Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Класифікація прогнозів

Прогноз – це система аргументованих уявлень про майбутній розвиток явища.

Прогноз дає інформацію для прийняття управлінських рішень і характеризує шляхи розвитку ринку.

Класифікація прогнозів

 

 

Науково – технічний За характером Умовний

Ресурсів за об’єктом ПРОГНОЗ зв’язку об’єкта, Необумовлений

Соціальний прогнозування що прогнозується

Демографічний з іншими (Індепендний)

об’єктами

Підтерджуючий

За призначенням Оцінюючий

Орієнтувальний

Плановий

Управлінський

Короткостроковий за періодом За ступенем

Довгостроковий прогнозування локалізації Точковий

Середньостроковий прогнозу на Інтервальний

шкалі імовірних

ситуацій

За принципом розрахунку Нормативний

прогнозу Пошуковий

Мат. моделювання За принципом Безперервний

Нормативний за суттю розробки Дискретний

Експертні оцінки методу За ступенем Інтуітивний

Аналогія формалізації Формалізований

 


За можливістю оцінити точність

Сублокальний За абсолютною верифікацією

Локальний за масштабом Принцип верифікації нездійснений

Суперлокальний об’єкта

Субглобальний прогнозування

Глобальний

À По суті методу прогнозування:

- метод математичного моделювання – тобто опис формування попиту за допомогою математичних формул.

Коефіцієнт еластичності:

       
   
 
 


Ке.= у*х / х*у - зміни

Х - доходи

У – попит

Коефіцієнт екстраполяції ( для прогнозування продаж):

 

 
 


Кекс. = Yn / Y1 П=Кекс.*Уn

 

У – обсяг продажу

П - прогноз

n – кількість показників в ряду

 

ý інтуїтивний метод – перспективи розвитку оцінюються на рівні інтуїції;

ý нормативний метод – передбачає розробку раціональних заходів, які забезпечують науково-обгрунтовані норми споживання;

 

 

Кн. = Оn - забезпеч. норм.

Оф - забезпеч. фактич.

 

ý експертної оцінки – працівники торгівлі виступають в ролі експертів, які оцінюють перспективи розвитку попиту;

ý аналогія – перенесення знань про одне явище (предмет) на інший.

 

 

7.Принципи прогнозування:

Обмежена кількість факторів для моделювання прогнозу;

Сутність факторів, які вибираються;

Можливість кількісних вимірів факторів;

Наявність інформації про фактори;

Тривалість періоду прогнозування.

 


 


Тема 6 Маркетингова стратегія продукту.

 

План

 

1. Поняття товару і товарної одиниці. Рівні формування споживчої вартості.

 

2. Маркетингова стратегія продукту, її складові.

 

3. Поняття про товарну марку, її типи. Функції товарних знаків.

 

4. Поняття упаковки товару, функції, вимоги до упаковки.

 

5. Сервісне обслуговування товару.

 

6. Поняття про конкурентоспроможність товару.

7. Поняття про товар – новинку. Розробка нових товарів.

8. Поняття життєвого циклу товарів (ЖЦТ).

9. Види кривих ЖЦТ

 

 

1.Товар – це все, що може задовольнити нужду або потребу і пропонується на ринку, з метою пригорнути увагу, використання або споживання.

 


Читайте також:

  1. II. Класифікація видатків та кредитування бюджету.
  2. V. Класифікація і внесення поправок
  3. V. Класифікація рахунків
  4. А. Структурно-функціональна класифікація нирок залежно від ступеню злиття окремих нирочок у компактний орган.
  5. Адміністративні провадження: поняття, класифікація, стадії
  6. Аналітичні процедури внутрішнього аудиту та їх класифікація.
  7. Банківська платіжна картка як засіб розрахунків. Класифікація платіжних карток
  8. Банківський кредит та його класифікація.
  9. Банківські ресурси, їх види та класифікація
  10. Будівельна класифікація ґрунтів
  11. Будівельні домкрати, їх призначення, класифікація та конструкція.
  12. Будівельні лебідки, їх призначення, класифікація та конструкція.




Переглядів: 1060

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Алгоритм здійснення купівлі | Класифікація товарів за деякими ознаками.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.008 сек.