Студопедия
Контакти
 


Тлумачний словник

Реклама: Настойка восковой моли




Авто | Автоматизація | Архітектура | Астрономія | Аудит | Біологія | Будівництво | Бухгалтерія | Винахідництво | Виробництво | Військова справа | Генетика | Географія | Геологія | Господарство | Держава | Дім | Екологія | Економетрика | Економіка | Електроніка | Журналістика та ЗМІ | Зв'язок | Іноземні мови | Інформатика | Історія | Комп'ютери | Креслення | Кулінарія | Культура | Лексикологія | Література | Логіка | Маркетинг | Математика | Машинобудування | Медицина | Менеджмент | Метали і Зварювання | Механіка | Мистецтво | Музика | Населення | Освіта | Охорона безпеки життя | Охорона Праці | Педагогіка | Політика | Право | Програмування | Промисловість | Психологія | Радіо | Регилия | Соціологія | Спорт | Стандартизація | Технології | Торгівля | Туризм | Фізика | Фізіологія | Філософія | Фінанси | Хімія | Юриспунденкция

Аналіз технічного рівня підприємств побутового обслуговування.

 

Для оцінки технічного рівня підприємств використовують 3 групи показників:

І група:Показники технічної оснащеності.

 

1) Загальна фондоозброєність праці:

,

де Фсер.р. – середньорічна вартість основних виробничих фондів, грн.;

Форенд. – вартість орендованих виробничих фондів, грн.;

Чсер.сп. – середньоспискова чисельність ПВП, чол.

 

2) Активна фондоозброєність праці:

,

де Факт. – середньорічна вартість активної частини основних виробничих фондів, грн.

 

3) Питома вага активної частини основних виробничих фондів:

.

 

4) Рівень механізації праці:

,

де Чмех.. – чисельність робітників, зайнятих механізованою працею, чол.

 

5) Енергоозброєність праці:

,

де Мел. – загальна потужність електричних установок, кВт;

Мтепл. – загальна потужність теплових установок, ккал/год.

α – коефіцієнт переводу теплової енергії до електричної (для парових котлів: α = 0,74; для водонагрівачів: α = 0,001163).

 

6) Питома вага обладнання, що відповідає сучасному рівню техніки:

,

де Кобл.суч. – кількість обладнання, що відповідає сучасному рівню техніки, одиниць;

Кобл.заг. – загальна кількість обладнання, одиниць.

 

7) Питома вага робітників, зайнятих важкою фізичною працею та працюючих в шкідливих умовах праці:

,

де Чв.шк. – чисельність робітників, зайнятих важкою фізичною працею та працюючих в шкідливих умовах праці, чол.

 

ІІ група:Показники використання технічної оснащеності.

 

1) Середньорічний виробіток послуг і продукції, що припадає на 1 робітника, зайнятого наданням побутових послуг населенню:

,

де Nп.посл. – обсяг реалізації побутових послуг за рік, грн.

 

2) Фондовіддача загальна:

.

3) Фондовіддача активна:

.

4) Коефіцієнт використання виробничих потужностей:

,

де Мсер.р. – середньорічна потужність підприємства.

5) Частка побутових послуг, що припадають на 1м2 виробничої площі:

,

де Sсер.р. – середньорічна виробнича площа підприємства (власна і орендована), м2.



Интернет реклама УБС

 

6) Рівень трудомісткості побутових послуг (людино-год.):

,

де Нгод. – кількість відпрацьованих людино-год. у виробництві побутових послуг за звітний період.

ІІІ група:Додаткові показники за окремими галузевими групами послуг.

1) Рівень категорійності ательє:

,

де Nвищ. – обсяг реалізації побутових послуг з пошиття і ремонту одягу, швейних виробів за індивідуальними замовленнями, виконаними в ательє вищого та І-го розрядів, тис. грн.;

Nпосл.заг. – загальний обсяг реалізації послуг з пошиття і ремонту швейних виробів, тис. грн.

 

2) Питома вага спеціалізованого обладнання:

,

де Кобл.спец. – кількість спеціалізованого обладнання, одиниць;

Кобл.заг. – загальна кількість обладнання швейних цехів (швейних машин та обладнання для вологої та теплової обробки), одиниць.

 



Читайте також:

  1. ABC-XYZ аналіз
  2. Cистеми безпеки торговельних підприємств
  3. II. Багатофакторний дискримінантний аналіз.
  4. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  5. IV група- показники надійності підприємства
  6. L2.T4/1.Переміщення твердих речовин по території хімічного підприємства.
  7. SWOT-аналіз у туризмі
  8. SWOT-аналіз.
  9. Tема 4. Фації та формації в історико-геологічному аналізі
  10. V Процес інтеріоризації забезпечують механізми ідентифікації, відчуження та порівняння.
  11. V Розвиток кожного нижчого рівня не припиняється з розвитком вищого.
  12. V. Нюховий аналізатор

Загрузка...



<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Структура основних фондів та методи їх оцінки. | Склад і структура основних фондів.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:


 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.044 сек.