Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Перелік об’єктів ЖКГ, що підлягають автоматизації.

1. Газове господарство:

- газова магістраль;

- газорозподільні станції та газорегуляторні пункти (ГРС, ГРП);

- система обліку користувачів;

2. Системи водопостачання (холодного та гарячого):

- водопровідна мережа;

- насосні станції водопостачання;

- водоочисні споруди;

- водонапірні та регулюючі споруди;

- фонтани і басейни;

- системи обліку користувачів;

3. Системи водовідведення:

- водовідвідна (каналізаційна) мережа;

- водовідвідні насосні станції;

- очисні споруди водовідведення.

4. Системи водопостачання:

- водопровідна мережа;

- котельні установки;

- теплові пункти;

- система обліку користувачів;

5. Електричне господарство

- електрична мережа;

- трансформаторні підстанції;

- система обліку користувачів;

6. Ліфтове господарство

- пасажирські ліфти;

- вантажні ліфти;

7. Спеціальні послуги (радіо, телефон, телебачення)

 

Цілі автоматизації:

1. Оптимізація затрат ресурсів усіх видів: енергії, праці, матеріалів.

2. Покращання управління штучними системами.

3. Забезпечення надійності роботи системи, безпечність її для людини і навколишнього середовища.

4. Пізнання законів управління системами в живій та неживій природі.

5. Позбавлення людини від тяжкої ручної праці та, в перспективі, від усього процесу виробництва матеріальних благ узагалі.

 

Лекція 2

Тема 2. Автоматизовані системи управління технологічними процесами

Виробничі автоматизовані системи управління (СУ) бувають двох типів:

1. організаційні СУ документообігом (АСУ)

2. технічні СУ технологічним обладнанням (АСУТП)

В АСУТП об’єктом управління є технологічний об’єкт, а системою управління – комплекс технічних засобів (на відміну від АСУ6 людина-документ)

Системи АСУТП, залежно від складності завдань, які вони вирішують, бувають:

1) однопроцесорні та багатопроцесорні;

2) однорівневі та багаторівневі (ієрархічні).

Узагальнена структурна схема ієрархічної АСУТП наведена на рис. 2.1.

 

Рис. 2.1. Узагальнена структурна схема ієрархічної АСУТП

 

Локальні системи управління часто виконуються у вигляді вбудованих СУ.

Вбудовані СУ – системи, в яких в одному корпусі (разом з обладнанням) інтегровані такі моделі: сенсори, пристрій управління, силовий перетворювач, робочий орган механізму, система переривань та інтерфейсна система.

Завдання локальних систем управління поділяються на два класи:

1) управління подіями в реальному часі;

2) управління потоками даних.

Для першого типу завдань використовуються системи реального часу, де здійснюється швидка реакція мікропроцесорної системи на зміну зовнішніх умов (спрацьовування сенсорів, зміна параметрів: системи управління приводами, енергоустаткуванням, роботами). Для реалізації алгоритмів управління необхідний невеликий обсяг постійної і великий обсяг оперативної пам’яті.

Для другого типу завдань використовуються системи управління базами даних (системи підтримки комп’ютерної мережі, СУ літаками, потягами, СУ обробки відеоінформації). Для реалізації алгоритмів управління необхідний невеликий обсяг постійної і великий обсяг оперативної пам’яті.

Для задач першого типу, які є найбільш актуальними для управління технологічними процесами в житлово-комунальному господарстві, користуються такою мікропроцесорною технікою:

1) 8-бітні багатокристальні мікроконтролери 80-серії Кр580,
Intel 8080;

2) 8-бітні однокристальні мікроконтролери 1816BE51,
Intel MCSR-51, MCSR-251;

3) 16-розрядні мікроконтролери для управління в реальному часі: Intel MCSR-96, 196, 296;

4) вбудовані 16, 32 – розрядні мікропроцесори PC-подібної архітектури: 80С186, 486DХ;

5) високопродуктивні RISC – процесори (і960) локальні СУ.

 



Читайте також:

  1. IV. ПЕРЕЛІК ПИТАНЬ ДО
  2. Автоматизація помпових станцій підкачування і перекачування. Охорона праці під час експлуатації систем автоматизації.
  3. Автоматичне і ручне створення об’єктів.
  4. Адміністративний захист об’єктів інтелектуальної власності від недобросовісної конкуренції
  5. Адміністративно-правовий захист об’єктів інтелектуальної власності
  6. Багатоаспектне класифікування об’єктів винаходу
  7. Важливою методико-методологічною проблемою є періодизація історії економічної думки, визначення пріоритетів, що підлягають аналізу.
  8. Вбудовування об’єктів
  9. Введення в дію об’єктів інвестування.
  10. Види господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню
  11. Види торговельної діяльності та діяльності у сфері розваг, що не підлягають патентуванню
  12. Визначення параметрів, що підлягають оцінюванню.




Переглядів: 665

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Лекція 1 | Лекції 3-4

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.