Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ЗАТВЕРДЖЕНО

На засіданні кафедри

ТЕМАТИЧНО-КАЛЕНДАРНИЙ ПЛАН

практичних занять з гігієни та екології (з військовою гігієною) для студентів ІІІ курсу, 1 - 35 груп медичного факультету (фах – “Лікувальна справа”, “Педіатрія”, "Медико-профілактична справа") на кафедрі загальної гігієни з екологією на V (осінній) семестр 2014/2015 навчального року

№ п/п Теми занять К-ть годин Дати проведення занять
1, 2, 22, 23, 28, 29 групи 7-11,18-21, групи 3-6, 12,13, 34,35 групи 14,15, 24-27 групи 16,17, 30-33 групи
    Понеділок   Вівторок   Середа Четвер П’ятниця
1. Вступне заняття. Місце і значення гігієни в системі медичних наук та практичній діяльності лікаря. Методи гігієнічних досліджень. Санітарне законодавство. Організація навчально-дослідницької роботи. 01.09 02.09 03.09 04.09 05.09
2. Гігієнічні оцінка променистої енергії. Методи визначення інтенсивності та профілактичної дози ультрафіолетового (УФ) випромінювання, його використання з метою профілактики захворювань і санації повітряного середовища. 08.09 09.09 10.09 11.09 12.09
3. Методика визначення та гігієнічна оцінка температури, вологості, швидкості руху повітря і їх впливу на теплообмін. Дослідження барометричного тиску. 15.09 16.09 17.09 18.09 19.09
4. Методика визначення та гігієнічна оцінка природного та штучного освітлення приміщень. 22.09 23.09 24.09 25.09 26.09
5. Методи визначення концентрації СО2 та окиснюваності повітря як показників антропогенного забруднення повітря та вентиляції приміщень. 29.09 30.09 01.10 02.10 03.10
6. Гігієнічна оцінка комплексного впливу параметрів мікроклімату на теплообмін людини (кататермометрія, еквівалентно-ефективні, результуючі температури). Методика гігієнічної оцінки впливу кліматопогодних умов на здоров'я людини. Профілактика метеотропних реакцій. 06.10 07.10 08.10 09.10 10.10
7. Методика санітарного обстеження джерел водопостачання та відбору проб води для бактеріологічного і санітарно-хімічного дослідження. Методика оцінки питної води за результатом лабораторного аналізу проб. 13.10 14.10 15.10 16.10 17.10
8. Методи і засоби очищення, знезаражування води при централізованому і децентралізованому водопостачанні. 20.10 21.10 22.10 23.10 24.10
9. Методика гігієнічної оцінки ґрунту за даними санітарного обстеження ділянки та результатами лабораторного аналізу проб. Санітарна очистка населених місць. 27.10 28.10 29.10 30.10 31.10
10. Методика розрахунку енерговитрат людини та її потреб у харчових речовинах. Оцінка адекватності харчування за меню-розкладкою. 03.11 04.11 05.11 06.11 07.11
11. Методика вивчення та оцінка харчового статусу людини і медичного контролю за забезпеченням організму вітамінами. 10.11 11.11 12.11 13.11 14.11
12. Методика експертної оцінки харчових продуктів і готових страв за результатами їх лабораторного аналізу. 17.11 18.11 19.11 20.11 21.11
13. Профілактика харчових отруєнь. 24.11 25.11 26.11 27.11 28.11
14. Методика гігієнічної оцінки важкості та напруженості праці з метою профілактики перевтоми та підвищення працездатності. Гігієнічні вимоги до режиму праці. Санітарне законодавство про охорону праці.(Кзпп України). 01.12 02.12 03.12 04.12 05.12
15. Методика гігієнічної оцінки небезпечних і шкідливих факторів виробничого середовища та реакція організму на їхній вплив. Методика гігієнічної оцінки шуму та вібрації. 08.12 09.12 10.12 11.12 12.12
16. Методика оцінки стану здоров’я та фізичного розвитку дітей і підлітків. Методи визначення вікових психофізіологічних особливостей дітей та підлітків. Гігієнічна оцінка режиму дня та навчально-виховного процесу дітей різних вікових груп. 15.12 16.12 17.12 18.12 19.12
17. Методика гігієнічної оцінки устаткування та утримання навчально-виховних установ для дітей і підлітків. 22.12 23.12 24.12 25.12 26.12
Підсумковий модульний контроль 29.12.14 30.12.14 31.12.14 08.01.15 09.01.15
Разом

Читайте також:

  1. Затверджено Вченою Радою Полтавського державного педагогічного університету ім. В.Г.Короленка (протокол № від 2006 року)
  2. Затверджено Міністерством освіти і науки України




Переглядів: 569

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Всього 60 годин | ФІНАНСОВИЙ ОБЛІК

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.