Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Додаткова література

 

1. Павліченко О. М. Англійська мова. Граматичний практикум. – Х.: Ранок, 2011. – 304 с.

2. Betty Azar. Basic English Grammar. – Pearson Longman, 2005. – 500 c.

3. David Rieley. Practical Grammar. – Heinle, 2010. – 272 c.

4. Fiona Davis. Active Grammar. – Cambridge, 2011. – 200 c.

5. Marjorie Fuchs. Grammar Express. - Pearson Longman, 2003. – 420 c.

6. Virginia Evans. Round-Up. - Pearson Longman, 2011. – 190 c.

§ 1Розгляньте таблицю 16 і порівняйте утворення та вживання активного та пасивного станів:

 

Table 16 – Active / Passive Voice – comparison

 

  ACTIVE Підмет – суб’єкт дії PASSIVE Підмет – об’єкт дії
Present Indefinite дія є повторюваною, відбувається завжди, постійно, часто або інколи I / you / we / they + V she / he / it + Vs Do you V? We don’t V. Does she V? He doesn’t V. We usually use anti-virus programs to detect and remove viruses.   I am + V3 he / she / it + is +V3 you /we / they + are + V3 Is she V3? They are not V3. Anti-virus programs are usually used to detect and remove viruses.  

 

Продовження таблиці 16

 

  ACTIVE Підмет – суб’єкт дії PASSIVE Підмет – об’єкт дії
Past Indefinite дія відбулася у визначений час у минулому I / you / we / they / she / he / it + V2 (Ved). Did you V? Did she V? We didn’t V. He didn’t V. We used an anti-virus program to detect and remove viruses yesterday.   I / he / she / it + was + V3 you /we / they + were + V3 Was she V3? Was he V3? They were not V3. An anti-virus program wasused yesterday to detect and remove viruses.  
Future Indefinite дія є прогнозом, передбаченням щодо майбутнього I /he / she / it / you /we / they + will+ V. Will she V? Will they V? They will not V. We will use an anti-virus program to detect and remove viruses tomorrow. I /he / she / it / you /we / they + will be + V3 Will she be V3? They will not be V3. An anti-virus program will beused tomorrow to detect and remove viruses.
Present Continuous тривала дія, що відбувається в момент мовлення I am + Ving he / she / it + is +Ving you /we / they + are + Ving Is she Ving? Are they Ving? They are not Ving.   We areusing an anti-virus program to detect and remove viruses now. I am being + V3 he / she / it + is being +V3 you /we / they + are being + V3 Is she being V3? They are not being V3. An anti-virus program is beingused now to detect and remove viruses.
Past Continuous тривала дія, що відбувалася в певний момент у минулому I / he / she / it + was + Ving you /we / they + were + Ving Was she Ving? Were they Ving? They were not Ving. We wereusing an anti-virus program to detect and remove viruses at this time yesterday. I /he / she / it was being + V3 you /we / they + were being + V3 Was she being V3? They were not being V3. An anti-virus program was beingused to detect and remove viruses at this time yesterday.
Future Continuous тривала дія, що відбуватиметься в якийсь момент або період часу в майбутньому I / he / she / it / you /we / they + will be + Ving Willshe be Ving? Willthey be Ving? They will not be Ving. We will beusing an anti-virus program to detect and remove viruses at this time tomorrow.     --------  

Продовження таблиці 16

 

  ACTIVE Підмет – суб’єкт дії PASSIVE Підмет – об’єкт дії
Present Perfect дія відбулася до моменту мовлення і результат її у теперішньому часі є очевидним I/ you /we / they + have + V3 he / she / it + has + V3 Has she V3? Have we V3? She has not V3. They have not V3.     We have already used an anti-virus program to detect and remove viruses.   I/ you /we /they + have been + V3 he / she / it + has been+ V3 Has she beenV3? Have we been V3? She has not beenV3. They have not been V3. An anti-virus program has already beenused to detect and remove viruses.
Past Perfect дія відбулася і завершилася в минулому, до іншої минулої дії I/ you /we / they / he / she / it + had + V3 Had she V3? Had we V3? She had not V3. They had not V3.   We had already used an anti-virus program to detect and remove viruses by that time yesterday. I/ you /we / they / he / she / it + had been + V3 Had she been V3? Had we been V3? She had not been V3. They had not beenV3. An anti-virus program had already beenused to detect and remove viruses by that time yesterday.
Future Perfect майбутня дія, що закінчиться до певного моменту або до початку іншої дії в майбутньому I/ you /we / they / he / she / it + will have + V3 Will she have V3? Will we have V3? She will not have V3. They will not have V3. We will haveused an anti-virus program to detect and remove viruses by this time tomorrow. I/ you /we / they / he / she / it + will have been + V3 Will she have been V3? Will we have been V3? She will not have beenV3. They will not have been V3. An anti-virus program will have beenused to detect and remove viruses by this time tomorrow.

 

Завдання для самоконтролю


Читайте також:

  1. Використана література
  2. ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА
  3. ВИКОРИСТАНА ЛІТЕРАТУРА
  4. Дитяча література буде доступна для розуміння за умови врахування специфіки цільової аудиторії.
  5. Довідкова література
  6. Додаткова
  7. Додаткова
  8. Додаткова
  9. Додаткова
  10. Додаткова
  11. Додаткова
  12. Додаткова




Переглядів: 679

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Лекція № 19 | Вправа 1 Напишіть речення у пасивному стані

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.