Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Види місцевих фінансових органів. Компетенція місцевих органів влади в галузі фінансів.

В Україні є два основних види місцевих фінансових органів:

§ фінансові органи місцевого самоврядування; до них відносять фінансові відділи виконавчих комітетів та інших виконавчих органів місцевого самоврядування; фінансові відділи в системі місцевого самоврядування функціонують в містах, які мають статус так званого обласного підпорядкування, та в районах цих міст (в Україні статус міст обласного підпорядкування мають 163 населених пункти); міста Київ та Севастополь у системі місцевого самоврядування не мають власних фінансових органів; не мають своїх фінансових органів і міста так званого районного підпорядкування;

§ місцеві фінансові органи в системі виконавчої влади; до них належать:

- Міністерство фінансів АР Крим;

- фінансові управління і відділи обласних, Київської та Севастопольської міських, районних, районних у містах Києві та Севастополі державних адміністрацій;

- місцеві органи Державної податкової адміністрації, Головного контрольно-ревізійного управління, Головного управління Державного казначейства України; вказані підрозділи не входять до складу місцевих державних адміністрацій і мають центральне підпорядкування.

Під компетенцією місцевих органів влади розуміють коло повноважень, якими вони наділяються законом для виконання покладених на них функцій. Компетенція місцевих органів влади в галузі фінансів є важливою складовою системи управління місцевими фінансами і значною мірою визначає його характер. Проблеми, пов'язані з визначенням компетенції місцевих органів влади в галузі фінансів, дискутуються в окремих українських виданнях.

В українському законодавстві склалася традиція, згідно з якою визначається не функціональна компетенція місцевих органів влади, а галузева. Цей підхід сформувався ще в радянській період і домінує й далі в усіх правових актах 1991–1997 років. У такий спосіб законодавство України визначає і компетенцію місцевих органів влади в галузі фінансів.

Найболючішою проблемою визначення компетенції місцевих органів влади є її розмежування, з одного боку, між різними рівнями виконавчої влади, з іншого – між виконавчими та представницькими місцевими органами влади. Дуже гостро стоїть проблема розмежування компетенції між органами місцевого самоврядування та місцевими органами виконавчої влади.

 

До компетенції місцевих органів влади в галузі фінансів відносять:

§ складання, затвердження і виконання бюджету;

§ бюджетний процес;

§ утворення позабюджетних фондів;

§ встановлення місцевих податків і зборів;

§ випуск муніципальних позик;

§ встановлення комунальних платежів;

§ вирішення інших фінансових питань.

 


Читайте також:

  1. B грудини зі здавленням чи пораненням органів.
  2. VII. Філо- та онтогенез органів виділення
  3. VІІІ. Філогенез органів чуття
  4. Автономна Республіка Крим, регіональні та місцеві органи державної влади.
  5. Адміністративні правопорушення в галузі охорони здоров'я. Адміністративна відповідальність медичних працівників.
  6. АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ У ГАЛУЗІ КУЛЬТУРИ
  7. АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ У ГАЛУЗІ СПОРТУ
  8. Амортизація як джерело фінансових ресурсів підприємств
  9. Аналіз галузі
  10. Аналіз доцільності фінансових інвестицій у корпоративні права.
  11. Аналіз рівня, динаміки та структури фінансових результатів підприємства
  12. Аналіз стратегічних альтернатив та визначення оптимальної стратегії формування фінансових ресурсів




Переглядів: 976

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Міжбюджетні відносини в зарубіжних країнах. | Контроль та аудит фінансової діяльності місцевого самоврядування.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.