МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Види місцевих фінансових органів. Компетенція місцевих органів влади в галузі фінансів.В Україні є два основних види місцевих фінансових органів: § фінансові органи місцевого самоврядування; до них відносять фінансові відділи виконавчих комітетів та інших виконавчих органів місцевого самоврядування; фінансові відділи в системі місцевого самоврядування функціонують в містах, які мають статус так званого обласного підпорядкування, та в районах цих міст (в Україні статус міст обласного підпорядкування мають 163 населених пункти); міста Київ та Севастополь у системі місцевого самоврядування не мають власних фінансових органів; не мають своїх фінансових органів і міста так званого районного підпорядкування; § місцеві фінансові органи в системі виконавчої влади; до них належать: - Міністерство фінансів АР Крим; - фінансові управління і відділи обласних, Київської та Севастопольської міських, районних, районних у містах Києві та Севастополі державних адміністрацій; - місцеві органи Державної податкової адміністрації, Головного контрольно-ревізійного управління, Головного управління Державного казначейства України; вказані підрозділи не входять до складу місцевих державних адміністрацій і мають центральне підпорядкування. Під компетенцією місцевих органів влади розуміють коло повноважень, якими вони наділяються законом для виконання покладених на них функцій. Компетенція місцевих органів влади в галузі фінансів є важливою складовою системи управління місцевими фінансами і значною мірою визначає його характер. Проблеми, пов'язані з визначенням компетенції місцевих органів влади в галузі фінансів, дискутуються в окремих українських виданнях. В українському законодавстві склалася традиція, згідно з якою визначається не функціональна компетенція місцевих органів влади, а галузева. Цей підхід сформувався ще в радянській період і домінує й далі в усіх правових актах 1991–1997 років. У такий спосіб законодавство України визначає і компетенцію місцевих органів влади в галузі фінансів. Найболючішою проблемою визначення компетенції місцевих органів влади є її розмежування, з одного боку, між різними рівнями виконавчої влади, з іншого – між виконавчими та представницькими місцевими органами влади. Дуже гостро стоїть проблема розмежування компетенції між органами місцевого самоврядування та місцевими органами виконавчої влади.
До компетенції місцевих органів влади в галузі фінансів відносять: § складання, затвердження і виконання бюджету; § бюджетний процес; § утворення позабюджетних фондів; § встановлення місцевих податків і зборів; § випуск муніципальних позик; § встановлення комунальних платежів; § вирішення інших фінансових питань.
Читайте також:
|
||||||||
|