Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Конспект урока изобразительного искусства.

1.Апанович О. Розповіді про запорозьких козаків. – К., 1991

2.Аркас М. Історія України–Русі. – К., 1993

3.Баран В.Д.Давні слов’яни (“Україна крізь віки”: Т.3). – К., 1998

4.Баран В.К., Даниленко В.М. Україна в умовах системної кризи (1946–1980-і рр.) (“Україна крізь віки”: Т. 13).– К., 1999

5.Бойко О.Д. Історія України. – К., 2004

6.Боплан Г.Л. де.Опис України. – К.; Кембрідж, 1990

7.Бунатян К.П., Мурзін В.Ю., Симоненко О.В.На світанку історії (“Україна крізь віки”: Т. 1). – К., 1998

8.Величко С.Літопис. Т. 1–2. – К., 1991

9.Грицак Я. Нарис історії України. Формування модерної української нації ХІХ – ХХ ст. – К., 2000

10.Грушевський М.Ілюстрована історія України. – К., 1992

11.Гуржій О.І., Чухліб Т.В. Гетьманська Україна (“Україна крізь віки”: Т. 8). – К., 1999

12.Гунчак Т. Україна: ХХ століття. – К., 2006

13.Давня історія України.Кн.1–2. – К., 1994–1995

14.Довідник з історії України. А – Я.К., 2001

15.Дорошенко Д.І.Нарис історії України. – Л., 1991

16.Історія України/Відп. ред. Ю.Сливка. – Л., 2002.

17.Історія України/Відп. ред. В.А.Смолій.– К., 2002

18.Історія України ХХ – початку ХХІ ст. – К., 2004

19.Касьянов Г. Україна 1991–2007: Нариси новітньої історії. – К., 2008

20.Коваль М.В. Україна в Другій світовій і Великій Вітчизняній війнах (1939–1945 рр.) (“Україна крізь віки”: Т. 12). – К., 1999

21.Котляр М.Ф. Галицько-Волинська Русь (“Україна крізь віки”: Т. 5). – К., 1998

22.Крижицький С.Д., Зубар В.М., Русяєва А.С.Античні держави Північного Причорномор’я (“Україна крізь віки”: Т. 2). – К., 1998

23.Крип’якевич І.Історія України. – Л., 1992

24.Кульчицький С.В. Україна між двома війнами (1921–1939 рр.) (“Україна крізь віки”: Т. 11). – К., 1999

25.Литвин В.М. Україна на межі тисячоліть (1991–2000 рр.) (“Україна крізь віки”: Т. 14). – К., 2000

26.Литвин В.М., Мордвінцев В.М., Слюсаренко А.Г.Історія України. – К., 2002

27.Літопис Руський. – К., 1990

28.Новітня історія України. 1900–2000. – К., 2002

29.Полонська-Василенко Н. Історія України. Т.1–2. – К., 2002

30.Реєнт О.П. Україна в імперську добу (ХІХ – початок ХХ ст.). – К., 2003

31.Рубльов О.С., Реєнт О.П. Українські визвольні змагання 1917–1921 рр. (“Україна крізь віки”: Т. 10). – К., 1999

32.Русина О.В. Україна під татарами і Литвою (“Україна крізь віки”: Т. 6). – К., 1998

33.Сарбей В.Г. Національне відродження України (“Україна крізь віки”: Т. 9). – К., 1999

34.Смолій В.А., Степанков В.С. Українська національна революція ХVІІ ст. (1648–1676 рр.) (“Україна крізь віки”: Т. 7). – К., 1999

35.Субтельний О. Україна. Історія. – К., 1993

36.Толочко О.П., Толочко П.П. Київська Русь (“Україна крізь віки”: Т. 4). – К., 1998

37.Трощинський В.П., Шевченко А.А. Українці в світі (“Україна крізь віки”: Т. 15). – К., 1999

38.Шаповал Ю.І.Україна ХХ століття: Особи та події в контексті важкої історії. – К., 2001

39.Яворницький Д.І.Історія запорізьких козаків: У 3–х т. – Л., 1990–1992

40.Яковенко Н.Нарис історії України з найдавніших часів до кінця XVIII століття. – К., 2005

 

Конспект урока изобразительного искусства.

 

Ф.И.О.______________________________________________________________________________________________________

Курс,группа _____________________________________________________________________________________________

Школа, класс __________________________________________________________________________________________

Тип обучения( традиционное, развивающее, проблемное и др.):________________________________________________

Тема урока _____________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________

Тип урока :_______________________________________________________________________________________________

Варианты типов урока: Урок изучения нового материала, комбинированный урок, урок-беседа, урок-дискуссия, урок-сказка, урок-игра, итоговый урок. ( проверка и оценка знаний) и др.

Цель урока _______________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________________

Задачи урока :

Познавательные (знания) _____________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________________

Обучающие (умения, навыки) _________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________________

Развивающие______________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________________

Воспитывающие____________________________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________________________________________

Методы, используемые на уроке:

(подчеркнуть и указать где, что и когда будет реализовано)

  1. Объяснительно-иллюстративный;2.Репродуктивный; 3 .Частично-поисковый (сформулировать проблему и пути ее исследования). 4.. Проблемное изложение; 5.Исследовательский метод________________________________________________________________

 

Оборудование урока:

Для учителя : визуальный ряд, литературный ряд, музыкальный ряд

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Для учащихся (материалы и инструменты)

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 


Читайте також:

  1. IV. Подведение итогов урока. Сообщение домашнего задания.
  2. Активізація пізнавальної діяльності учнів на уроках фізики.
  3. Аудіювання на уроках української мови
  4. ВИДИ ДІЯЛЬНОСТІ НА УРОКАХ ОБРАЗОТВОРЧОГО ІСКУСТВА
  5. ВИДЫ РАБОТЫ НАД ТЕКСТОМ НА УРОКАХ ЧТЕНИЯ
  6. Використання проблемності на уроках сільськогосподарської праці.
  7. ГИСТОЛОГИЯ. КОНСПЕКТ ЛЕКЦИЙ.
  8. Глава 6. Развитие речи и мышления детей на уроках обучения грамоте
  9. Електронний конспект лекцій
  10. Живописні матеріали і техніки на уроках образотворчого мистецтва в 1-4 класах.
  11. ЗАВДАННЯ 1. Прочитайте тексти. Законспектуйте інформацію про найголовніші ознаки офіційно-ділового стилю.
  12. ЗАВДАННЯ 5. Зробіть порівняльний аналіз усного і писемного мовлення на основі прочитаних текстів у вигляді конспекту.




Переглядів: 523

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Доба Центральної Ради (1917–1918 рр.). Українська Народна Республіка | Применение

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.