Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Урок аналізу контрольної роботи

1. Вступне слово вчителя.

2. Бесіда про характер недоліків і помилок.

3. Робота над помилками.

4. Підведення підсумків роботи.

5. Завдання додому та інструктаж про його виконання.

Урок узагальнення вивченого

1. Перевірка домашнього завдання.

2. Повідомлення мети уроку.

3. Аналіз матеріалу з метою узагальнення вивченого.

4. Робота над висновками.

5. Вправи на застосування узагальнюючих правил.

6. Оголошення оцінок.

7. Завдання додому та інструктаж про його виконання.

8. Підсумки уроку.

Урок повторення

1. Ознайомлення учнів із завданням уроку.

2. Повторення вузлових питань розділу.

3. Усні та письмові вправи на матеріалі повторення.

4. Підсумки проведеної роботи.

5. Виставлення оцінок.

6. Завдання додому та інструктаж про його виконання.

Урок навчального переказу

1. Вступна бесіда.

2. Читання тексту.

3. Бесіда над змістом прочитаного.

4. Складання плану.

5. Мовний аналіз тексту.

6. Повторне читання тексту.

7. Підготовка чорнового варіанта переказу.

8. Редагування роботи і переписування її начисто.

9. Перевірка й аналіз робіт.

10. Доопрацювання переказів.

Урок контрольного переказу

1. Вступне слово вчителя.

2. Читання тексту.

3. Пояснення нових слів і запис їх на дошці.

4. Самостійне складання учнями плану.

5. Повторне читання тексту.

6. Написання переказу в чорновому варіанті.

7. Переписування робіт начисто.

8. Самостійна перевірка написаного.

Урок аналізу контрольного переказу

1. Вступне слово вчителя.

2. Загальна оцінка якості виконання переказу.

3. Розгляд кращих робіт.

4. Аналіз допущених у переказах недоліків і помилок.

5. Виконання вправ на подолання помилок.

6. Завдання додому та інструктаж про його виконання.

Урок навчального твору

1. Вступна бесіда (тема, мета, особливості жанру).

2. Ознайомлення із зразком.

3. Робота над усвідомленням теми та основної думки твору.

4. Колективне складання плану письмової роботи.

5. Складання усного твору.

6. Написання твору на чернетці.

7. Удосконалення написаного.

8. Перевірка й аналіз творів.

9. Доопрацювання робіт і переписування їх начисто.

Урок контрольного твору

1. Вступне слово вчителя.

2. Самостійне складання плану твору.

3. Написання роботи на чернетці.

4. Редагування твору і переписування начисто.

5. Самостійна перевірка написаного.

Урок аналізу контрольного твору

1. Вступне слово вчителя.

2. Загальна характеристика виконання твору.

3. Розгляд кращих робіт або фрагментів з них.

4. Колективний аналіз допущених помилок.

5. Проведення вправ на подолання помилок.

6. Індивідуальна робота учнів над помилками.

7. Завдання додому та інструктаж про його виконання.

 

Організація уроку є одним із основних його аспектів. Мета організації полягає в забезпеченні успішної реалізації змісту та завдань навчання, умов для ефективної взаємодії вчителя й учнів у навчально-виховному процесі. Учені і практики виділяють два аспекти організації уроку: упорядкованість та спрямованість. «Упорядкованість визначається кількісно як рівень організованості системи, тобто її певний стан. Спрямованість характеризує відповідність чи невідповідність організації умовам навколишнього середовища (І.Радченко)». З точки зору забезпечення впорядкованості уроку організація передбачає раціональність його структури в цілому і структурних компонентів зокрема; педагогічної діяльності вчителя, навчально-пізнавальної діяльності учнів, стосунків між ними; матеріально-технічне оснащення уроку, раціональне використання часу на уроці.

Успішна реалізація навчального матеріалу на уроці значною мірою залежить від раціональної організації педагогічної праці вчителя-словесника та навчально-пізнавальної діяльності учнів. Організація педагогічної діяльності вчителя на уроці передбачає:

1) постановку доцільної та раціональної мети (практичної, виховної, загальноосвітньої та розвивальної) і завдань навчання;

2) мотивацію спільної діяльності вчителя та учнів;

3) знання умов навчання: вікових особливостей учнів, специфіки конкретного класу;

4) планування, нормування діагностування, прогнозування, стимулювання, контроль і корекцію процесу навчання та його результативності;

5) знання основних методичних вимог до сучасних уроків української мови та літератури;

6) урахування дидактичних і методичних принципів навчання;

7) використання раціональної та ефективної технології навчання.

Підготовка до складання поурочних планів з української мови:

1. Ознайомитися із змістом відповідного розділу курсу української мови: проаналізувати зміст програми "Рідна мова" 5-11 (5-12) класи або "Російська мова" 5-11 (5-12) класи (вибір програми залежить від мови, якою ведеться навчання у школі); ознайомитися з матеріалами підручників "Російська мова" або "Рідна мова" (вибір підручника залежить від мови, якою ведеться навчання у школі).

2. Визначити обсяг знань, умінь і навичок.

3. Відібрати або виготовити дидактичний матеріал (тексти і приклади до вправ для осмислення та усвідомлення теоретичного матеріалу), наочні посібники, підготувати технічні засоби навчання.

4. Визначити тип і структуру уроку, забезпечити органічний зв'язок між вивченням програмового матеріалу й формуванням комунікативних умінь та навичок учнів, розвиток їх мислення, мовлення, вдосконалення естетичних смаків, виховання самостійності й активності розумової діяльності.

5. Скласти план й конспект уроку:

§ продумати всі етапи уроку, здійснити правильне дозування часу, спланувати використання наочних посібників, технічних засобів навчання, дидактичного матеріалу;

§ відібрати методи і прийоми роботи з класом;

§ спиратися на принципи системності й послідовності навчання;

§ визначити місце нового матеріалу в структурі теми, розділу;

§ планувати вивчення нового матеріалу, встановлюючи зв'язки з раніше вивченим: за схожістю ознак чи протиставленням;

§ забезпечити послідовність етапів уроку, яка відповідала б його дидактичній меті;

§ створювати проблемні ситуації;

§ планувати плавний перехід до самостійної роботи учнів;

§ після кожного етапу уроку планувати підсумок роботи.

 

 


Читайте також:

  1. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  2. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  3. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  4. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  5. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  6. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  7. VII. Прибирання робочих місць учнями (по завершенню роботи) і приміщення майстерні черговими.
  8. Автомати­зовані інформаційні систе­ми для техніч­ного аналізу товар­них, фондових та валют­них ринків.
  9. Аконність залишення засуджених у слідчому ізоляторі для роботи з господарського обслуговування.
  10. Актуальність проблеми професійної етики соціальної роботи
  11. Алгоритм однофакторного дисперсійного аналізу за Фішером. Приклад
  12. Алгоритм роботи прозорого моста




Переглядів: 3879

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Урок вивчення нового матеріалу | Планування уроків української мови

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.