Студопедия
Контакти
 


Тлумачний словник

Реклама: Настойка восковой моли




Алгоритм дослідження кон’юктури

 

 

 



Показники кон’юктури:

- товарне пропонування: обсяг закупівлі вітчизняних та імпортних товарів у натуральних і вартісних показниках; частка окремих виробників; показники асортименту; обсяг та частка нетоварного споживання продукту;

- попит: грошові доходи та купівельні фонди населення; грошові заощадження; обсяг та структура незадоволеного, відкладеного, реалізованого попиту;

- ціна: індекс цін; співвідношення цін на товари окремих секторів ринку; структура ціни;

- товарні запаси: товарооборотність; обсяг та структура неходових товарів;

- виконання плану прибутків, продажу; рівень рентабельності; рівень витрат обсягу;

- фактичне споживання, забезпеченість товаром; рівень досягнення норм споживання;

- витрати часу на пошук товару та купівлю.


Читайте також:

  1. Rete-алгоритм
  2. Адаптовані й специфічні методи дослідження у журналістикознавстві
  3. Актуальність дослідження
  4. Алгоритм
  5. Алгоритм
  6. Алгоритм 1.
  7. Алгоритм RLE
  8. Алгоритм безпосередньої заміни
  9. Алгоритм Берлекемпа-Мессі
  10. Алгоритм відшукання оптимального плану.
  11. Алгоритм Дейкстри.
  12. Алгоритм Деккера.

Загрузка...



<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Ієрархія кон’юктури | Порядок проведення дослідження кон’юктури ринку

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:


 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.