Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Загальна географія 6 клас

Обов’язки командира взводу…………………………………………………………..3

Обов’язки командира взводу в бою…………………………………………………...5

Організація мотопіхотного взводу…………………………………………………….6

Організація мотопіхотної роти………………………………………………………...7

Організаційно-штатна структура і озброєння механізованого взводу на БМП……8

Тактична обстановка…………………………………………………………………..9

Порядок роботи командира механізованого взводу після одержання бойового завдання………………………………………………………………………………..10

З’ясування завдання…………………………………………………………………..11

Оцінка обстановки…………………………………………………………………….13

Топографічне та тактичне орієнтування……………………………….……………15

Рішення………………………………………………………………………………...17

Бойовий наказ………………………………………………………………………....19

Організація взаємодії…………………………………………………………………23

Бойове забезпечення…………………………………………………………………..24

Організація управління…………………………………………………………….....25

Додатки

Бойко В. М. , С.В. Міхелі

Загальна географія 6 клас

Дорогі друзі!

 

До географії і географічних карт у людей завжди існував природний потяг, тому що це допомагає їм з’ясувати своє місце у просторі. Вивчаючи у 6 класі курс “Загальна географія”, ви дізнаєтеся про мандрівників, їх подорожі і відкриття, що забезпечили географічне пізнання Землі. Ви навчитеся розуміти “мову” плану місцевості і географічної карти, які відображають земну поверхню. Ви відкриєте для себе оболонки-сфери нашої планети (літосферу, гідросферу, атмосферу, біосферу), що разом формують особливу географічну оболонку Землі. Ви ознайомитеся з розміщенням і культурними особливостями народів і держав. Насамкінець, ви зрозумієте, який влив на природу земної кулі здійснює людство своєю господарською діяльністю.

Вдумливо читайте кожний параграф. Якщо в ньому зустрічається назва географічного об’єкта, обов’язково знаходьте його на карті, що супроводжує текст. Зверніть увагу на запитання і завдання для роботи з картою. Вони допоможуть вам зрозуміти просторові особливості, повторити і запам’ятати вивчене.

Вивчення географії дає людині цілісне уявлення про рідний край, свою країну, Землю. Географічні знання, набуті в школі, у майбутньому допомагатимуть вам розуміти поточні події і свідомо користуватися різноманітною картографічною інформацією.


ЗМІСТ

Загальна географія 6 клас. 1

ВСТУП.. 3

§ 1. Що і як вивчає географія. 3

РОЗДІЛ І. ГЕОГРАФІЧНЕ ПІЗНАННЯ ЗЕМЛІ 5

Тема 1. Стародавня доба пізнання Землі 5

§ 2. Уявлення про Землю в давнину. 5

§ 3. Географія античної доби. 8

Тема 2. Доба Середньовіччя. 11

§ 4. Географія середніх віків. 11

§ 5. Доба Великих географічних відкриттів. 15

§ 6. Продовження великих відкриттів Землі 19

Тема 3. Географія Нового часу. 24

§ 7. Відкриття Нової доби. 24

Тема 4. Сучасні географічні дослідження. 28

§ 8. Сучасні географічні дослідження. 28

РОЗДІЛ ІІ. ЗЕМЛЯ НА ПЛАНІ ТА КАРТІ 34

Тема 1. Способи зображення Землі 34

§ 9. Орієнтування на місцевості 34

§ 10. План місцевості 38

§ 11. Масштаб. 42

§ 12. Зображення рельєфу. 44

§ 13. Глобус. 46

§ 14. Географічна карта. 48

Тема 2. Градусна сітка Землі. Географічні координати точок. 55

§15. Градусна сітка на глобусі й географічній карті 55

§ 16. Географічні координати. 58

РОЗДІЛ ІІІ. ГЕОГРАФІЧНА ОБОЛОНКА ТА ЇЇ СКЛАДОВІ 62

Тема 1. Літосфера. 62

§ 17. Внутрішня будова Землі 62

§18. Породи, що складають земну кору. 64

§ 19. Геологічний час. 67

§ 20. Літосферні плити. 69

§ 21. Землетруси. 73

§ 22. Вулканізм. Гейзери, гарячі джерела. 76

§ 23. Зовнішні процеси. 81

§ 24. Рівнини. 87

§ 25. Гори. 89

§ 26. Рельєф дна Світового океану. 92

§ 27. Охорона поверхні та надр Землі 94

Тема 2. Атмосфера. 97

§ 28. Атмосфера. 97

§ 29. Температура повітря. 101

§ 30. Розподіл сонячного світла і тепла на Землі 104

§ 31. Атмосферний тиск. 108

§ 32. Вітри. 111

§ 33. Повітряні маси. Циклони і антициклони. 113

§ 34. Вода в атмосфері 116

§ 35. Атмосферні опади. 118

§ 36. Погода. 121

§ 37. Клімат. 125

§ 38. Кліматичні пояси. 129

§ 39. Охорона атмосфера. 134

Тема 3. Гідросфера. 137

§ 40. Світовий океан. 138

§ 41. Властивості вод Світового океану. 144

§ 42. Хвилі в Океані 146

§ 43. Течії 149

§ 44. Багатства Світового океану. 152

§ 45. Річки. 156

§ 46. Робота річок. 159

§ 47. Озера. 162

§ 48. Болота. Штучні водойми. 166

§ 49. Льодовики. 169

§ 50. Підземні води. 172

Тема 4 Біосфера. 174

§ 51. Сфера життя. 174

§ 52. Поширення рослин і тварин. 176

§ 53. Ґрунти. 181

Тема 5 Географічна оболонка. 183

§ 54. Особливості географічної оболонки. 183

§ 55. Географічні пояси й природні зони. 186

РОЗДІЛ ІV. ЗЕМЛЯ – ПЛАНЕТА ЛЮДЕЙ.. 195

Тема 1. Кількість і розміщення населення Землі 195

§ 56. Кількість населення. Раси. 195

Тема 2. Народи і держави. 200

§ 57. Народи світу. 200

§ 58. Держави світу. 206

РОЗДІЛ V. ЛЮДИНА І ГЕОГРАФІЧНА ОБОЛОНКА.. 212

Тема 1. Зміни природи під впливом господарської діяльності людини. 212

§ 59. Господарська діяльність людей. 212

Тема 2 Населення і природокористування. 217

§ 60. Природні ресурси. 217

МАТЕРІАЛ ДЛЯ ДОВІДОК.. 219


ВСТУП

 


Читайте також:

  1. I. Загальна характеристика політичної та правової думки античної Греції.
  2. Ni - загальна кількість періодів, протягом яких діє процентна ставка ri.
  3. Афіксальні морфеми. Загальна характеристика
  4. Безстатеве розмноження, його визначення та загальна характеристика. Спори — клітини безстатевого розмноження, способи утворення і типи спор.
  5. Виборча геометрія та виборча географія.
  6. Вивчення географії на профільному рівні здійснюється за підручником «Географія», 10 клас, авт. Т.Гільберг, Л.Паламарчук, В.Безуглий.
  7. Види засобів КЗІ залежно від способу їхньої реалізації, їх характеристика. Типова загальна схема шифратору
  8. Види злочинів проти виборчих, трудових та інших особистих прав і свобод людини і громадянина та їх загальна характеристика.
  9. Види і загальна характеристика нормативних актів
  10. Види і загальна характеристика правових актів.
  11. Види суб’єктів підприємництва та їх загальна правова характеристика
  12. Види та загальна характеристика злочинів проти громадської безпеки




Переглядів: 1236

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Список літератури | Що і як вивчає географія

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.