Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ОСНОВНІ ПОЛОЖЕННЯ|становища| ВІРОВЧЕННЯ ІСЛАМУ

Допустимі відхилення підвищення зовнішньої рейки кривої відносно розрахованого по середньозваженій квадратичній швидкості

Підвищення зовнішньої рейки в кривих, мм

Радіус кривої Середньозважені швидкості руху поїздів, км/год
                           
                         
                       
                     

 


Таблиця 2.3

Вантажонапруженість, млн. т км/км рік     Середнє навантаження від колісної пари на рейку, кН     Допустимі відхилення
Непогашені прискорення вантажних поїздів ± αнп , м/с2 підвищення, ± Δh, мм
Понад 100 200 і більше від 180 до 200 менше180 0,05 0,1 0,15
від 80 до 100 200 і більше від 180 до 200 менше 180 0,07 0,15 0,20
від 50 до 80 200 і більше від 180 до 200 менше 180 0,1 0,2 0,250
до 50 200 і більше від 180 до 200 менше 180 0,2 0,25 0,30

В кривих, що розміщені на ділянках рекуперативного гальмування поїздів, рекомендується для компенсації дії поздовжніх стискуючих сил збільшувати отримане розрахунком підвищення на величину до 20%, а на кривих, що розміщені на керівному підйомі та близькому до нього, для компенсації поздовжніх розтягуючих сил зменшувати отримане розрахунком підвищення на величину до 15%. При цьому повинні дотримуватись нормативи з допустимих непогашених прискорень.

На двоколійних і багатоколійних ділянках, розміщених на спусках де швидкість руху поїздів різна за напрямками, величина підвищення для кожної колії визначається окремо. Якщо на колії, розміщеній ближче до центру кривої, розрахункове підвищення буде менше, ніж на колії, розміщеній зовні, то при остаточному виборі цього підвищення необхідно також керуватися "Вказівками по застосуванню габаритів наближення споруд".

 

Основні положення|становища| віровчення ісламу викладені в священній книзі — Корані (араб. ал-Куран| — читання, точніше, декламація вголос наперед|заздалегідь| підготовленого тексту, подібно до словосполучень «читати лекцію», «читати вірші», «читати нотацію») – запис проповідей Мухаммеда, які він зробив в Мецці і Медіні між 610 і 632 рр. Існуючий текст Корану містить|утримує| 114 різних сур| (розділів). Велика частина|частка| Корану – повчання віруючим або полеміка у формі діалогу між Аллахом і його супротивниками|противниками|, який говорить через Мухаммеда. Хоча сури| не мають хронологічної послідовності, проте|однак| вони діляться на «мекканські|» і «мединські|». Це ділення|поділка,розподіл,поділ| відповідає періоду перебування Мухаммеда в Мецці і Медіні. У Корані, складеному після смерті Мухаммеда неначе|наче| за його розповідями|оповіданнях|, зібрані|повизбирувані| легенди, міфи, персонажі із|із| Старого і Нового Заповіту з|із| традиційними арабськими віруваннями і переказами. Адам, Ной (Нух), Аврам (Ібрагим), Мойсей|Моісей| (Муса), а також Ісус (Іса) сприймалися мусульманами як попередники пророка Мухаммеда. Легенда про Мухаммеда нагадує аналогічні легенди про християнського Ісуса.

У Корані є трансформовані міфи про Адама і Єву, створення світу і людини, про Вселенський|всесвітній| потоп і т.д. У ньому знайшли віддзеркалення|відображення,відбиття| іудео-християнські ідеї єдинобожності, посередника між Богом і людьми, божественності Священного писання, замогильної платні|плати| за мирське життя. Із стародавніх|древніх| арабських вірувань іслам позичив культ Кааби| з|із| «чорним каменем» (напевно, метеоритного походження), який давним-давно вважали|лічили| предметом поклоніння багатьох арабських племен, поклоніння духам (джинам), деяких богів, перетворених ісламом на святих. Бог племені курейшитів| Аллах перетворився на єдиного Бога всіх арабських племен. Етичне і правове вчення|навчання,вчення| ісламу в деталях викладене в Суні – збірці|збірнику| переказів (хадисів|) про те, як діяв Мухаммед в різних життєвих ситуаціях. Суна| теж|також| змінювалася, охоплюючи все нові елементи. Заснували збірку|збірник| переказів соратники Мухаммеда; канонічною книгою мусульман вона стала з|із| 9 ст. Суна| містить|утримує| матеріали з|із| різних джерел: давньоарабских| переказів, з Тори, Євангелії, творів|добутків| персидських і іранських мислителів. Суна разом з Кораном - головні джерела мусульманського права, шаріату.

