МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||
Алгоритм здійснення купівліПроцес прийняття рішень про закупівлю Купівля починається задовго до оплати товару в магазині, а результати придбання мають наслідки протягом тривалого часу після її завершення. Вихідним етапом цього процесу є усвідомлення потреби та трансформація бажання людини до спонукального мотиву його майбутньої ідеї.
Розуміння потреб покупця і процесу прийняття ним рішень про купівлю товару є запорукою успіху подальшої маркетингової діяльності підприємства. Ринок організацій споживачів– це сукупність юридичних осіб, які закуповують товари для їх подальшого використання у процесі виробництва, здачі в оренду, перерозподілу чи перепродажу.
Ринок організації споживачів
Купівельна поведінка організації – споживача залежить від частоти придбання товару, вартості покупки та ступеня ризику, якими супроводжується придбанням товару. Повторна закупівля без змін: - канцтовари; - електроенергія, паливо; - хімікати. Повторна закупівля з модифікацією: - юридичні або транспортні послуги; - комплектувальні; - комп’ютер. Закупівля для вирішення нових завдань: - комп’ютерна мережа; - вантажівка; - нове те6хнологічне обладнання тощо. Найменшу кількість рішень приймає організація – споживач, що здійснює повторну закупівлю без змін, найбільшу – в ситуаціях закупівлі для вирішення нових завдань. На процес прийняття рішення про закупівлю організацією – споживачем впливає група нижчеперелічених факторів. 1. Зовнішні фактори: - економічні; - науково – технічні; - законодавчі; - фізико – географічні; - фактори конкурентного середовища. 2. Фактори особливостей організації: - цілі організації; - прийняті методи роботи; - організаційна структура. 3. Фактори міжособистих відносин: - повноваження; - уміння переконувати; - уміння поставити себе на місце іншого; - ступінь впливу на інших працівників. 4. Фактори індивідуальних особливостей персон: - вік; - освіта; - тип особистості; - посада; - схильність до ризику; - власні цілі та переконання. Процес прийняття рішення про закупівлю товару організацією – споживачем починається задовго до здійснення акту купівлі – продажу. Прийняття рішення про купівлю має таку послідовність: 1. Усвідомлення потреби. 2. Оцінювання характеристик. 3. Пошук постачальників. 4. Запит пропозицій. 5. Вибір постачальників. 6. Оформлення замовлення. 7. Оцінювання роботи постачальників.
5. Конкуренція – це боротьба між виробниками та продавцями за найбільш сприятливі умови виробництва і торгівлі. Мета конкурентів на ринку – щоб покупець придбав саме їх товар. Предметом конкуренції – є товар або послуга, завдяки яким фірми – суперники намагаються завоювати вкушання і гроші споживача. Об’єктом конкуренції – виступає споживач і покупець (за яким і залишається останнє слово). На ринку конкуренція іде не тільки між товарами (який краще?), а і між фірмами. Конкурентне середовище фірми залежить від типу ринків. Вони можуть бути: ý Ринок чистої конкуренції (ідеальної) – багато продавців і багато покупців схожого товару, ціна однакова. ý Ринок монополістичної конкуренції – безліч продавців і покупців різних товарів, широкий діапазон цін. ý Ринок олігополістичної конкуренції – небагато продавців, схожі і не схожі товари. ý Ринок чистої монополії – один продавець, ціни високі і низькі. Конкуренцію між товарами розрізняють: Функціональна -виникає через те, що одна і таж сама потреба може бути задоволена різним товаром (книги, пластівки, відео касети). Видова – випуск аналогічних товарів різними фірмами або однією, але різне оформлення. Предметна – між аналогічними товарами різних фірм. Класичний маркетинг чітко розмежовує конкуренцію на ціновуі нецінову. Цінова конкуренція – конкурентська боротьба через зміни цін на товари (але „війна цін” – справа дуже важка і може привести до банкрутства). Нецінова конкуренція – передбачає унікальні властивості товару, надійність, якість – це приваблює споживачів, крім того * шлейф обслуговування; * методи стимулювання; * дизайн. В ринковій економіці необхідно ретельно вивчати і аналізувати конкурентне середовище, в якому діє фірма, тобто займатися моніторингом. Моніторинг конкурентів – це робота пов’язана з накопиченням достовірної інформації про ринок товарів конкурентів, планах і намірах їх виробництва і продавців, накопичувати її і оформлювати у вигляді досьє - товар.
Читайте також:
|
|||||||||||
|