Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Характер вопросов в процессе повторного чтения текста.

вопросы и задания по подготовке к первоначальному чтению;

б) вопросы и задания для чтения и разбора первоначального прочитанного текста
по частям;

в) вопросы и задания, связанные с различными видами пересказов;

г) вопросы и задания, подготавливающие учащихся к выводам и обобщениям;

д) вопросы и задания, подготавливающие учащихся к разным видам творческой
деятельности и выразительному чтению и т.д.

Особенности и методика работы над произведениями различного жанра.

Программа чтения в начальных классах включает много произведений художественной литературы. Литература - это род искусства, отражающий типические явления жизни в образах, созданных с помощью слова. Для создания правдивого и яркого образа писатель берет явления и черты типические, т.е. свойственные широкому кругу людей, характерные для определенной эпохи и обстановки. Поэтому художественное произведение через конкретный образ помогает нам лучше увидеть и понять жизнь. Идеи, настроение писателя передаются через все содержание произведения читателю, пробуждают в нем созвучные чувства и мысли, направляют его волю, формируют его мировоззрение.

Эти особенности художественной литературы определяют в основном, методику чтения в начальных классах.

Важным методическим требованием является целостное восприятие произведения. Необходимо прочитать рассказ или сказку полностью, чтобы донести до детей замысел автора, а затем уже проводить анализ.

Художественный замысел воплощается в произведении через всю систему изобразительных средств, поэтому в процессе чтения ведутся доступные детям наблюдения над языком, обращается внимание на некоторые» особенности композиции произведения (пейзаж, обстановка действия, приёмы характеристики).

Анализ художественных особенностей произведения на уроке — обязательное условие для глубокого проникновения читателей в содержание произведения.

 

Произведения различных художественных жанров имеют свои средства воздействия на читателя (особенности композиции, стилистические приёмы). Этим объясняется и различие методических приёмов, используемых учителем.

Структура урока по изучению рассказа.


Читайте також:

  1. I. Загальна характеристика політичної та правової думки античної Греції.
  2. II. ВИРОБНИЧА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОФЕСІЇ
  3. II. Морфофункціональна характеристика відділів головного мозку
  4. V. Поняття та ознаки (характеристики) злочинності
  5. VII. Нахождение общего решения методом характеристик
  6. Аварії на хімічно-небезпечних об’єктах та характеристика зон хімічного зараження.
  7. Автобіографія. Резюме. Характеристика. Рекомендаційний лист
  8. Автокореляційна характеристика системи
  9. Активний бюджетний дефіцитхарактеризу­ється спрямуванням коштів на інвестування еко­номіки, що сприяє зростанню ВВП.
  10. Активний характер соціальної політики.
  11. Акустичні характеристики порід
  12. Акцентуації характеру




Переглядів: 821

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основные направления анализа текста. Методика работы над содержанием прочитанного. | Подготовительная работа перед чтением текста

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.