 

Віровчення ісламу, грунтується на наступних|слідуючих| основних положеннях|становищах|:

1. Віра в Аллаха, доведеная до логічно завершеного монотеїзму. Аллах (араб. ал-Ілах| — божество) — Бог єдиний, вічний, мудрий і всемогутній, всемилостивий. Аллах — і Творець всього сущого, і верховний суддя, чудово обізнаний про все, що відбувається|походить| в світі (57:1—6. 112:1—4 і ін.).

Взагалі у|в,біля| Аллаха 99 імен, або епітетів, під якими його знають люди, і одне сьогодення, відоме тільки|лише| пророкам.

Аллах не матеріальний, нічого не вимагає, хоча має певні ознаки особи|особистості|: зір, слух|чутка|, голос, руки, якими творить, по такому образу|зображенню| створив він і людини.

Складеної|складової| віри в Аллах є|з'являється,являється| віра в існування ангелів і духів (джинів|).

Люди створені з|із| глини, а ангели — з|із| світла, головне призначення ангелів — стежити за людиною. Кожна людина має по два ангели, які безперервно, змінюючи один одного на світанку|на світанку|, записують|занотовують| в особливі книги все, що здійснює|скоює,чинить| людина впродовж|упродовж| свого життя. Саме з|із| цими книгами повинна прийти людина на Страшний суд, щоб повністю відзвітувати за своє життя

Джини— ще одна категорія розумних істот, створених Аллахом. Між джинами і людьми існує деяка схожість. Ті та інші мають вільну волю і можливість|спроможність| вибору між добром і злом. Взагалі-то суть|сутність,єство| джина інша, чим у|в,біля| людини. Саме слово «джин» навіть перекладається|перекладається,переказується| як «невидимий», «прихований».У Корані вказується|вказується|, що джини створені з|із| вогню (15:27; 55:14) раніше людини. Існує багато різновидів джиннов|. Наймогутніші|усемогутні| з|із| них звуться іфритами|.

Джин, що віддалився від милості Аллаха, — це шайтан (букв|літер|, той, хто не послухався). Во главі шайтанів стоїть ісламський аналог християнського диявола — Ібліс. Конфлікт між Богом і значною частиною|часткою| небесного воїнства відбувся тоді, коли Аллах вирішив|розв'язав| створити людину і наказав поклонятися їй. Ібліс же відмовився це зробити, мотивуючи свою відмову тим, що він створений раніше людини і не з|із| глини, а з|із| вогню (2:32, 7:10—15 і ін.).

Віра в джинів|, мабуть|очевидно|, увійшла до мусульманської релігії з|із| доісламських| вірувань народів Аравії для зрозумілого пояснення наявності в світі зла. У ісламському богослів'ї|богослов'ї| вона не одержала|отримала| поглибленого розвитку. Зате джини| з|із| їх здатністю|здібністю| творити дива залишалися улюбленими|любими| персонажами народної літератури і фольклору, зокрема казок циклу «1001 ніч», впродовж|упродовж| всього мусульманського середньовіччя.

2. Віра в передвічність Корану, списки якого споконвіку існували на небесах, поки|доки| не були перенесені ангелом Джібрілом від престолу Аллаха на найближче до землі|грунту| небо|піднебіння|, а вже звідти його зміст|вміст,утримання| впродовж|упродовж| 22 років передавався пророку Мухаммаду, починаючи|розпочинаючи,зачинаючи| з|із| 610 р. за християнським календарем. Якщо Коран створений Аллахом, тоді зрозуміло, чому мусульмани в своєму житті повинні керуватися тільки|лише| довершеними|досконалими| розпорядженнями|приписами|, що містяться|утримуються| в цій божественній книзі.

 

3. Віра в замогильну подяку. Його необхідність розуміється так: довершений|досконалий| Бог створює довершений|досконалий| світ, і людина, провідна в цьому світі такий нетривалий час, не повинна випадати із|із| загального|спільного| плану творіння, а тому приречений на вічне життя.

Ця віра покоїться на трьох догматах, схожих з|із| християнським віровченням:

• догматі про безсмертя людської душі

• догматі про існування пекла і раю

• догматі про неминучість останнього — Судного дня світу|світу|, коли всі одержать|отримають| подяку за свої справи|речі|.

Пекло, як представляють|уявляють| його собі мусульманські богослови, знаходиться|перебуває| під сьома землями|грунтами|. Воно теж|також| складається з семи ярусів; тяжкість|тягар| покарання|наказання| зростає у міру поглиблення відповідного ярусу. Якнайлегше з|із| мук мусульманського пекла полягає в тому, що грішник повинен ходити у вогненних|вогняних| сандалях. За серйозніші гріхи його сковують ланцюгами|цепами|, обряджають в одіяння|убрання| із|із| смоли і дошкуляють|доймають| жарою так, що мозок в голові кипить, як вода на вогні. Вії, зуби, вуха весь час|увесь час| палають, вогонь проникає до нього в очі і рот і виходить із|із| спини. Для угамовування нестерпної спраги пропонується кип'яток (37:66; 38:57, 56:54) і гнійна вода. При цьому між шкірою і м'ясом із швидкістю дикого осла бігають черв'яки, яких не стосується |жоден| пекельний вогонь, і весь час|увесь час| кусають грішника. Є в пеклу і вогненна|вогняна| гора Сауд, на яку грішникам треба піднятися|підійнятися| для того, щоб бути звідти скинутими вниз. Сам підйом може тривати без малого 70 років.

