Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Б) Перекладіть текст з урахуванням Вашого фаху, знайдіть у ньому займенникові форми і охарактеризуйте особливості їх вживання у науковому тексті.

ВПРАВА 6. Перекладіть текст українською мовою, поясніть орфограми.

Доверенность

г. Киев, первое апреля две тысячи третьего года

Я, Артеменко Василий Петрович, проживающий по адресу: ул. Большая Житомирская, 15, кв. 82, паспорт ХI-РЩ № 712234, выданный 08.05.99 ОВД Подольского района г. Киева, настоящей доверенностью уполномачиваю Воробьёва Игоря Ильича, проживающего по адресу: бул. Строителей,7,кв. 4, получить в специализированном центре “Прайс“ г. Киева автомобиль марки ВАЗ-2110, согласно справке-счёту БР № 37241, выданной 15.06.98 комиссионым магазином №1 г. Киева.

Для этого предоставляю ему право расписаться за меня в получении автомобиля и выполнять все необходимые действия, связанные с данным поручением.

Доверенность выдана без права передоверия сроком на один год и действительна по первое апреля две тысячи четвёртого года

 

Дата Подпись

Удостоверительная

надпись государственного нотариуса

 

М.П.

ІІІ. МАТЕРІАЛИ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ

ЗАВДАННЯ 1. Прочитайте зразок пояснювальної записки. Проаналізуйте її склад.

Обчислювальний центр Відповідальному за ОБЖ

ДонНТУ ДонНТУ

П. Іваненкові М.О.

ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА

05.09.2006

Про причини порушення

Правил ТБ

1 вересня 2006 року у комп’ютерному класі обчислювального центруДонНТУ призупинилася робота комп’ютерної техніки через коротке замикання.

Замикання було спричинено відсутністю заземлення у комп’ютерному класі, що є грубим порушенням правил експлуатації електронної техніки, за що відповідає ст. лаборант Комаров О.Г.

Пропоную вжити дисциплінарних заходів до ст. лаборанта Комарова О.Г.

Начальник ОЦ (підпис) К.В. Карачун

 

ЗАВДАННЯ 2. Прочитавши текст, знайдіть помилки в оформленні. Відредагуйте і запишіть правильно.

Декану Мелейко І.В.

від викладача

Сухопар Н.П.

Доповідаю вам, що ІІІ курс фізико-математичного факультету проігнорував лекцію з педагогіки на тему: "Виховання особистості. Роль колективу в цьому процесі". Хочу, щоб ви вжили заходів щодо студентів.

7 березня 2003 р.

ЗАВДАННЯ 3. Прочитайте документ; відредагуйте текст, допишіть відсутні відомості; визначте реквізити.

Київська середня школа № 17 Директору школи

Харчук С.І.

 

Пояснювальна записка.

Я пропустив уроки, бо разом з батьками відвідав виставку робіт сучасних українських скульпторів.

Учень 11-Б класу (підпис)

Розділ ХІІІ

ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ДІЄСЛІВНИХ ФОРМ У ПРОФЕСІЙНОМУ І ДІЛОВОМУ МОВЛЕННІ.

СКЛАДАННЯ ЗАПИСОК: СЛУЖБОВА, ДОПОВІДНА. АНАЛІЗ ПЕРЕКЛАДЕНИХ ФАХОВИХ ТЕКСТІВ

І. ТЕМА: ФУНКЦІОНУВАННЯ ДІЄСЛІВНИХ ФОРМ

 

ЗАВДАННЯ 1. Прочитайте інформацію граматичної довідки.


Читайте також:

  1. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  2. II.5. Анотування і реферування текстів; анотаційний та реферативний переклад
  3. III. Аудіювання тексту з метою розуміння
  4. III.4 Форматування тексту.
  5. S Визначення оптимального темпу роботи з урахуванням динаміки наростання втоми.
  6. VI.3.3. Особливості концепції Йоганна Гайнріха Песталоцці
  7. VI.3.4. Особливості концепції Йоганна Фрідриха Гербарта
  8. А) Відносини власності і форми господарювання в сільському господарстві
  9. А) Заробітна плата її форми та системи.
  10. А) Заробітна плата, її форми та системи.
  11. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США
  12. А. Підготуйте і запишіть висновки-рекомендації для автора, який перекладає текст з російської мови на українську.




Переглядів: 1107

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЗАВДАННЯ 2. Використовуючи інформацію прочитаного тексту «Вживання займенників у науковому і діловому тексті», підготуйте усне повідомлення за цією темою. | А. Підготуйте і запишіть висновки-рекомендації для автора, який перекладає текст з російської мови на українську.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.