Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Додаткова література

 

1. Павліченко О. М. Англійська мова. Граматичний практикум. – Х.: Ранок, 2011. – 304 с.

2. Betty Azar. Basic English Grammar. – Pearson Longman, 2005. – 500 c.

3. David Rieley. Practical Grammar. – Heinle, 2010. – 272 c.

4. Fiona Davis. Active Grammar. – Cambridge, 2011. – 200 c.

5. Marjorie Fuchs. Grammar Express. - Pearson Longman, 2003. – 420 c.

6. Virginia Evans. Round-Up. - Pearson Longman, 2011. – 190 c.

Порівняння часів Past Indefinite, Past Continuous, Past Perfect

 

§ 1Розгляньте таблицю 2 та порівняйте вживання часів the Past Indefinite, the Past Continuous та the Past Perfect:

 

Таблиця 2 – Порівняння часів

 

Час Особливості вживання Приклади речень
Past Indefinite 1) Дія відбулася і завершилася у минулому (вчора, в минулому році, в 1998 році); 2) Декілька послідовних дій відбулися у минулому; 1) He upgraded his computer last week. He bought a new printer yesterday. 2) He created a program and sold it to the government.
Past Continuous 1) Дія відбувалася у визначений час у минулому; 2) Декілька одночасних, тривалих дій відбувалися у минулому; 1) We were creating a webpage at three o’clock yesterday. 2) I was searchingthe Web while she was reading a book.

 

Продовження таблиці 2

 

Час Особливості вживання Приклади речень
Past Perfect 1) Дія відбулася і завершилася в минулому до іншої минулої дії; 2) Дія завершилася до певного моменту в минулому, але її наслідки були очевидними в минулому; 1)He had upgraded his computer by that time. He had bought a new printer by the time his friend came to visit him. 2) He was very glad as he had created a new program.

 

Завдання для самоконтролю

Вправа 1 Розкрийте дужки, вживаючи Past Indefinite / Past Continuous

1. She (to cook) yesterday. 2. She (to cook) at three o'clock yesterday. 3. She (to cook) from two till four yesterday. 4. I (to read) a lot last month. 5. I (not to read) at five o'clock. 6. I (not tо read) when you came in. 7. Susan (to pass) her exam two days ago. 8. Susan (to pass) her exam at this time yesterday. 9. What he (to do) when I came? 10. What he (to do) the whole day yesterday? 11. Peter (to work) in the garden yesterday. 12. Peter (to work) in the garden at five o'clock yesterday. 13. Where Peter (to work) when I came to see him? 14. We (to be) on a school trip when the bus (to break) down. 15. When I (to see) my granny, she (to sit) in the arm-chair and (to catch) the sun's early morning rays. 16. She (to sing) a song while she (to go) to school. 17. He (to try) to open the door when we (to see) him in the corridor. 18. What you (to think) about when I (to ask) you a ques­tion? 19. He (to stare) up at the ceiling, when I (to enter) the room. 20. They (to speak) about the latest events when she (to interrupt) them.

Вправа 2 Розкрийте дужки, вживаючи Past Indefinite / Past Perfect

 

1. She (to help) mother yesterday. 2. She (to help) mother yesterday? 3. How she (to help) mother yesterday? 4. Kate (to cook) dinner last Sunday. 5. Kate (not to cook) dinner last Thursday. 6. Who (to cook) dinner yesterday? 7. He (not to come) back by last Friday. 8. I (not to finish) this work by the time they came. 9. What you (to buy) at the shop yesterday? 10. Why you (to go) to the shop yesterday? 11. Simon said he (to be) to England before. 12. The shark (to catch) the seal before we saw it. 13. His parents (to build) the villa by the end of the year. 14. I (not to eat) ice-cream yesterday. 15. Who (to eat) ice-cream yesterday? 16. Ann (to cook) dinner by 3 o’clock yesterday. 16. I told Mary that I (to give) all my disks to my cousin. 17. They (to have) their dinner by 5 o’clock. 18. Monica said that she already (to choose) her future profession. 19. The thief (to steal) the jewelleries before the police caught him. 20. The helicopter (to save) all the sailors before the ship sank. 21. Alan (to peel) all the vegetables by the time we came.

 


Вправа 3 Розкрийте дужки, вживаючи Past Indefinite / Continuous / Perfect

 

1. When I called at his house, they (to tell) me that he (to leave) an hour before. 2. I (to return) to the hotel only late at night as I (to lose) my way in the fog. 3. When I (to come) up to my room, I (to see) Pete who (to stand) at the door of the room. He (to wait) for me as he (to lose) his key and could not get in. 4. When I (to wake) up, it (to be) already ten o'clock. I (to call) my brother. Nobody (to answer). He already (to leave). 5. I (to go) up to the open window. The rain (to stop) and the sun (to shine) brightly. The birds in the garden (to sing). The morning (to be) fine. 6. When the rain (to stop) I (to look) out of the window and (to see) John who (to stand) under a tree waiting for me. 7. Nina (to celebrate) her birthday yesterday. Her room looked beautiful, there (to be) many flowers in it. When I (to come) in, somebody (to play) the piano, two or three pairs (to dance). 8. Only when she was going to bed, she remembered that she (to forget) to ring up her friend. 9. He (to learn) English before he (to go) to the USA. 10. When she (to spend) all her money, she (to go) home. 11. She (to do) her flat the whole day on Saturday. 12. The cat (to drink) all the milk which I (to give) it. 13. They (to reach) the river by sunset. 14. When Nick (to come) from school, his friends (to play) in the yard.



Читайте також:

  1. Використана література
  2. ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА
  3. ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА
  4. Дитяча література буде доступна для розуміння за умови врахування специфіки цільової аудиторії.
  5. Довідкова література
  6. Додаткова
  7. Додаткова
  8. Додаткова
  9. Додаткова
  10. Додаткова
  11. Додаткова
  12. Додаткова




Переглядів: 743

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вправа 1 Поставте речення в питальну та заперечну форму | Вправа 1 Поставте речення в питальну та заперечну форму

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.