Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Предложении, связном рассказе. Ознакомление с понятиями 2слог»,

«ударение», «звуки речи».

В подготовительный период у первоклассников формируются начальные умения осуществлять различные виды анализа речи: выделять предложения из речевого потока, анализировать их по количеству слов и составлять графические модели предложений, выделять из предложений отдельные слова, делить их на слоги, определять ударный слог, называть отдельные звуки, определять в слове ударный слог, устанавливать последовательность всех звуков, классифицировать их и на этой основе строить слого — звуковые графические модели слов.

Тематика уроков подготовительного периода простая: «Речь устная и письменная», «Предмет и слова», «Слова, называющие предметы», «Слова — признаки, «Слова - действия», «Слово и предложение», «Слог, ударение», «Звуки речи», «Гласные и согласные звуки».

Формирование и развитие навыков речевой деятельности, кроме восприятия устной речи на слух, понимания высказывания, предполагает и работу над построением диалогических и монологических высказываний:

Основными направлениями работы по развитию речи являются:


Совершенствование произносительных умений.

Обогащение, уточнение и активизация словаря.

Совершенствование грамматического строя речи.


Читайте також:

  1. Работа с понятиями




Переглядів: 637

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Работа над развитием устной речи. | Развитие связной речи, культуры речи.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.