Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






VI етап. Аналіз варіантів зміни цін конкурентами.

Підприємства, що розробили власну систему цін та стратегію ціноутворення в процесі своєї діяльності, змушені знижувати або підвищувати ціни. Причинами цього є. наприклад, недовантаження виробничих потужностей, інфляція, надмірний попит та ін. Щоб з'ясувати, як має діяти підприємство за зміни цін конкурентами, необхідно проаналізувати:

1. причини та період зміни цін конкурентами;

2. можливу зміну своєї частки ринку;

3. життєвий цикл свого товару;

4. роль даного товару в межах власної товарної номенклатури;

5. динаміку витрат залежно від обсягу виробництва.

Додаткова література.

1.Семенюк H.A., Петренко В.Г. Економічний аналіз. Навчально-методичний посібник, 2004. - с. 124-139.

2.Чумаченко М.Г. Економічний аналіз. Навчальний посібник. -К. 2003.- с. 317-349.
ТЕМА 6. АНАЛІЗ ВИТРАТ НА ВИРОБНИЦТВО ТА СОБІВАРТОСТІ ПРОДУКЦІЇ.

ПЛАН

1. Значення, мета та завдання аналізу.

2. Аналіз собівартості продукції рослинництва.

3. Аналіз собівартості продукції тваринництва.

4. Шляхи і резерви зниження собівартості продукції.

1. Собівартість - один з найважливіших показників господарської діяльності підприємств, оскільки показує, у що саме обходиться господарству виробництво відповідного виду продукції і наскільки економічно вигідним воно є в конкретних природно-економічних умовах господарювання.

Показник собівартості дає можливість глибоко аналізувати економічний стан підприємства і виявити резерви підвищення ефективності виробництва. Основною метою аналізу собівартості є виявлення можливостей більш раціонального використання виробничих ресурсів, зниження витрат на виробництво, реалізацію продукції і забезпечення росту прибутку.

Завдання аналізу:

1)Визначити рівень виконання плану зниження собівартості с-г продукції.

2)визначення факторів та їх кількісного впливу на відхилення фактичної собівартості від планової.

3)виявлення і використання резервів зниження витрат на виробництво і реалізацію одиниці продукції.

2. Аналіз собівартості продукції рослинництва.

Рівень собівартості 1 ц продукції рослинництва залежить від двох факторів:

1) затрат на 1 га посіву;

2) урожайність.

Затрати на 1 га посіву включають: витрати на обробку землі, посів, догляд за посівами і збір врожаю.

Збільшення витрат буде виправданим, якщо при цьому врожайність підвищується і собівартість знижується. Підвищення витрат можна вважати частково виправданим, якщо при цьому зростає врожайність і збільшується собівартість; невиправданим - при зниженні врожайності і підвищенні собівартості.

Для виявлення причин зміни витрат вивчають структуру собівартості, тобто питому вагу кожної статті чи групи статей в загальній сумі собівартості. Це дає можливість визначити чи є продукція матеріаломісткою чи трудомісткою і виявити резерви зниження собівартості.

На витрати матеріалів впливають 2 фактори:

1)зміна норм витрат;

2)зміна цін.

Причини зміни витрат насіння — зміна норми висіву, видів насіння, якість посівного матеріалу, технологія посіву, безконтрольність.

Причини перевитрат паливно-мастильних матеріалів - неекономні витрати, несприятливі умови роботи, марки тракторів і поганий їх технічний стан, зміна технології

Амортизація — зміна балансової вартості при вибутті чи придбанні, індексація, зміна методики нарахування амортизації.

Причиниперевитрат на оплату праці — зміна продуктивності праці (трудомісткості), зміна рівня оплат праці.


Читайте також:

  1. ABC-XYZ аналіз
  2. I етап. Аналіз впливу типів ринку на цінову політику.
  3. II. Багатофакторний дискримінантний аналіз.
  4. III етап. Аналіз факторів, що визначають цінову політику підприємства.
  5. III етап. Системний підхід
  6. III. Навчально-програмний етап.
  7. IV етап. Ситуаційний підхід
  8. IV. Критерій питомої потенціальної енергії деформації формозміни
  9. SWOT-аналіз у туризмі
  10. SWOT-аналіз.
  11. Tема 4. Фації та формації в історико-геологічному аналізі
  12. V. Нюховий аналізатор




Переглядів: 1114

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
III етап. Аналіз факторів, що визначають цінову політику підприємства. | Аналіз собівартості продукції тваринництва.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.