МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Налагодження словника «Співробітники».Мета роботи: « Ознайомитись з інформаційною системою «ПАРУС-Менеджмент і Маркетинг ». Налагодження словників » Порядок виконання роботи: Створіть такі розділи: Адміністрація, Відділ маркетингу, Обробка замовлень (з підрозділами Відділ поліграфії, Відділ сувенірів) (рис. 11).
Рис. 11 Діалогове вікно « Співробітник »
Відкрийте розділ Словники=>Персони => Співробітники. Створіть в панелі каталогів потрібні розділи. Перед тим, як приступити до реєстрації в базі персон (співробітників, відвідувачів, тих хто поступають на роботу), вам необхідно в розділі Журнал обліку робочого часу створити каталог структури. Відкрийте пункт головного меню Системи Облік => Журнал обліку робочого часу. Виконайте потрібні дії, потім, закрийте розділ. Верніться у словник «Співробітники». У «Відділі поліграфії» зареєструйте: - менеджерів Ільїна Сергія Костянтиновича і Кирову Олену Олексіївну; - оператора Перову Ольгу Петрівну; - друкаря Власова Данила Даниловича. У розділі «Адміністрація» є такі підрозділи: Дирекція, Секретарі, Диспетчери. Зареєструйте: - диспетчерів Бондаренко Ірину Анатоліївну і Федорчук Марину Володимирівну; - секретаря Костенко Лілію Павлівну; - генерального директора Розанова Валерія Павловича. У розділі «Відділ маркетингу» зареєструйте: - менеджерів Павлова Юрія Олексійовича, Кудіна Костянтина - керівника відділу Мороз Володимира Володимировича. Подвійним натисканням кнопки миші активізуйте потрібний розділ у словнику «Співробітники» у лівій панелі каталогу. На панелі =Співробітники= виберіть з контекстного меню команду Додати. Заповніть форму =Співробітник: Додавання= (рис. 12,) потрібною інформацією про співробітників згідно завдання (особисті дані співробітників можна внести на свій розсуд): Вкладка Основні дані - Прізвище, Ім'я, По батькові — внесіть ПІБ співробітника; - Мнемокод — коротке ім'я співробітника;
Рис.12. Діалогове вікно « Співробітник: Додавання » - Дата народження, Стать, Ідент. номер — внесіть відповідну ін - Категорія — в це поле вноситься категорія співробітника (дирек Каталог у Журналі обліку робочого часу — вказується розділ, в якому ведеться облік робочого часу співробітника, вибирається з розділу Журнал обліку робочого часу. Заповнення цього поля необхідне, якщо в компанії встановлена Електронна система допуску. При автоматичному заповненні розділу Журнал обліку робочого часу, система буде поміщати дані про співробітника в каталог, який користувач вкаже в цьому полі. Вкладка Реквізити; - Документ — у цьому полі вводиться вид документу, що підтверджує особистість співробітника. Натисненням кнопки …) відчиняється вікно словника =Поняття розділу=, виберіть потрібний вид документу (паспорт) і натисніть кнопку [Обрати] - Номер, видан, дата видачі — заповніть реквізити документу; - Адреса, телефон — внесіть адресу і телефон співробітника; Настройка словників «Контактні особи» і «Потенційні працівники» Створіть на свій розсуд розділи для відвідувачів і поступаючих на роботу і зареєструйте в них 3 та 4 чоловіка відповідно. Відкрийте розділ Словники => Персони => Контактні особи (Потенційні працівники). Виконайте завдання, аналогічно попередньому. Внесення інформації в розділ «Журнал обліку робочого часу». Заведіть записи про робочий час таких співробітників: - менеджер відділу поліграфії Ільїн Сергій прийшов в офіс 15.09.06 р. в 9.00, в 10.25 він поїхав до клієнта (ТОВ «Ромікс») відвезти замовлення на продукцію, повернувся в офіс в 14.15 і пішов додому в 18.10; - оператор відділу поліграфії Ольга Перова прийшла в офіс 15.09.06 р. в 8.30 і пішла в 17.30. - директор Розанов Валерій Павлович у відрядженні в Парижі у фірмі «Еліот Со» з 10.09.06 р. до 12.09.06 р. (робочий день з 9.00 до 18.00). У вікні =Журнал обліку робочого часу= у верхній панелі =3агрузка фахівців= виберіть з контекстного меню команду Додати. У формі =Графіки: Додавання= (рис. 13), що з'явилася, заповнітьполя: - Робочий день — поставте дату початку робіт (робочого дня, відрядження); - Співробітник (Відвідувач) — поставте потрібну відмітку і натисненням кнопки …] виберіть із словника потрібного співробітника або відвідувача; - Особлива позначка — вибирається з відповідного розділу словника =Поняття розділу= натисненням кнопки …. У якості особливої відмітки можна використовувати як «Відпрацьовано», «Не відпрацьовано» або, наприклад, для співробітника «Відпустка», «Відрядження» і т. п.; для відвідувача — «На навчання», «На консультацію», «Переговори» і т. п. Підрозділ словника можна доповнювати без виходу з активного вікна. - Примітки — вносьте потрібні примітки на свій розсуд (напри Натисніть кнопку [Записати]. - Якщо співробітник знаходиться у відрядженні, то для того, щоб
Рис. 13. Діалогове вікно « Графіки: Додавання»
Для створення декількох аналогічних записів у панелях скористайтеся командою контекстного меню Розмножити. Система відкриє форму з полями, заповненими аналогічно поточному запису, зробіть корегування даних (дата, примітка, зміст робіт та ін.) і натисніть клавішу Записати. Дані про кількість і характеристику відпрацьованого часу вносяться в нижню панель =Графік роботи, загальний час...= Всі дані, які користувач вносить у цій панелі будуть відноситися до активного рядку верхньої панелі =3агрузка фахівців=, тобто до конкретного співробітника компанії. В нижній панелі виберіть з контекстного меню команду Додати. У формі рис. 14 заповніть поля: - 3... По... - Проставте години початку і кінця певної ділянки - Офіс / Клієнт — використовується для реєстрації місця роботи - У рамках зобов'язання — найменування зобов'язання, в рамках якого проводилися роботи (воно доступне, коли для конкретної організації вибрані типи зобов'язань у розділі Клієнти та потенційні клієнти); - Вид робіт — поле призначено для введення виду виконуємих робіт (виготовлення листівок формату А4). Поле заповнюється на основі даних словника «Номенклатор товарів та послуг»; - Особлива позначка — у даному випадку помітка відноситься не до робочого дня, а до конкретної роботи, проведеної протягом робочого дня (праця з документами, пращ у офісі, виїзд до клієнта);
Рис. 14. Форма « Контакт: Додавання » - Зміст робіт — вноситься інформація про зміст проведених робіт (виготовляв макет листівки формату А4, відвозив заказ клієнту, готував договір на виготовлення рекламної продукції, відвозив макет листівки на затвердження клієнту), - Реєстрація у хроніці робочого місця — помітка ставиться для того, щоб контакт продублювався в хроніку робочого місця в розділі Клієнти та потенційні клієнти. Натисніть клавішу [Записати]. Ви працюєте з великою базою даних. Завдання: потрібно визначити, чим займався 12.09.06 співробітник на прізвище Розанов (в якому відділі він працює, Ви не знаєте). Читайте також:
|
||||||||
|