Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Вимоги до знань та умінь

 

Підписано до друку _____________ Формат 84 х 108 1/32 Папір друк.

Ум. друк. арк. Тираж Замовлення № __________

_______________________________________________________

 

РВВ Дніпропетровської державної фінансової академії. Дільниця оперативного друку. Св. Держкомітету інформ. політики, телебачення та радіомовлення сер. ДК 2126 від 17.03.2005 р.

МІНІСТЕРСТВО КУЛЬТУРИ УКРАЇНИ

КИЇВСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ

КУЛЬТУРИ І МИСТЕЦТВ

 

РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

ПОЛІГРАФІЯ

 

Напрям підготовки 7.030303, 8.030303

«Видавнича справа та редагування»

 

КИЇВ - 2013


Робоча програма навчальної дисципліни «Поліграфія» для студентів за напрямом підготовки «Видавнича справа та редагування». – К., 2013. – 38 с.

Розробник:

Онкович А.Д.,кандидат педагогічних наук, доцент

 

Робоча програма затверджена на засіданні кафедри видавничої справи та мережевих видань

Протокол № 1 від 26 серпня 2013 р.

Обговорено та рекомендовано до видання Науково-методичною радою Київського національного університету культури і мистецтв

Протокол № 1 від 18 вересня 2013 р.

 

 


ВСТУП

Опис дисципліни та її предмета. Нормативна навчальна дисципліна «Поліграфія» належить до циклу професійно орієнтованих дисциплін напряму підготовки «Видавнича справа та редагування» освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр». Викладається на другому та третьому курсах в обсязі 72 години (2 кредити), з них 14 год. лекційних, 38 лабораторних, 2 год. консультації, 4 год. модульного контролю, 44 год. самостійної роботи.

Метою навчальної дисципліни«Поліграфія» є освоєннястудентом комплексу теоретичних і практичних знань з основ поліграфії, необхідних для випуску високоякісного, повноцінного видання при найменших видатках; розуміння сучасної друкарської справи та її технологій, витратних матеріалах тощо.

Завданнянавчальної дисципліни«Поліграфія»:

· осмислити сучасний стан української поліграфічної промисловості у контексті світових тенденцій;

· вивчити схему поліграфічного виробництва і особливості кожного його етапу;

· засвоїти технологічні принципи основних та спеціальних способів друку; динаміку та закономірності їх застосування;

· дати уявлення про витратні матеріали та поліграфічне устаткування, які відповідають тим чи іншим способам друку;

· з’ясувати властивості сучасних фарб і паперу;

· засвоїти зразки оздоблення книжкових, журнальних, газетних та інших видань;

· охарактеризувати поліграфічне виконання книги, газети, журналу як найважливіших видів видавничої продукції;

· проаналізувати можливі види поліграфічного браку та поняття «якісний поліграфічний продукт»;

· зорієнтуватися в поліграфічних потужностях регіону та спрогнозувати перспективи співпраці з конкретними місцевими поліграфічними підприємствами.

Об’єктомнавчальної дисципліни виступає поліграфія взагалі, як сукупність технічних та організаційних взаємодій, направлених на створення кінцевого видавничого продукту.

Предметомрозгляду навчальної дисципліни є технологічні аспекти поліграфії.

Вимоги до знань та умінь

Студент повинен знати:

· основні тенденції поліграфічної індустрії;

· типові структури видавництв та поліграфічних організацій;

· технології друку;

· витратні поліграфічні матеріали;

· основні розмірні та кількісні параметри і поліграфії;

· вимоги поліграфічних підприємств до видавничих оригінал-макетів;

· основи економічних відносин у поліграфії;

· типову структуру поліграфічних витрат на підготовку і випуск конкретного видання;

· поліграфічні стандарти;

· кольороподіл, роботу зі шрифтами, формати файлів у перед друкарській підготовці;

· шляхи здешевлення видання.

Студент повинен уміти:

· «читати» плівки;

· створювати кольороподіл;

· працювати зі шрифтами;

· відрізняти різні види друку;

· визначати формати різних видів видань;

· замовляти видання до друку;

· застосовувати національні стандарти;

· орієнтуватися в складанні попереднього кошторису витрат поліграфію.


Читайте також:

  1. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  2. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  3. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  4. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  5. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  6. II. Вимоги до складання паспорта бюджетної програми
  7. III. Актуалізація набутих знань
  8. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  9. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  10. III. Вимоги до учасників, складу груп і керівників туристських подорожей
  11. III. Контроль знань
  12. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці




Переглядів: 431

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Михальчук Людмила Володимирівна | Місце в структурно-логічній схемі спеціальності

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.