МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||
ЗупинникиКласифікація Лекція №6 Тема: Гальмівні пристрої Гальмівні пристрої – пристрої що машин і призначені для зупинки механізмів кранів, обмеження швидкості й утримання вантажу на вазі, а в механізмах пересування для повороту зупинку механізму на певній довжині гальмівного шляху з подальшим утримуванням механізму в нерухомому стані. До гальмівних пристроїв висуваються високі вимоги забезпечення безпеки експлуатації вантажопідйомних машин. Згідно нормам Держміськтехнагляду гальмівні пристрої обов'язково повинні бути встановлені на всіх механізмах підйому, пересування і повороту, за винятком тихохідних механізмів пересування (u<0,5 м/с) та механізмів з ручним приводом.
Всі гальмівні пристрої можна розділити на дві основні групи: зупинники і гальма. Призначені тільки для зупинки і утримання вантажу на вазі виключаючи його мимовільне опускання і не перешкоджають підйому, тобто це є механізми односторонньої дії. За принципом роботи зупинники можна розділити на храпові іфрикційні. Xpaпові зупинники
Щоб собачка легко входила в западину, робочу сторону зуба храповика виконують похилой під кутом 20°. До храпового колеса собачка притискається пружиною або вантажем. Для зменшення динамічних навантажень у механізмі при замиканні храпового останова застосовують не одну, а кілька собачок, зрушених на частину кроку. Храпові колеса виготовляють із чавуну марки СЧ-15-32, стали 55 ЛП, 35 ЛП, сталі 45 залежно від навантажень, швидкостей і призначення механізму. Розрахунок храпового механізму зводиться до визначення модуля храпового колеса з умови вигину зуба: , де Мкр – обертальний момент на валу храпового колеса, Нм; - відношення ширини зуба до модуля; z =6..25 - число зубів храпового колеса; [sі] — граничне напруження вигину, МПа. Запас міцності приймають п = 3...4 для сталі і п= 5 — для чавуну. При внутрішнім зачепленні зубів храпового колеса Запас міцності собачки п = 6. Недоліки: ударний режим роботи, що викликає більші динамічні навантаження в приводній лінії механізму, значний шум, вигин вала храпового колеса. Читайте також:
|
||||||||||
|