МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Закони зорового сприйняття кольоруКолір надає на людину сильну емоційну дію. Не останню роль грають насиченість кольору, його відтінки або поєднання з іншим кольором. Яскраві, насичені тони привертають до себе увагу набагато швидше, ніж бліді. Світлі відтінки приємніші оку, ніж темні. Але не варто забувати, що сприйняття людиною кольору і відношення до нього також залежать від того, що за матеріальний об'єкт перед ним і яку функцію несе колір. Використання однієї і тієї ж колірної гамми при оформленні інтер'єру, створенні рекламного оголошення, виборі одягу і взуття або залученні уваги до товару не завжди приводить до одного і тому ж бажаного результату. Сприйняття системи освітлення в магазині Організація освітлення є важливої системи мерчандайзингу, що становить, в магазині. Вдале освітлення сприяє підвищенню продажів, а невдале — знижує продажі навіть затребуваного товару. Люди схильні спрямовувати свої погляди на ті предмети, які добре освітлені і, відповідно, добре видні. У системи освітлення магазина є декілька характеристик. • Загальний рівень освітленості, який створює настрій і впливає на бажання покупця підійти і розглянути товар. Низький рівень освітленості в приміщенні у поєднанні з точковим освітленням окремих товарів створює камерну обстановку, розташовує до неспішності і споглядання. Так зазвичай оформляють освітлення в ювелірних магазинах, магазинах подарунків і сувенірів і тому подібне Високий рівень освітленості надає на людину збудливу дію, викликає атмосферу свята, торжества. Він необхідний для більшості магазинів, що продають товари масового споживання. Акцентне підсвічування виділяє окремі елементи/вітрини і привертає увагу саме до них. При недостатній освітленості покупці прагнутимуть швидше пройти по магазину, не схильні зупинятися у вітрин і розглядати товар. • Колірні відтінки світла. Вони діляться на: 13) холодні: голубуваті і зеленуваті відтінки світла; 14) нейтральні: найбільш близькі до білого світу; 15) теплі: жовтуваті, червонуваті відтінки світла. Важливо, щоб освітлення по своєму колірному відтінку відповідало загальній концепції магазина, дизайну інтер'єру і специфіці товару. У приміщенні, оформленому в теплих жовтих тонах, з обробкою з дерева гармонійно виглядатимуть теплі, а не холодні відтінки світла. З іншого боку, холодні відтінки надають приміщенню строгому вигляду і можуть створити відчуття неспокою. Також не рекомендуються холодні відтінки світла в косметичних магазинах і примірювальних магазинів одягу. Вони виділяють недоліки і дефекти шкіри, що завжди псує настрій купувальниць. Найчастіше оптимальним для магазинів є нейтральний білий світ. • Спрямованість або неуважність освітлення. Розсіяне освітлення застосовується, коли є необхідність отримати рівномірне світло і високий ступінь перенесення кольорів (наприклад, в косметиці). Направлене освітлення виділяє зони, залишаючи деякі місця без світла — і без уваги (наприклад, проходи). Слід уникати випадків контрового світла, коли джерело освітлення знаходиться за торговим устаткуванням. Світло б'є в очі покупцеві, а товар стає темним фоном. • Здібність освітлювальних ламп до правильного перенесення кольорів. Тобто, щоб кофтина кольору кави не виявилася пісочною, а рожева ковбаса — сіруватою. Для всіх товарів, у виборі яких колір грає важливу роль, — а таких більшість — необхідне освітлення з високим коефіцієнтом перенесення кольорів — 80-100%. При поганому перенесенні кольорів страждають в першу чергу яскраві кольори. Для різних груп товарів існують рекомендації по організації освітлення, що допомагають створити найбільш комфортні умови для покупців і показати товар у вигідному світлі в буквальному розумінні цього слова: 16) хліб, випічка, торти — теплі золотисті відтінки світла; 17) молочні продукти, заморожені товари, риба — холодні відтінки світла підкреслять охолоджену товару; 18) м'ясопродукти — високий ступінь перенесення кольорів, нейтральний білий світ; 19) квіти, овочі, фрукти — високе перенесення кольорів, світло, близьке по спектру до сонячного, дадуть відчуття свіжості і соковитості; 20) одяг і взуття — найвищий ступінь перенесення кольорів, високий рівень загальної освітленості, обов'язкове акцентне освітлення; 21) ювелірні магазини — акцентне освітлення, безліч джерел світла, різні прийоми для різних металів і каменів; 22) дитячі товари, іграшки — високий рівень загальної освітленості, теплі відтінки світла; 23) магазини побутової техніки — хороша загальна освітленість (холодні відтінки не рекомендуються). Для масових товарів нейтральний білий світ; для салонів з дорогою технікою — акцентне освітлення, можливі холодні відтінки для традиційного в таких випадках стилю хай-тек. Читайте також:
|
||||||||
|