В останньому крузі|колі| знаходиться|перебуває| дерево заккум| — «плоди його точно голови дияволів» (37:60—64), призначені в їжу мученикам пекла.

Головне в характеристиці мусульманського раю — затишний тінистий сад з|із| чисельними|багаточисельними| джерелами води, такий милий серцю людини, все життя якої пройшло|минуло,спливло| в спекотній|спекотливій| безводній|безводній| пустелі. Праведники в розкішному одязі з|із| чисельними|багаточисельними| прикрасами|прикрашаннями| лежать на ложах часто разом з своїми дружинами|жінками| або з чорноокими істотами жіночої статі, наданими в їх розпорядження

Сам же Страшний суд мислиться мусульманам так: 40 днів з неба|піднебіння| на землю|грунт| литиметься жива|жвава| вода, яка заллє її на 12 ліктів вище за високі гори. Потім зазвучить труба архангела Ісрафіла, з|із| неї по всій землі|грунту| розлетяться душі померлих, які знайдуть свої могили і вселяться| в свої тіла. Потім по відповідній трубній команді мусульмани, хто на верблюдах, віслюках або конях, хто на возах — залежно від того, які жертвопринесення здійснювалися|скоювалися,чинилися| ними за життя, відправляться до місця Останнього суду. Суд відбуватиметься|походитиме| на рівнині, поблизу|неподалік,біля| Єрусалиму, який розростеться ради такого випадку до справді|воістину| космічних масштабів. Присутні, тіснившись один на одному в тисячу ярусів, тисячу років чекатимуть Бога, який спуститься до ним з небес у супроводі сонму незліченних ангелів. Отже часу наново|заново| переосмислити своє життя і спробувати передбачити своє покарання|наказання| буде більш ніж достатньо. Пророк Мухаммад особисто підведе до Аллаха своїх найближчих сподвижників, клопочучи за них. Іншим же підсудним будуть вручені книги із|із| записами їх добрих і злих справ|речей|. Потім відбудеться процедура зважування на «вагах справедливості». На завершення кожному буде оголошений його вирок, відповідно до якого з|із| кожної тисячі людей тільки|лише| один буде призначений для раю. Прабатько|праотець| Адам остаточно відокремить|відділить| праведників від грішників і відправить їх прямо до пекла або раю, розташовані|схильні| по обидві сторони престолу Аллаха. Характерною|вдача| особливістю мусульманського варіанту Страшного суду є|з'являється,являється| те, що як підсудні виступатимуть|вирушатимуть| не тільки|не лише| люди, але і джини|, а також тварини і птахи|птиці|.

Треба сказати, що поняття добра і зла, відповідно до яких визначатиметься замогильна доля кожної конкретної людини, в ісламі відрізняються від трактувань в інших релігіях. Іслам вважає|лічить| гріхом не природні бажання людини, а лише їх надмірне задоволення.

Далі, якщо в християнстві гріх з часів Адама і Єви передається по спадку|спадщині| всім представникам роду людського і людина винна всій своїм життям заслуговувати прощення|пробачення| цього гріха, то відповідно до Корану Аллах пробачив|вибачив| Адама і повів його «прямим шляхом|колією,дорогою|» (20:120).

4. Віра в божественне визначення.Ця віра витікає з|із| віри у винятковість і всемогутність Аллаха, завдяки якому всі людські справи|речі| ще до створення|створіння| миру|світу| були занесені в особливі скрижалі (36:11), і є|з'являється,являється| зворотною стороною віри в замогильну подяку. у ісламі вона виражена|виказана,висловлена| настільки яскраво, що впадає в очі представникам інших релігій, тому вважається|лічиться| специфічною особливістю ісламу.


Читайте також:

  1. II. Основні закономірності ходу і розгалуження судин великого і малого кіл кровообігу
  2. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції
  3. Амортизація основних засобів, основні методи амортизації
  4. Артеріальний пульс, основні параметри
  5. Банківська система та її основні функції
  6. Біржові товари і основні види товарних бірж. Принципи товарних бірж.
  7. Будова й основні елементи машини
  8. Будова оптоволокна та основні фізичні явища в оптоволокні.
  9. Бюджетування (основні поняття, механізм).
  10. Валютний ринок, основи його функціонування. Основні види валютних операцій
  11. Варіатори та їхні основні параметри
  12. Взаєморозрахунки з контрагентами та податковий облік: основні принципи




Переглядів: 962

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методика розрахунку | Психофізіологічні показники до професійного відбору фахівців

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.