МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Тема 17. Корпоративна культураПитання 3. Контроль поведінки робітників в організації Процес контролю поведінки робітників в організації включає:
Контрольні запитання 1. Дайте визначення сутності контролю, як функції управління. 2. Дайте характеристику основних етапів процесу управлінського контролю 3. З якою метою використовується випереджаючий, поточний і заключний контроль? 4. Яким вимогам повиненна відповідати ефективна система контролю? 5. Дайте характеристику основним інструментам фінансового контролю. 6. Яким чином здійснюється поточний контроль в організації? Яким чином здійснюється контроль поведінки працівників в організації? 1. Сутність, значення та зміст корпоративної культури в системі управління організацією (підприємством) 2. Фактори формування та типи корпоративної культури 3. Підходи до формування корпоративної культури
Питання 1. Сутність, значення та зміст корпоративної культури в системі управління організацією( підприємством)
Сучасна теорія і практика управління визначає корпоративну культуру Корпоративна культура - невід'ємна частина організації. Вона може бути детально регламентована документами, можуть бути декларовані лише окремі її принципи і, врешті, вона може існувати без будь-яких письмових правил. Корпоративна культура — це цілісність, але вона є багатоаспектною. В загальному вигляді вона складається з елементів двох видів: Матеріальні елементи –
Духовні елементи –
. До основних характеристик організаційної культури відносять цінності, які поділяють всі співробітники організації та норми, якими регламентуються дії працівників. Цінності– те ,
Цінності знаходять своє вираження у символах, міфах, переказах, девізах, церемоніях тощо. Символи — це об'єкти, дії чи події, наповнені певним змістом. Наприклад, символічний «Ключ знань», який підносять першокурсникам на посвяченні у студенти; фірмові куртки, в які одягнені учасники рекламних акцій провідних компаній. Міфи, перекази — це часто повторювані оповідання, основані на реальних подіях, що відбувалися в компанії. Зазвичай вони відображають основні цінності корпоративної культури. Девіз (слоган, лозунг) - лаконічно сформульована основна цінність організації, яка представляє її значущість для суспільства. Церемонії — особливі планові заходи для всіх членів колективу, покликані зміцнити віру працівників у цінності організації, сприяти їх об'єднанню тощо. Наприклад, урочисте вручення премій чи нагород, що здійснюється на загальних зборах. Це дає змогу працівникам розуміють, що компанія цінує тих, хто досяг успіхів. Норми –
Норми можуть торкатися таких аспектів як: - рівень технологій, якості; - відношення до новаторства; - відношення до людей (повага до людей, навчання та можливість підвищення кваліфікації, кар’єра, справедливість, мотивація людей); - критерії підбору на управлінські та контролюючі посади; - організація роботи та дисципліна; - стиль керівництва і управління - процеси прийняття рішень; - розповсюдження інформації та обмін інформацією; - характер контактів (особистий чи письмовий контакт, застосування зборів, норми поведінки при зборах); - характер соціалізації ( хто і з ким спілкується під час та після роботи); - методи вирішення конфліктів (бажання уникнути конфлікту і піти на компроміс).
Ступінь ефективності корпоративної культури визначають наступні фактори: · злагодженість, взаємодія ( командний дух); · задоволеність роботою та її результатами; · відданість організації і готовність відповідати її високим стандартам; · високий рівень якості праці і продукції; · готовність до змін, які обумовлені вимогами прогресу та конкурентної боротьби.
Читайте також:
|
||||||||
|