МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Перелік дієслів для конкретизації навчальних цілей.Дієслова для позначення цілей загального характеру: аналізувати, обчислювати, демонструвати, знати, інтерпретувати, використовувати, оцінювати, розуміти, перетворювати, застосовувати, створювати та ін. Дієслова для позначення цілей «творчого» типу (пошукові дії): видозмінювати, модифікувати, перегруповувати, перебудовувати, поставити питання, систематизувати, синтезувати та ін. Дієслова для позначення цілей в області усної та письмової мови (мовні дії): виділити, записати, виразити у словесній формі, записати, підкреслити, прочитати, розповісти та ін. Ознаки технологічно організованого навчального процесу
Критерії технологічності навчального процесу: 1. концептуальність (опора на певну концепцію); 2. системність (логіка процесу, взаємозв’язок усіх його частин); 3. керованість (діагностичне цілепокладання, проектування процесу навчання, поетапна діагностика, корекція); 4. ефективність (за результатами оптимальність за витратами, гарантованість досягнення еталону навчання); 5. відтворюваність (можливість застосування іншими).
2. ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНА ОСВІТА І ТЕХНОЛОГІЇ. ПЕДАГОГІКА СПІВРОБІТНИЦТВА ТА ЇЇ ХАРАКТЕРИСТИКИ Особистісно-орієнтована технологія – це освітня технологія, головною метою якої є взаємний і плідний розвиток особистості педагога та його учнів на основі рівності у спілкуванні та партнерства в спільній діяльності. Основне завдання – надання допомоги учневі у визначенні свого ставлення до самого себе, інших людей, навколишнього світу. Принципи функціонування особистісно-орієнованого навчання: 1. Принцип визнання, усвідомлення індивідуальності учня, його самоцінності, неповторності як людини, його розвитку не як колективного суб’єкта, але насамперед як індивіда з неповторним суб’єктним досвідом, сукупністю психічних, культурологічних рис. 2. Принцип диференціації. 3. Освітній процес особистісно-орієнтованого навчання надає кожному учню, спираючись на його здібності, інтереси, ціннісні орієнтації та суб’єктний досвід, можливість реалізувати себе в пізнанні, навчальній діяльності, поведінці. Зміст освіти, її засоби та методи підбираються та організуються так, щоб учень міг виявити вибірковість предметного матеріалу. 4. Принцип варіативності – базовий, будує навчання на широкій різноманітності змісту та форм навчального процесу, вибір якого здійснює вчитель-предметник, враховуючи мету розвитку кожної дитини. 5. Принцип проектування навчального предмета. 6. Принцип гуманізації змісту знань. 7. Принцип системності знань. 8. Принцип інтегративності знань. 9. Принцип узгодження наукових і навчальних знань. 10. Принцип забезпечення пізнання та психічного розвитку тощо. Особистісно-орієнтований підхід стверджує, що в центрі навчання знаходиться учень, студент – його мотиви, цілі, неповторний психологічний склад.Виходячи з інтересів учня, студента, рівня його знань і умінь вчитель визначає мету знань і коригує освітній процес, керуючись розвитком особистості учня.
Читайте також:
|
||||||||
|