МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Конспект урока изобразительного искусства.1.Апанович О. Розповіді про запорозьких козаків. – К., 1991 2.Аркас М. Історія України–Русі. – К., 1993 3.Баран В.Д.Давні слов’яни (“Україна крізь віки”: Т.3). – К., 1998 4.Баран В.К., Даниленко В.М. Україна в умовах системної кризи (1946–1980-і рр.) (“Україна крізь віки”: Т. 13).– К., 1999 5.Бойко О.Д. Історія України. – К., 2004 6.Боплан Г.Л. де.Опис України. – К.; Кембрідж, 1990 7.Бунатян К.П., Мурзін В.Ю., Симоненко О.В.На світанку історії (“Україна крізь віки”: Т. 1). – К., 1998 8.Величко С.Літопис. Т. 1–2. – К., 1991 9.Грицак Я. Нарис історії України. Формування модерної української нації ХІХ – ХХ ст. – К., 2000 10.Грушевський М.Ілюстрована історія України. – К., 1992 11.Гуржій О.І., Чухліб Т.В. Гетьманська Україна (“Україна крізь віки”: Т. 8). – К., 1999 12.Гунчак Т. Україна: ХХ століття. – К., 2006 13.Давня історія України.Кн.1–2. – К., 1994–1995 14.Довідник з історії України. А – Я.–К., 2001 15.Дорошенко Д.І.Нарис історії України. – Л., 1991 16.Історія України/Відп. ред. Ю.Сливка. – Л., 2002. 17.Історія України/Відп. ред. В.А.Смолій.– К., 2002 18.Історія України ХХ – початку ХХІ ст. – К., 2004 19.Касьянов Г. Україна 1991–2007: Нариси новітньої історії. – К., 2008 20.Коваль М.В. Україна в Другій світовій і Великій Вітчизняній війнах (1939–1945 рр.) (“Україна крізь віки”: Т. 12). – К., 1999 21.Котляр М.Ф. Галицько-Волинська Русь (“Україна крізь віки”: Т. 5). – К., 1998 22.Крижицький С.Д., Зубар В.М., Русяєва А.С.Античні держави Північного Причорномор’я (“Україна крізь віки”: Т. 2). – К., 1998 23.Крип’якевич І.Історія України. – Л., 1992 24.Кульчицький С.В. Україна між двома війнами (1921–1939 рр.) (“Україна крізь віки”: Т. 11). – К., 1999 25.Литвин В.М. Україна на межі тисячоліть (1991–2000 рр.) (“Україна крізь віки”: Т. 14). – К., 2000 26.Литвин В.М., Мордвінцев В.М., Слюсаренко А.Г.Історія України. – К., 2002 27.Літопис Руський. – К., 1990 28.Новітня історія України. 1900–2000. – К., 2002 29.Полонська-Василенко Н. Історія України. Т.1–2. – К., 2002 30.Реєнт О.П. Україна в імперську добу (ХІХ – початок ХХ ст.). – К., 2003 31.Рубльов О.С., Реєнт О.П. Українські визвольні змагання 1917–1921 рр. (“Україна крізь віки”: Т. 10). – К., 1999 32.Русина О.В. Україна під татарами і Литвою (“Україна крізь віки”: Т. 6). – К., 1998 33.Сарбей В.Г. Національне відродження України (“Україна крізь віки”: Т. 9). – К., 1999 34.Смолій В.А., Степанков В.С. Українська національна революція ХVІІ ст. (1648–1676 рр.) (“Україна крізь віки”: Т. 7). – К., 1999 35.Субтельний О. Україна. Історія. – К., 1993 36.Толочко О.П., Толочко П.П. Київська Русь (“Україна крізь віки”: Т. 4). – К., 1998 37.Трощинський В.П., Шевченко А.А. Українці в світі (“Україна крізь віки”: Т. 15). – К., 1999 38.Шаповал Ю.І.Україна ХХ століття: Особи та події в контексті важкої історії. – К., 2001 39.Яворницький Д.І.Історія запорізьких козаків: У 3–х т. – Л., 1990–1992 40.Яковенко Н.Нарис історії України з найдавніших часів до кінця XVIII століття. – К., 2005
Конспект урока изобразительного искусства.
Ф.И.О.______________________________________________________________________________________________________ Курс,группа _____________________________________________________________________________________________ Школа, класс __________________________________________________________________________________________ Тип обучения( традиционное, развивающее, проблемное и др.):________________________________________________ Тема урока _____________________________________________________________________________________________ _________________________________________________________________________________________________________ Тип урока :_______________________________________________________________________________________________ Варианты типов урока: Урок изучения нового материала, комбинированный урок, урок-беседа, урок-дискуссия, урок-сказка, урок-игра, итоговый урок. ( проверка и оценка знаний) и др. Цель урока _______________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________________ Задачи урока : Познавательные (знания) _____________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________________ Обучающие (умения, навыки) _________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________________ Развивающие______________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________________ Воспитывающие____________________________________________________________________________________________ ___________________________________________________________________________________________________________ Методы, используемые на уроке: (подчеркнуть и указать где, что и когда будет реализовано)
Оборудование урока: Для учителя : визуальный ряд, литературный ряд, музыкальный ряд ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Для учащихся (материалы и инструменты) _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Читайте також:
|
||||||||
|