Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Трансформація рейтингової оцінки

Сума набраних рейтингових балів при семестровому контролі переводиться в оцінки системи оцінювання ECTS. Система передбачає семибальну шкалу (A, B, C, D, E, FX, F) та подвійне (описове та статистичне) визначення цих оцінок.

 

Підсумковий рейтинговий бал Підсумкова оцінка за шкалою ECTS Традиційна екзаменаційна оцінка Традиційна залікова оцінка
91 – 100 A – відмінно відмінно зараховано
84 – 90 B – дуже добре добре
76 – 83 C – добре
66 – 75 D – задовільно задовільно
61 – 65 E – достатньо (задовольняє мінімальні критерії)
21 – 60 FХ – незадовільно незадовільно не зараховано
0 – 20 F – незадовільно (потрібна додаткова робота) не допущено не допущено

ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН

Для студентів денної форми навчання

№ лекції Назва теми Кількість годин
Всього Лекц. Лабор. Сам. роб. Мод Форми контр.
Модуль 1. Загальні відомості про поліграфію
1. Історія поліграфії, основні поняття. Мета та завдання курсу   опитування, виконання практичних завдань
2. Стан і тенденції розвитку поліграфії   опитування, виконання практичних завдань
3. Колір у поліграфії. Кольороподіл   опитування, виконання практичних завдань
4. Основні та спеціальні способи друку   опитування, виконання практичних завдань
5. Додрукарські та друкарські процеси   опитування, виконання практичних завдань
6. Етапи поліграфічного виробництва   опитування, виконання практичних завдань
7. Брошуровально-палітурні процеси. Післядрукарська обробка видань   опитування, виконання практичних завдань, МКР
  Всього за модуль 1  
Модуль 2. Особливості поліграфічної галузі на сучасному етапі: практична складова
8. Поліграфічні прийоми оздоблення друкованої продукції     виконання практичних завдань
9. Витратні матеріали у поліграфічному виробництві     виконання практичних завдань
10. Контроль якості поліграфічного виробництва. Кваліологія видання     виконання практичних завдань
11. Оформлення замовлення в поліграфічному підприємстві     виконання практичних завдань
12. Електронні видання як наступники класичного паперового видання     виконання практичних завдань
13. Підсумкове заняття   здача поточної заборгованості, МКР
  Всього за модуль 2  
  ВСЬОГО Іспит

 

Загальний обсяг. 58 ауд. год.

Самостійної роботи – 44 год.


ЗМІСТ

ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ ТА САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ
ЗА ТЕМАМИ

Тема 1. ІСТОРІЯ ПОЛІГРАФІЇ, ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ.
МЕТА ТА ЗАВДАННЯ КУРСУ

Лекція

План

1. Поняття про поліграфію.

2. Мета та завдання курсу. Поліграфічний процес та його етапи.

3. Види поліграфічної продукції.

4. Сучасний стан поліграфії в Україні.

Практичне заняття

1. Поняття про поліграфію. Поліграфічний процес та його етапи.

2. Історичні аспекти поліграфії.

3. Види поліграфічної продукції.

4. Сучасний стан поліграфії в Україні.

Завдання для самостійної роботи

1. У мережі Інтернет відшукайте інформацію про давні технології друку.

2. У мережі Інтернет знайдіть визначення «поліграфія», «поліграфічний процес» , «етапи поліграфії».

3. У мережі Інтернет знайдіть визначення різних видів друку.

 

Запитання для самоперевірки

1. Назвіть основні види друку. Дайте їх визначення.

2. Дайте визначення термінам «оперативна», «мала», «велика поліграфія».

3. Назвіть основні статті витрат у поліграфії.

Рекомендована література: основна – 10, 11.


Читайте також:

  1. Адекватним фізичним критерієм оцінки її впливу на організм люди1
  2. Аналіз відхилень – основний інструмент оцінки діяльності центрів відповідальності
  3. Аналіз відхилень — основний інструмент оцінки діяльності центрів відповідальності
  4. Аналіз методичних підходів до оцінки конкурентоспроможності фірми
  5. Атестація як особливий метод оцінки персоналу
  6. Атестація як система оцінки співробітників.
  7. Аудиторський ризик і методи його оцінки
  8. Бази оцінки, відмінні від ринкової вартості
  9. Безпека фондового ринку: суть, критерії та індикатори оцінки
  10. Біотрансформація, або метаболізм
  11. В умовах рейтингової системи
  12. В якості критеріїв для оцінки або вимірювання предмета завдання з надання впевненості не можуть використовуватись очікування, судження або власний досвід аудитора.




Переглядів: 419

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Місце в структурно-логічній схемі спеціальності | Тема 2. СТАН І ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ПОЛІГРАФІЇ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.