм.  
5. Лобіювання – особлива частина ПР, метою якої є формування і підтримання відносин з Урядом – в основному, з метою впливу на законодавчу та нормативну діяльність.  
6. Відносини з інвесторами це особлива складова корпоративних ПР, метою яких є формування та підтримка взаємовигідних відносин з акціонерами та іншими членами фінансового співтовариства з метою максимізації ринкової вартості акцій.  
7. Розвиток НГО – особлива складова ПР в приватних некомерційних організаціях, метою яких є формування та підтримка відносин з фінансуючими організаціями та їх членами задля гарантування фінансової підтримки і надання різного роду безповоротної допомоги.

У вивченні та використанні паблік рилейшенз, як і інших наук, важливу роль відіграють поняття та категорії для аналізу та описання складних явищ і процесів зв’язків з громадськістю.

Основними категоріями ПР, як науки та практики (мистецтва) є наступні: громадськість, громадська думка, зв’язки з громадськістю, комунікації, вербальні комунікації, комунікаційна система, консенсус, імідж, інформація, інформаційне поле, кореспонденція, маркетинг, маркетингові комунікації, мас-медіа, зворотній зв’язок, спілкування, преса, паблісіті, споживча інформація, прес-конференція, прес-реліз, прогнозування, реклама, репортаж, ринок, служба ПР, спіч, стиль ділового спілкування, рекламні послуги, товарна інформація, цільова аудиторія, людський фактор, економічна інформація, емблема, товарний знак, бренд, ярмарок та багато інших.

Названі та інші категорії використовуються в процесі вивчення дисципліни ПР. У кожній темі вони будуть визначатися та пояснюватися, але в даній темі необхідно визначити та пояснити основні, так званні наскрізні категорії ПР, до яких належать:

Громадськість – це певна група людей, які виражають свою думку з якої-небудь проблеми, а також реагують на події та ситуації, що виникають. Наприклад, студентська громадськість або громадськість журналістів України або якого-небудь видавництва, засобу масової інформації, тобто громадськість має певну соціальну спільноту, групу...

Громадська думка – це рівень і стан масової свідомості, яка містить у собі певне ставлення до подій, до різних соціальних груп, особистостей, державних і громадських організацій, фірм, засобів масової інформації..

Зв’язки з громадскістю – це одна з основних функцій управління, яка забезпечує встановлення, підтримку те безперервне здійснення спілкування між організацією та громадськістю, взаєморозуміння та співробітництво між ними.

Ця функція включає в себе вирішення наступних завдань:

Ø забезпечення керівництва організації необхідною інформацією;

Ø формування, регулювання й управління громадською думкою;

Ø зворотній зв’язок громадськості з організацією;

Ø забезпечення діяльності керівництва та всієї організації (фірми) в інтересах громадськості;

Ø передбачення та прогнозування тенденцій розвитку;

Ø відкрите спілкування з громадськістю через засоби масової інформації


Читайте також:

  1. Gigabit Ethernet на витій парі категорії 5
  2. IV. Питання самоконтролю.
  3. V. Питання для самоконтолю
  4. V. Питання туристично-спортивної діяльності
  5. VI . Екзаменаційні питання з історії української культури
  6. А.1 Стан , та проблемні питання застосування симетричної та асиметричної криптографії.
  7. Актуальні питання управління земельними ресурсами та їх охорони
  8. Амністія являє собою повне або часткове звільнення від кримінальної відповідальності і покарання певної категорії осіб, винних у вчиненні злочину.
  9. Аналогія права - вирішення справи або окремого юридичного питання на основі принципів права, загальних засад і значення законодавства.
  10. Безпека» і «небезпека» як ключові категорії в безпеці життєдіяльності
  11. Бесіда за запитаннями.
  12. В лекції висвітлюються питання використання мережних структур, їх недоліки та переваги.




Переглядів: 664

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Скотт Катлип, Аллен Сентер, Глен Брум | Гігієнічне та епідеміологічне значення грунту.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.