МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Варіантдо додатка 1 п. 33 Настанови
ЖУРНАЛ обліку інструктажу випускаючих з повітряних суден на аеродромі (старті)
Варіант до додатка 1 п. 34 Настанови ЖУРНАЛ Реєстрації десантників на аеродромі (старті) Військової частини А1111 Дата стрибків з парашутом________________ 20___ р. Найменування аеродрому зльоту (старту) ________________________ Тип повітряного судна та бортовий номер _______________________ Помічник керівника стрибків з парашутом _______________________ Черговий офіцер повітрянодесантної служби на старті _____________ Реєстрація десантників
Помічник керівника стрибків з парашутом_______________________________ (військове звання , підпис, прізвище та ініціали) Відповідальний за облік на старті тих які десантуються _______________________________________________ (підрозділ, військове звання (якщо військовослужбовець), підпис, прізвище та ініціали)
Варіант До додатка 1 п. 35 Настанови ЖУРНАЛ Обліку десантування особового складу, бойової техніки, Вантажів та роботи повітрянодесантної техніки Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|