МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Види попиту і маркетингуВиди маркетингу в залежності від стану попиту
Цілі маркетингу 7. Маркетинг як вид діяльності повинен мати в арсеналі конкретні інструменти. Ними є найважливіші елементи маркетингу так звані “4Р”: 1. Product (продукт, товар); 2. Price (ціна); 3. Place (місце, збут, розподіл); 4. Promotion (просування). Розглянемо кожен з елементів маркетингу: Товар – ключовий елемент комплексу маркетингу, складовими якого є характеристики товару (дизайн, колір, упаковка, розмір, сервіс, торгова марка та асортимент). Прийняття рішень за кожною зі складових товару передбачає передусім визначитися, що саме купує споживач, а вже потім якими характеристиками має бути наділений товар, за який споживач згоден платити ту чи іншу суму. Інструментом, який сприяє продажу товар на ринку, є також асортимент продукції. При цьому розрізняють його широту (кількість найменувань продукції) та глибину (кількість видів виробів по кожному найменуванню продукції). Товар: - властивості, якість, діапазон вибору, стиль, марочна назва, параметри, асортимент, упаковка, гарантії, сервіс. Ціна – сума, яку покупець повинен заплати за товар. Ціна : - прейскурантна ціна, знижки, націнки, терміни виплати, умови кредитування, період платежу. Розподіл – це люба діяльність, завдяки якій товар стає доступним для покупців. Розподіл: - канали збуту, форми торгівлі, складські запаси, транспортування, місце розміщення, ступінь охоплення ринку Просування - будь – яка форма повідомлень, які використовує підприємство (фірма) для інформування, переконання або нагадування потенційним споживачам про свої товари, послуги, образи, ідеї, суспільну діяльність, вплив на суспільство. Просування: - реклама, пропаганда, стимулювання збуту, персональний продаж, паблік рилейшнз, прямий маркетинг, спонсорство, брединг. Ці чотири елементи у сукупності складають комплекс маркетингу (marketing mix –маркетингова суміш). Комплекс маркетингу – це сукупність маркетингових засобів (товар, ціна, розподіл, просування), певна структура яких забезпечує досягнення поставленої мети та вирішення маркетингових завдань. В останні роки ця концепція доповнюється ще кількома «Р»: People – споживач; Process - процес; Personal – персонал; Partnership – дружні стосунки. 8. Принципи маркетингу є фундаментом виробничо-господарської, фінансової і комерційної діяльності.
9. Процес маркетингу – це різні види діяльності, які виконують спеціалісти, від ідеї товару до його виготовлення, продажу, задоволення і формування нових. Процес маркетингу починається з вивчення покупця, його потреб і закінчується задоволенням цих потреб. На етапі формування асортименту відбувається виявлення і визначення характеристики товару, ціну і упаковки. Після чого товар проходить випробування на ринку. Якщо ринок прийняв товар, складається план маркетингу який включає: - відомості про товар; - відомості про ринок; - відомості про конкурентів; - відомості про засоби, що необхідні для вирішення завдань. План маркетингу – це головний документ який дає відповіді на такі питання хто, що, коли, де і як має роботи, порядок виведення товару на ринок, реклама, стимулювання збуту. 10.Функції маркетингу: Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|