Студопедия
Контакти
 


Тлумачний словник

Реклама: Настойка восковой моли




Авто | Автоматизація | Архітектура | Астрономія | Аудит | Біологія | Будівництво | Бухгалтерія | Винахідництво | Виробництво | Військова справа | Генетика | Географія | Геологія | Господарство | Держава | Дім | Екологія | Економетрика | Економіка | Електроніка | Журналістика та ЗМІ | Зв'язок | Іноземні мови | Інформатика | Історія | Комп'ютери | Креслення | Кулінарія | Культура | Лексикологія | Література | Логіка | Маркетинг | Математика | Машинобудування | Медицина | Менеджмент | Метали і Зварювання | Механіка | Мистецтво | Музика | Населення | Освіта | Охорона безпеки життя | Охорона Праці | Педагогіка | Політика | Право | Програмування | Промисловість | Психологія | Радіо | Регилия | Соціологія | Спорт | Стандартизація | Технології | Торгівля | Туризм | Фізика | Фізіологія | Філософія | Фінанси | Хімія | Юриспунденкция

Тема 23. Багатостороння дуель.

Загрузка...

 

Програму реалізує модель багатосторонньої дуелі. Нижче подано її опис при трьох дуелянтах.

Сем, Білл і Джон (Нижче позначені буквами С,Б,Д) домовились битися на дуелі втрьох за такими правилами:

Жеребкування визначає, визначає, хто стріляє першим, другим, третім.

Далі вони розташовуються на однаковій відстані один від одного.

Обмінюються ви стрілами по черзі, визначеній жеребом, поки двоє не будуть убиті.

Черговий стріляючий може стріляти в будь якого із інших.

Відомо, що С – снайпер і ніколи не промахується з даної дистанції, Б – влучає лише в 80%, а Д – приблизно в 50% випадків. Яка найкраща стратегія для кожного із учасників і яка ймовірність їх виживання, якщо вони використовують оптимальні стратегії?

 

Розробити програму, яка буде виконувати це завдання. Програма повинна мати меню, мінімальний склад якого такий:

· Авторська заставка

· Робота програми

· Відомості про програму (інструкція)

· Вихід

Всі надписи на екрані повинні бути державною мовою, а не англійською. Необхідні файли підключаються через розробку власних бібліотек.

 

Тема 24. Робот - листоноша

В місті N є 10 вулиць і 10 проспектів, які створюють 100 перехрестів. На кожному перхресті розташована поштова скринька. Робот-листоноша, який виїзжає з поштампу (0,0), повинен зібрати всі листи зі скриньок і доставити на поштамп за мінімальний час. Робот має автозапитувач, який дозволяє визначити наявність листів в скриньках на відстані не більше 2-х кварталів. Робот може рухатись тільки вулицями і проспектами; одна команда переміщує його на один квартал праворуч, ліворуч, вверх, вниз. На перехресті робот може виконати команду „взяти пошту” і серію команд „опитування скриньки і”. Скласти алгоритм руху робота та запрограмувати його.

 

Розробити програму, яка буде виконувати це завдання. Програма повинна мати меню, мінімальний склад якого такий:

· Авторська заставка

· Робота програми

· Відомості про програму (інструкція)

· Вихід

Всі надписи на екрані повинні бути державною мовою, а не англійською. Необхідні файли підключаються через розробку власних бібліотек.

 

 

Загрузка...



<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 22. Сортувальний вузол. | Тема 25. Фруктова машина

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:


 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.